יום שישי, 30 בנובמבר 2018

לקנות או לא לקנות ? נובמבר 2018

היוש מה שלומכן ?
סופש שעבר הייתי באתונה ,יצא לי להיות בבלאק פריידי שם והיה פשוט מושלם .
חייבת לומר שהופתעתי מאוד מהיעד אם תרצו אעשה פוסט על איפה הייתי וחנויות מומלצות .
הפוסט הזה הוא על המוצרים שסיימתי במהלך החודש ופוסט הבא הולך להיות על כל הרכישות תתכוננו לפוסט ארוך במיוחד [אחרי הרכישות החודש הזה אני חושבת שחודש דצמבר לא להתקרב לפארמים ].
בגזרת מוצרי השיער הודות לזה שגם אני וגם אמא משתמשות במוצרי שיער אלו נגמרו להם דיי הרבה מוצרים .
מרכך מסדרת gliss לשיער יבש במיוחד אמור לתת טיפוח ,רכות וקלילות .
בפועל לא הרגשתי שהוא עושה משהו מיוחד לשיער אולי זה בגלל שהשיער שלי דיי עבה ועם גוונים ואולי זה בגלל שככה הוא מי שניסתה אשמח שתכתוב מטה מה דעתה עליו .
כנל לגבי השמפו לשיקום עמוק הוא הרגיש לי בסדר ולא יותר מזה לפי דעתי אם הוא מוסיפים עוד מרכיבים אשר היו מנקים יותר את השיער הייתי אוהבת אותו יותר.
שמפו מרכך ללא מלחים למניעת קשקשים -קודם כל שאפו על הרעיון אומנם אני כבר שנה ללא החלקה אבל מי שעשתה החלקה או שיש לה יודעת שאין הרבה מוצרים לקשקשים ללא מלחים אז תמיד כיף לראות דברים חדשים .
בפועל מדובר במוצרים אשר כן עזרו לי להתמודד עם הקשקשים אבל יש לשים לב שהשיער מאוד יבש אחר כך אני הייתי ממליצה לוותר על המרכך ובמקומו להשתמש במסכה טובה.
האם ארכוש אותם שוב ? כנראה שלא בקרוב יש לי עוד המון מוצרים בבית ועוד רשימה של מוצרים שאני רוצה לנסות .
שתי מסיכות שמאוד אהבתי להשתמש בהן זה מסכה אינטנסיבית לטיפול משקם של syoss אני השארתי אותה כחצי שעה על השיער במקום 3 דקות על מנת שהחומר ייספג בשיער בצורה טובה יותר.
השנייה של חברה בשם pomegranate נרכשה בים המלח מועשרת ברימונים בעל ריח מדהים אחרי השימוש בה כאשר ייבשתי את השיער הרגשתי את השיער רך יותר ונעים יותר .
שמפו נוסף זה של loccitane מדובר בשמפו לחיזוק השיער בעל ריח עצי ,במהלך השימוש בו הרגשתי כאילו זה איזה מוצר שרכשתי בבית מרקחת או משהו כי הוא שונה מהריחות שאני רגילה אליהם .
הוא אמור לעזור גם לבעיית הנשירה בשיער חייבת לציין שכן יש איתו את תחושת הניקיון וכן הרגשתי שהוא עזר לי לנשירה עדיין נושרות לי שיערות אבל במהלך השימוש בו הרגשתי הטבה בנשירה.

 
סבון ידיים מקסים שרכשתי בשופרסל בעל ריח נעים מאוד ואריזה יפיפה שמוסיפה צבע לאמבטיה ,כיור מאוד אהבתי .
סבון גוף של פינוק בתוספת שמן קוקוס ריח נעים מאוד אהבתי .
דאודורנט של אדידס הוא בסדר ליום יום למי שיושבת במשרד אבל לאימונים במכון כושר פחות עפתי אליו דיי מהר הרגשתי שאני מריחה כמו בועש אני חושבת שבקרוב אחזור לשים את הדאודורנטים של הגברים למכון מרגיש לי כי הם יותר חזקים לפעילות ספורטיבית מאשר אלו של הנשים .
קרם ידיים וציפורניים של אמור ,נהדר נספג בקלות ובעל ריח נעים  גם הוא נרכש בים המלח.
חמאת גוף שנרכשה גם היא בים המלח נהדרת ,נספגת בקלות ,משאירה את העור נעים ומחזירה לו את הלחות .
אני בזמן האחרון כמעט כל יום מתעסקת עם גילוח בגלל שאני מתאמנת כ4 פעמים בשבוע אין לי זמן לחכות לשעווה ובלחץ של עבודה ,לימודים ואימונים אין לי זמן ללכת ללייזר בשביל לשמור שהעור שלי לא יהיה יבש אני דואגת למרוח קרם גוף פעמיים ביום אחרי מקלחת פעם בבוקר ופעם בערב לכן אני מסיימת מוצרים בתדירות גבוהה גם .
הקרם השני גם הוא נרכש בים המלח [כמה מפתיע ] בריח קוקוס נעים שאני פשוט אהבתי אחרי כל שימוש בו להריח את הידיים את הקוקוס הזה פשוט מושלם .
הקרם גוף שאני חושבת שהופיע פה בבלוג אחרי הרבה פעמים זה של crema  בניחוח מאסק ,קרם גוף בעל ניחוח עדין שלא מפריע לבושם ששמים אני מאוד אוהבת אותו דווקא לשימוש בלילה בגלל הריח הנקי והעדין וביום אני אוהבת את הקרמים היותר ריחניים .

 בגזרת מוצרי הפנים
אפשר לומר שהייתי מרוצה מכל המוצרים האלה החל מהסבון פנים של אסתי לאודר שאפשר להשתמש בו גם כמסכה .
בפילנג של ללין שבעל גרגרים טיפה עבים אני אישית אוהבת .
ג'ל לניקוי עמוק של ניוואה מנקה בצורה יעילה את הפנים אני אהבתי להשתמש בו ואז במי פנים של ספורה להורדת האיפור בצורה מושלמת .
המי פנים מדהים ,לא שורף לא מגרה צריך לשים טיפה וזה מוריד גם את האיפור עיניים העמיד אהבתי ורכשתי אחד בגודל מלא באתונה .
מדבקות לאף של ביוטייקר נהדרות הופיעו המון בבלוג חייבת לחדש מלאי אבל אצטרך לדחות את זה בייחד עם כל המוצרים שאני מתכננת לרכוש בחודש ינואר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה