יום שבת, 24 במרץ 2018

התחדשויות פברואר+מרץ 2018

היוש שבוע טוב
אז אחרי הפסקה דיי ארוכה של כמעט חודשיים חזרתי לכתוב סוף סוף
בחודשיים האחרונים לא רכשתי הרבה כי אני בתהליך של סיום מוצרים חודש הבא יום הולדת ויש המון מוצרים שאני רוצה לקנות.
במידה ומעניין אותכם מה ברשימת קניות תכתבו לי ואני אעשה פוסט מסודר .
בסטרוברינט -
קניתי בושם במהדורה מוגבלת של Very Irresistible Electric Rose 
בושם במהדורה מוגבלת שהושק בשנת 2012 ניחוח פרחוני ,מתוק ומאסק מדהים .
 schwarzkopf .שמפו לקשקשים מבית
לחבר רכשתי מארז של בושם Le Beau Male של
JEAN PAUL GAULTIER
 
   
 ספריי גוף של וזלין רכשתי אותו בעבר ,לאחרונה בקושי יש לי זמן לטיפוח לכן אני מחפשת את האופציות הכי זריזות .

 רכשתי עוד שני מוצרי שיער -
אחד שמפו יבש של בטיסט
והשני שמפו קפאין שאמור לטפל בבעיית קשקשים .
 כמו שאמרתי התחלתי להתאמן בתדירות גבוהה מתכוננת לעונת הקיץ מלאה באירועים .
עדיין לא מצאי דאודורנט שהוא מושלם לאימונים בינתיים רכשתי כמה לפי המלצות שקיבלתי אעדכן כמובן בהמשך .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה