יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

לקנות או לא לקנות יוני ויולי 2018

וואו המון זמן שלא הייתי פה !!
התגעגעתי לכתוב ,התגעגעתי לפוסטים האלה וגם התגעגעתי לרגע הזה שאני פורסת את כל המוצרים שסיימתי ומוכיחה שלא סתם אני קונה אלה גם משתמשת .
כמות המוצרים שסיימתי החודש הזה ממש ענקית .
מבחינת סבוני גוף-

סבון גוף בריח תה ירוק של סטייל -נחמד הריח קצת  מזכיר ריח של עץ אבל הוא נחמד ..
גל רחצה של הוואי בריח מי קוקס -ממש אהבתי את הריח מזכיר מאוד חופש וקיץ.
סבון גוף דוקטור עור בניחוח לבנדר ריח נעים ודומיננטי .
סבון גוף נקה 7 בריח וניל שקד ריח מתקתק מזכיר ריח של פרחים חדשים מאוד נעים .
וסבון גוף אומנם לא שלי אלה שרכשתי גם לאבא וגם לבן זוג של קרמה מסדרת רויבוס ריח גברי דומיננטי ונעים מאוד.

 מבחינת בשמים -
עוד בושם לגברים שממש אהבתי שאבא שלי סיים זה megie noire ריח חזק דומיננטי בוגר .
בושם לנשים של paris hilton tease  בושם פרחוני דיי ישן ,הושק ב2010  ריח פרחוני מאוד נעים ,אהבתי את הגודל 30 מל לשים בתיק לעבודה /נסיעות העמידות סבירה של כ5 שעות.
שמן בושם שרכשתי בריח של היפנוטיק פשוט וואו איזה ריח ,איזה כיף לקבל אין ספור מחמאות שכולם חושבים שמדברים בבושם המקורי שבעצם מדובר על שמן ב30 שח.
בושם  escada desire me  בושם נשי מתקתק ,דומיננטי יש בו שילוב משגע של סחלב, שוקולד שחוק ,קפה ועוד מרכיבים שיוצרים ריח משגע  .[גם הוא לא חדש והושק ב2009 ]
 מבחינת מוצרים לשיער -
אמפולות לשיער של style לשיקום שיער יבש ופגום .
האריזה מאוד נוחה עושים חתך וסופגים לשיער .
כן מרגיש שהשיער מרגיש יותר בריא שהוא נושם ויותר נעים .
אבל לדעתי השיער שלי זקוק למוצרים חזקים יותר אחרי כל ההבהרה שנעשתה לו לאחרונה.
שלושה מוצרים שאני פחות אהבתי לשיער זה המרכך של פנטן לשיקום שיער צבוע ,גליס מיליון גלוס והאחרון של לוקסיטן
שלושתם שמתי רק על הקצוות וקצת לאורך השיער אבל לא על הקרקפת .
הרגשתי שהם מאוד מכבידים על השיער גם ששמתי כמות קטנה .
השיער לא היה רך כמו אחרי מסיכה לשיער שיש את ההרגשה הזאת שהשיער באמת עבר טיפול.
 שני קרמים שמאוד אהבתי אחד לידיים הימני מושלם למי שסובלת מעור יבש ובמיוחד למי שאין זמן לחכות שהוא ייספג.
קרם רגליים של ללין - גם ביידים וגם ברגליים אני סובלת מיובש מעצבן בחצי שנה אחרונה זה כמעט כל הזמן.
אני מרגישה שכמו שחייבים לשתות המון מים במהלך היום כך אני צריכה לספק את הלחות לגוף שלי .
 מבחינת מוצרים לפנים -
וואו הייתי בהלם שראיתי כמה מוצרים סיימתי .
לגבי המדבקה לאף של ספורה - לדעתי מיותר לא מוציאה הכי טוב וגם שמוצאים את המדבקה נשאר חתיכות דבק .
של ביוטיקייר ולייף טובות הרבה יותר.
המסכות קולוגן שקיבלתי גם ספורה מאוד אהבתי במיוחד את האדומה שמרגישים כמו בספא שהחומר מתחמם בפנים .
קרם פנים וקרם עיניים של גארלן שניהם מדהימים ,נספגים בקלות ,נותנים תחושה נעימה בפנים .
המי פנים הכי יוקרתי והכי מדהים שניסיתי שייך ל guerlain  מדהים !!
2 טיפות מספיקות בבוקר אני אוהבת לשים אותו ישירות על העור כמו קרם פנים לפני פריימר .
בטוחה שאקנה אותו שוב.
סבון פנים קליניק לא אהבתי אותו מכיוון שהוא יותר מידי נוזלי מרגיש כמו לשטוף את הפנים עם 95 אחוז מים ו5 אחוז מרקם גל מה שגורם לשימוש גדול יותר של המוצרים ואז הוא נגמר במהירות .
סבון פנים של careline  היה אהוב עליי ונשאר כך סבון מעולה במחיר מעולה שעושה את העבודה .
קרם לחות ללא שומן של ניטרוגינה נספג בקלות ,לא הרגשתי שיש בו משהו מיוחד הוא בסדר לאיפור ערב שלא צריך spf.
תכשיר שכן אהבתי של קליניק זה הג'ל לטיפול בפצעים נספג בקלות ולא מייבש את העור.
 מסכה לפנים של לוריאל הירוקה -ביג לייק , ימי שישי בזמן ניקיונות אני משאירה אותה ל20 דקות על הפנים ואחרי שאני שוטפת אני מרגישה את העור נושם ונעים קניתי את השחורה אתמול ואחרי הפוסט של המוצרים חדשים אנסה אותה .
דוגמית של קרם לפנים של jenne pioubert מעולה לנסיעות 3 מל ,גם פה קרם שנספג מהר לומר שהרגשתי שהוא שינה לי את החיים ? התשובה היא לא.


 פודרה שתסלחו לי אבל המדבקה יצא ואני לא זוכרת של מה היא רק שהיא מסטרוברינט .
מעולה לבייקינג .
נותנת מראה מאט יפיפה .
עוד פודרה שאהבתי זה 24 super stay של מיבלין שמאוד טובה.
המסקרה אהובה עליי נגמרה :.
כתבתי עליה  בעבר פשוט מדהימה!!
הצבתי לעצמי מטרה שבדצמבר אני רוצה לעשות קנייה של פלטות צלליות חדשות ועד אז אני מסיימת כמה שיותר צלליות ממה שיש לי כנל לגבי אודמים יש כל כך הרבה סוגים ,חברות ,צבעים ומרקמים שבא לי לנסות .
אני מתאפרת גם ככה כל יום אז הצלחתי לסיים 3 צלליות שאני גאה בעצמי  את אף אחת מהן לא ארכוש שוב כי הן ישנות ובא לי דברים חדשים.
שניים מתוכם של אסנסמספר 18 מן כסוף אפרפר הפיגמנט מאוד נמוך ומספיק טשטוש קטן והצבע נעלם .
007 זהב שימר מנצנץ אני שמה אותה בעיקר על הצלליות במרכז העין .
פיגמנט ישן של gade מספר 49 חום כהה ומנצנץ .
ברונזר מינרלי של ביוטיקייר מספר 02  את זה פחות אהבתי נוטה לגוון כתמכם עם מלא שימר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה