יום חמישי, 6 בדצמבר 2018

התחדשויות נובמבר 2018 כולל בלאק פריידי אתונה

היוש
זה הולך להיות פוסט ארוך מזהירה מראש.
את הרכישות באתונה תכננתי את רובם מראש ,חלק נרכשו שם מתוך המלצות וחלק קטן סתם רכשתי בשביל לנסות.
חייבת לציין שאתונה מאוד הפתיעה במבחר חנויות הקוסמטיקה שגיליתי שם .

במשביר לצרכן רכשתי באחד המבצעים במהלך החודש את הפודרה באבקה ששמעתי עליה המון המלצות מבלוגריות בארץ וגם מחול .
טוב מי שמכירה אותי יודעת שאני באמצע גיליי העשרים מה שאומר שצריך להתחיל להגן על העור מקמטים קיבלתי המלצה על הקרם לחות ליום המגן ומונע סימני גיל ראשונים של קליניק .
היה מבצע שבקנייה מעל סכום מסוים מקבלים מארז שמכיל מוצרים מוקטנים .
חייבת לציין שאחרי החווית שירות המדהימה שהייתה לי באתר של קליניק החוויה פה הייתה פחות טובה .
פה אם לא הייתי מזכירה לדיילת על הייתי מפספסת את זה וזה קצת מעצבן שקונים בלא מעט כסף אולי אותו יום היה לה יום קשה ואולי זה ברח לה מהראש מי יודע אבל אני יודעת שאת הרכישה הבאה של מוצרי קליניק אבצע באתר .


הקניות ברשת הפכו להיות משהו שמאוד התחלנו לאהוב בבית.
אפילו אמא שלי שלא מבינה כל כך בטכנולוגיה אחרי שהזמנתי לה פעם אחת מגילטי היא ממש התאהבה ודרשה שאזמין לה עוד שני בשמים מהסדרה של dkny  היא ואני מאוד אוהבות את הgold  אז רכשנו 2 ששכחתי לצלם .
היה באתר שאם קונים מעל סכום מסוים מקבלים 2 מתנות שחייבת לציין שהן דיי שוות .
אני בחרתי את השפתון של ofra girl abroad  של אשלי המהממת אחת הבלוגריות שאני צופה שלה  מהסרטונים הראשונים. בנוסף בחרתי את הנוזל הארה של מייבלין  לא יצא לי לשמוע עליו אבל אנסה .

 חברה טובה שלי הייתה בארצות הברית והפתיע אותו עם עפרון שפתיים יפיפה של la girl  בגוון forever red  מן אדום כהה יפיפה
 עוד קנייה שהייתה לי במשביר הייתה של מוצרי gade  השמועות אומרות שיצאו להם מוצרים מעולים
שמנקים את העור וטובים לעור שמן אז אנסה ואעדכן אתכם .
המוצרים שרכשתי הם :תרחיץ ניקוי  על בסיס חמר לעור שמן הנוטה לפגמים וברק .
גל ניקוי לפנים לעור מעורב עד שמן .
קרם לחות גל נטול שומן לעור שמן עד מעורב .
סומק אפוי 100  sunblush
 
באפריל -בעקבות ההצלחה של המסכה השחורה של  glam glow  החלטתי לנסות גם את הלבנה ששמעתי שיותר מומלצת בשבילי כיוון שזאת מיועדת לעור בעייתי ובפגמי עור .
ספריי גוף בריח  desire lips .
לק ירקרק וחורפי של opi -suzi the first lady of nails .
היה גם פה מבצע שעל כל קנייה מקבלים קופסה עם שלל דוגמיות שוות בן  הדוגמיות יש מוצרי שיער ,שמפו של אמיקה ,קרם פנים של אסתי לאודר ועוד.
אני מאוד אוהבת את הרעיון הזה שהם עושים את זה כל כמה זמן ואני תמיד מחכה שיהיה משהו כזה בשביל לבצע את הרכישה שם.

שמעתי רבות על מוצרים של פיטר תומאס רות .
את זה רכשתי דווקא על סך סמך כתבה שראיתי בווג האם זה מומלץ או לא ? ימים יגידו.
מדובר בפודרה המכילה 45 spf  לפי דעתי זה מוצר גאוני הרי בשלב הראשון אנחנו שמים הגנה מהשמש ואחרי זה את כל שכבות האיפור .
מרבית המייקאפים לפחות שלי אישית יצא לי לנסות עד 15 spf  תחשבו איזה גאוני זה הרי בימים חמים בכל מקרה אנחנו עושות טאצ' אפ אז למה שזה לא יהיה עם הגנה ?
המוצר מאוד מסקרן אותי וחייבת לנסות רכשתי אותו בebay .
 ולמוצרים אשר נרכשו בדיוטי פריי -
בדיוטי פרי יש את המבצע של ה3 בשמים ב99 דולר רכשתי מתוכם את החדש של פריס הילטון gold rush  ואת
eclat darpege  ועוד אחת היה של dkny לאמא .
היה מבצע השני ב50 הנחה על כמה מוצרי טיפוח אז רכשתי את המי פנים של קליניק וקרם פנים spf50 .
בשעה טובה רכשתי את הטוש אקלה של ysl  כן באיחור אחרי שכל ההיפ סביבו נגמר אני רוכשת אותו לראשונה ואני סופר מתרגשת .
עוד מוצר שלא היה מתוכנן ונרכש בלאט הרגע זה המייקאפ שtom ford שהיה עליו 25 אחוז הנחה לכבוד  הבלאק פריידי .
עוד שני מוצרים שהיו בהנחה זה המי פנים של לאוקסיטן שהיה ב10 דולר שגם עליו שמעתי המלצות רבות .
מוצר נוסף שרכשתי ב5 דולר זה לק נוסף של opi pompeill pupple


מספורה ידעתי מראש מה אני הולכת לקנות ,המוצרים שאני אוהבת שכנראה יהיו בכל רכישה שלי באיפורה זה המי פנים וחלב פנים של החברה .
עכשיו לגביי המארז אספר לכם את הסיפור .
שהייתי באיטליה השנה הייתה דיילת מקסימה שהיה לה שפתיים עם שפתון אדום מאט יפיפה וששאלתי אותה במה השתמשה היא אמרה שזה בליקוויד ליפסטיק של ספורה יצא לי להיות בספורה בונציה לאחר השיחה איתה אבל משום מה שכחתי את זה .
ביעד אחרי ונציה שהייתי ברודוס במאי במלון הייתה גם פקידה מקסימה שגם היו לה שפתיים אדומות בגוון כל כך יפה שאלתי גם אותה במה השתמשה והיא ענתה לי את אותה תשובה פה זה כבר היה אחרי שהייתי בביקור בספורה באותו יום ומונית לאזור החנויות מהמלון שהיינו זה 20 יורו כל כיוון היה ככה שלבסוף וויתרתי .
הפעם שהייתי באתונה רשמתי לי את זה ואמרתי לעצמי שהפעם הזאת אני לא חוזרת לארץ בלעדי זה לפחות עם גוון אחד ורצוי שיהיה אדום כמו שהיה להן .
מחיר של שפתון אחד עולה בסביבות ה12 יורו .
ראיתי שלכבוד החג ספורה הוציאה מארז יפיפה המכיל 6 שפתונים והאדום כלול במארז !! בפחות מ40 יורו כמובן שלא וויתרתי וישר לקחתי מארז אחד .


חנות יפיפה שגיליתי באתונה נקראית attica  מדובר בחנות שמזכירה את המשביר [יש מחלקת ספורט ,הנעלה ועוד ].
הקומה הראשונה כולה קוסמטיקה מדובר על אחת חנות שהיא אם אני לא טועה כ6 קומות .
מבחינת חברות היה שם את מאק ,בובי בראון ,אסתי לאודר ,לורה מרסיה ועוד המון חברות יוקרתיות אני לא זוכרת אם היה שם דראגסטור או לא אז תסלחו לי .
מה שכן היה עד 50 אחוז הנחה על המון מוצרים שווים ודיי היה קשה לא להעמיס שם הכל .
מה שאני רכשתי זה את הפריימר photo finsh primerizer
מעגל ריסים של mac  ואת המברשת של מאק הראשונה שלי 139s .

hondos center  עוד רשת חנויות של מוצרי איפור שאפשר למצוא בה גם מוצרי יוקרה וגם מוצרים עממים זה
שהופתעתי לגלות כמה חנויות יש לרשת הזאת באתונה אני נתקלתי לפחות ב4 חנויות אבל נכנסתי רק לאחת ככה שאני לא יודעת אם יש הבדל בן אחת לשנייה מבחינת מותגים .
 בזו שאני הייתי היה גם מבצעים לכבוד הבלאק פריידי רכשתי את הקונסילרים המפורסים של מייבלין
\ועוד שני מסקרות אחת של rimmrel -volume shake
max factor2000 calorie curl addict 
רציתי לנסות להיות עם ראש פתוח ולתת הזדמנות גם למוצרים פחות מוכרים ולראות אולי הם יפתיעו  

אז אלו היו הרכישות שלי במהלך חודש נובמבר במהלך החודש הזה אני בעוצר מוחלט מקניות .
מחכה כבר ליעד הבא :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה