יום שבת, 3 בפברואר 2018

התחדשויות ינואר 2018

היוש
פוסט ראשון מסדרת ההתחדשויות לשנת 2018 :}
בחודש ינואר הייתי באיטליה היה מהמם,מבחינת קניות בקוסמטיקה בגלל שעשיתי קניית איפור במהלך כל החודש אז שם לא קניתי הרבה.

מבחינת דאודורנטים הייתי חייבת לחדש מלאי -לקחתי את המוכר הכתום של  careline  ואת השאר אני מנסה בפעם הראשונה אעדכן בהמשך .

בלוריאל עשיתי קנייה דיי יפה ורכשתי מוצרים שלא התנסיתי בהם בעבר כמו:היילטר נוזלי בגוון golden glow ,היילטר פודרה ,שפתונים עמידים בגוונים209 סגול כהה ו506 אדום שמעתי עליהם המון המלצות מתרגשת כבר לנסות אותם  ומוצר אחרון המסכת זוהר גרגירים החומה שגם אותה אני כבר רוצה לנסות .


את הבושם black opium רציתי המון זמן וכל הזמן דחיתי את זה בגלל המחיר שלו .
היה לי זיכוי לאותה רשת טבע מקס וניצלתי את זה לקחת את הבושם .

 גם באיל מקיאז עשיתי קנייה דיי גדולה ואני סופר מתרגשת לנסות את המוצרים .
קניתי את הריסים שלהם ,אודם בגוון wine ואת העיפרון שפתיים שלו ,עפרון שפתיים בגוון vintage ,מסקרה icon  ושני קונסילרים בגוונים cl-1 ו cl-5 להארות.

 גם במאק ביקרתי ורכשתי את הקוסנילר המדובר הסטודיו פיניש שנמצא אצלי הרבה זמן ברשימת המוצרים שאני רוצה .
גם התחדשתי באודם חדש למרות שאני ממש לא צריכה אבל גם אותו רציתי הרבה זמן בגוון ruby woo.

                                 
  באיטליה יחסית קניתי קצת מוצרים בגלל שקניתי המון כבר בארץ-
אך בכל זאת רכשתי מבקשת חדשה בקיקו מברשת פודרה מסדרת arcric holiday .
איילנר שחור שניסיתי אותו בחנות הוא היה שחור פחם ,נמרח בקלות ובעל כמות ענקית של6 מ"ל .



בויקטוריה סיקרט היה מבצע של 70 אחוז על שני הקרמים האלה וכל אחד יצא 6 יורו אז לקחתי מכל אחד אחד.
בביקור הבא שלי בחנות ויקטוריה מתכננת לעשות קנייה גדולה יותר.


 בספורה רכשתי רק מוצר אחד וזה את האיילנר שלהם שנראה מעניין לפי האריזה  היו הרבה מבצעים על המון מוצרים אבל העדפתי לחכות לפעם הבאה שאני אסיים עוד קצת מוצרים ובאמת אני אצטרך חדש.
בושם קטן סופר חמוד מh&m  אין לי מושג כמה הבושם הזה יהיה עמיד אבל הוא כל כך חמוד ואני מתכוונת לקחת אותו איתי לחופשה הבאה שלי
אלו כל המוצרים שרכשתי במהלך חודש ינואר אלו מוצרים אתן רכשתן ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה