יום שבת, 7 ביולי 2018

התחדשויות יוני 2018

היוש
בחודש יוני הקדשתי את הרכישות שלי בעיקר למוצרי טיפוח ומוצרי טיפוח השיער בפרט.
היום שפתחתי את השקיות של המוצרים שרכשתי במהלך חודש יוני הייתי קצת בהלם שחכתי שרכשתי כל כך הרבה מסכות לשיער .[ברצינות אני חושבת שיש לי הספקה ליותר משנה]

מלבד מוצרי שיער הייתי צריכה לחדש את מלאי מוצרי טיפוח לפנים .
רכשתי את התחליב נטול שומן של clinique  ,מי פנים הפעם רכשתי את ה4 שאמור להתאים לעור שמן וסבון פנים לעור שמן .בגלל שיצא לי קנייה גדולה קיבלתי מתנה עפרון עיניים שחור של קליניק בגודל מלא .
את המוצרים רכשתי ברשת אפריל .
היה מבצע לחברות מועדון שמקבלים קופסה עם כל מיני דוגמיות מתנה חייבת לציין שדוגמיות של בשמים ממש שווים כמו :la panthere  של cartier ,גארלן moon ועוד דוגמיות של חברות יוקרה אפריל רעיון מדהים !!!!
ממש כיף לקבל הפתעה כזאת והלוואי וימשיכו ככה.


מי שלא יודעת צבעתי לבלונד לפני כחודש.
כן אני יודעת שאמרתי שלא אחזור על הטעות הזאת .
כן השיער יבש,משום מה אותו יום שאני עושה מסיכות וטיפולי שיער הוא נראה משגע אך יום למחרת הוא מאבד צורה .
חברה טובה שגם בלונדינית ואפילו יותר ממני המליצה לי הסדרה הזאת.
ששאלתי במה היא משתמשת הייתי בטוחה שתתן לי שמות של מוצרים יוקרתיים לשיער שכל מוצר זה מחיר עתק אך במקום זאת קיבלתי המלצה למוצרים ידידותיים להפליא במחיר נורמלי .
מדובר במוצרים של החברה tresemme ,מסדרת keratin smooth .
אני רכשתי את השמפו +מסכה מדובר במוצרים שאמורים לתת לשיער מראה חלק יותר ולהפחית קרזול.


 בתחילת יוני נפגשתי עם חברה שלא נפגשתי איתה הרבה זמן על מנת לחגוג לה את יום הולדתה .
כמובן שרכשתי לה מתנה שווה סט ממג מגניב מללין .
היא אמרה לי שיש לה גם הפתעה בשבילי ומתנת יום הולדת מאוחרת  מדובר במארז של הריח  cristal royal המכיל בושם +קרם גוף +תיק איפור זהב מהמם אכן הפתיע אותי בענק .
 הסדרה החדשה של schwarzkopf מסדרת סרום שיקום עמוק אמורה לשנות את השיער ולתת תוצאות כבר לאחר שבוע .
על פי הכתוב לעזור בסירוק קל ולתת מגע רך לשיער .
 עוד מוצרים לשיער -
מסכה לשיער של  syoss  -מסכה אינטנסיבית לטיפול משקם .
שמפו צמחי למניעת קשקשים.
סרום ברק לשיער של לוריאל .


 בלוריאל ראיתי שהוציאו מסכת  חימר לטיהור העור ולמראה עור מאט -בתור פריקית של מוצרי חימר הייתי חייבת לנסות את המוצר .
מי פנים של לוריאל  וסבון פנים של cetaphil מתאים לעור רגיל עד שמן שמעתי עליו המון ביקורות טובות .
 כבר אמרתי שהפוסט הולך להיות בעיקר מוצרי שיער ?
מסכת שמן ארגן של alin מתאימה לשיער צבוע ופגום הריח שלה פשוט וואו .
סרום משקם לשיער יבש ופגוש של life  .
אמפולות לשיער ללא שטיפה מתאימות לשיער יבש ופגוש אמורות לתת לשיער מראה בריא ולשקם אותו.
רכשתי בנוסף את סדרת המוצרים של חברת pro hair +  מסדרת שמן מרוקאי אני רכשתי שמפו +מסכה +סרום  אמור לתת לשער ברק .
 בללין היה מבצע 3+3 וכחובבת מוצרי ללין היה לי קשה שלא לנצל את המבצע .
רכשתי את הקרם ידיים מהסדרה של הילדות laline girls  ריח מתקתק.
קרם ידיים מסדרת  vanilla patchouli מדהים !!
קרם ידיים מסדרת violet amber  .
קרם ידיים מסדרת prozen pear .
קרם גוף+ספריי גוף מסדרת shea kukui  אני חושבת שזאת אחת הסדרות הטובות זה ו violet amber  שללין הוציאו .


עוד מוצרים שרכשתי בחנות באשדוד תסלחו לי שלא זוכרת את שמה שכל מוצר עולה 10 שח.
רכשתי 2 מסכות לשיער 
מסיכת בוץ לפנים.
שמפו לשיער ושמן עיסוי לגוף .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה