יום שלישי, 22 בינואר 2019

ההזמנה הראשונה שלי מאמיקה




היוש מה שלומכם ??

אז בזמן האחרון הפן שלי החליט להראות סימנים שהוא עוד רגע הולך לשווק חיים .
הפן הקודם שלי שייך לבייביליס מסדרת פרו תפקד בגבורה כחמש שנים והגיע הזמן להתחדש .






בנוסף לפני כשבועיים עשיתי החלקה וחידשתי את הבלונד ככה שכל המתנות שקיבלתי בייחד עם ההזמנה הגיעו בול בזמן .
הזמנה הראשונה ובהחלט לא אחרונה מאתר הישראלי של אמיקה האתר סופר ידידותי למשתמשת ,צבעוני וברור.
רכשתי את הפן the power cloud מייבש שיער מקצועי 2000 וואט .
קודם כל תראו את העיצוב המהמם הזה ,חייבת לציין שבמקרה הזה באמת הסתכלתי ואף התרשמתי "מהקנקן " יותר מאשר קראתי על תכונותיו ,קיבלתי המון המלצות על הפנים שלהם ,יש לי את המחליק הקרמי שאני סופר מרוצה ממנו .
לפן יש אפשרות ויסות ליונים חיובים או לשליליים .
וסת היונים השליליים מסייע בהורדת החשמל הסטטי ובעיצוב של שיער נעים למגע ההמלצה של החברה לפני השימוש בפן להשתמש בפריימר הקוסם .
 קיבלתי המון פינוקים [לסטודנטיות שפה יש באפליקציה istudent קוד קופון של 15 אחוז הנחה ואיתו מקבלים את השמן הטיפולי 30 מ"ל ] רק הוא שווה 45 שח ,מדובר בשמן טיפולי לשיער יבש ,מגן מפני חום ,מטרת השמן היא להחזיר לשיער את הרכות והברק .
ברכישת הפן קיבלתי את הדפיוזר ,תיק איפור,וספריי לשיער  שאמור להפחית את זמן ייבוש השיער ,אלה גם להעניק לו ברק ולהותיר קשרים . .נוסף על כך היה ברכישה מעל 350  מקבלים מסכה לשיער מתנה nourishing mask בגודל מלא של 500 מל ,מאוד הופתעתי שקיבלתי אותה ,אני רגילה בדר"כ שנותנים מתנות באתרים אז מגיע בגודל מודל מוקטן ופה קיבלתי גודל מלא שהולך להספיק להמון זמן אני ממש משתוקקת לנסות את המסכה ,אבל כרגע יש לי אחת פתוחה וברגע שאסיים ישר אפתח את זאת ,חייבת לציין ששמעתי המון המלצות עליה ברשת על כך שהיא הופכת את השיער לנעים יותר ולא מכבידה עליו .  קיבלתי גם עוד מלא דוגמיות שווה ביותר שאני הולכת לקחת אותם איתי לחופשה הקרובה :}
קיבלתי דוגמיות של השמפו ומרכך סילבר החדשים שאני הולכת לנסות אותם עוד השבוע .
יש לי שמפו סילבר אבל אני לא הכי מרוצה ממנו [לא של אמיקה ] אנסה את זה במידה וטוב בריכה הבאה אקנה אותו .
עוד קיבלתי את  השמפו ו  המרכך מסדרת velveteen שאמור לטפל בשיער פריזי ,מקורזל ויבש.
עוד דוגמית של המסכה .
עוד דוגמית של מרכך מנקה חייבת לנסות אותו אני חושבת שעד היום לא מצאתי מרכך אחד שמתאים לי לכן אני משתמשת במסכות לשיער .
דומית של מסכה טריפל rx  ,על פי האתר מסכה משקמת ומזינה על בסיס שמן האובליפיחה, מספקת ריכוך, גמישות ומגע משי לשיער וסוגרת קצוות מפוצלים. מתאימה לבעלות שיער יבש, מרדן ופגום.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה