יום שלישי, 10 באפריל 2018

לקנות או לא לקנות ?אפריל 2018

היוש
אז הצטבר לי המון מוצרים שסיימתי וזה הזמן לפוסט חדש מלא במוצרי טיפוח ובישום :}

מבחינת מוצרים לשיער -
השמפו של vatika לשיער יבש ,פגום ומקורזל -מכיל דבש ,שקדים יוגורט וחינה .
הריח מאוד נעים ושמעתי רבות על החברה לומר שהוא עשה משהו ששמפו סטנדרטי לא עשה ? מבחינתי הוא דומה לכל שמפו אחר ולא הבחנתי בשינוי מיוחד בשיער שלי .
שמפו של חברת head&shoulders  לשיער רך כמשי - שמפו שאמור לעזור למניעת קשקשים ולהפוך את השיער רך יותר גם פה לא הבחנתי בשינוי להפך הרגשתי שהשיער הופך ליבש יותר .
שמפו של aussie  מסדרת luscios long  ומסכה מאותה סדרה - מאוד אהבתי את השילוב ביניהם ומאוד הייתי מרוצה מהמוצרים .הריח מאוד נעים ואכן הרגשתי שהשיער נעים יותר אהבתי מאוד ויש לי הרגשה שעוד אחזור אליהם בקיץ .
 מוצרי פנים -
סבון פנים שקניתי בים המלח אל סבון פילינג בוץ מועשר בקמומיל ובוץ -אהבתי מאוד את התחושה ,כל שימוש בו הזכיר לי את החופשה שהייתי את המים הנעימים והרוגע הזה שיש שם אני יודעת שאפשר להשיג את המוצרים של החברה בעוד מקומות .
מסכת ניקוי וטיהור של careline  -מסכה סופר נעימה בעקרון כתוב לשים 5 דקות ולשטוף אני אהבתי לשים אותה 10 דקות עד 15 דקות ולשטוף התחושה אחר כך שהעור נושם יותר ונעים יותר .
סבון פנים של קליניק  מסדרת pep start   סבון פנים מנקה ,סטנדרטי מאוד אהבתי את הגודל המוקטן לנסיעות .


אם תשאלו אותי מה שני דאודורנטים אהובים עליי כרגע אני אומר שזה בהחלט אלה -
הימני אומנם שייך לסדרה של גברים אך תסלחו לי בתור אחת שמתאמנת אימוני כוח במכון אני משתמשת בכלים החזקים היותר לשרוד את המכון עם כמה שפחות תופעות לוואי .
אני מאוד אוהבת אותו לאימונים אני בהחלט מרגישה שמדובר במוצר שמתאים לפעילות ספורטיבית ,אגב בשביל לטשטש את הריח הגברי אני משתמשת גם בספריי גוף  ואז הריח בגוף מעודן יותר ולא גברי .
לשאר היום שאני במזגן או צריכה להרגיש יותר נשית אני אוהבת להשתמש בדאודורנט של gade מסדרת icon jewel מדובר בריח יוקרתי סופר נעים .
 צבע לשיער של indola  ושל schwarzkopf  הקבוע שלי שניהם בסדר
 מבחינת בישום -
הספרי גוף של ויקטוריה סירט  בריח very sexy now ריח מאוד נעים פרחוני ודומיננטי .
ספריי גוף שרכשתי בפרימארק בברצלונה  glisten  glow  ריח עדין עם נצנצים
בושם של hlavin מסדרת rose אכן ריח של וורדים מאוד נעים קיבלתי עליו המון מחמאות .
בושם של sabon girlfriend מהסדרה של הילדות ריח מתקתק ונעים
 המסקרה שאני אהבתי לאחרונה זאת volume miliion fatale lashes מסקרה מפרידה ומאריכה שאני חורשת עליה [יש לי עוד אחת ]
עפרון שפתיים אוטומטי של  gadde בגוון 08cranberry  מן ניוד סגלגל מאוד יפה יחסית עמיד מאוד מצאתי לנכון שאני מאוד אוהבת לקחת עפרונות שפתיים לחופשות מאוד נוח להשתמש בהם .
 מי פה של ליסטרין הרגיל שלי
 סבון גוף של מסדרת pink rasberry מאוד אהבתי את הגודל לנסיעות ,הריח נעים אהבתי.
קרם גוף בריח קוקוס וניל ריח נעים מאוד אך לוקח זמן להיספג .
קרם ידיים של ללין בריח וניל פטצ'ולי -הריח יותר מזכיר קפה אבל אני אהבתי .
קרם ידיים מסדרת icon pearl gade נעים ,פודרתי אך לוקח זמן להיספג.
קרם ידיים קולגן נספג במהירות שיא ,לא דביק ,לא שומני סופר אהבתי
 מגבונים להסרת איפור של גרנייה פחות אהבתי מאוד צורב בעיניים
ואלו המוצרים שסיימתי אשמח לדעת מה דעתכם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה