יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

לקנות או לא לקנות? דצמבר 2019

היוש
אז ניצלתי את היום מחלה [הצטננות ,שיעול וסינוסיטיס לא נעים ..] לטובת סדר וכתיבת פוסט מוצרים שסיימתי .
קודם כל חייבת לסכם קצת את שנת 2019 .
אני יודעת שאם אסתכל על פוסטים קודמים הבטחתי כמה פוסטים שלא יצאו לפועל אני לוקחת על עצמי ב2019 פשוט לכתוב את הפוסטים מבלי להבטיח לפני כן [אגב אם יש לכן פוסטים שתרצו לראות תכתבו לי למטה בתגובות ].
בשנת 2018 זאת השנה היחידה בינתיים שיצא לי לטוס לחול מעבר לפעם אחת [השנה הספקתי את ונציה באיטליה ,רודוס יוון ואתונה ביוון ] אני מאחלת ששנה הבאה אספיק להיות בשלושה יעדים גם כן [אם יותר מה טוב ].
בשנת 2018 סיימתי המון מוצרים ,רכשתי המון בעיקר חברות שלא יצא לי לנסות לפני כן ,התחלתי להזמין יותר ברשת ,גילתי את אתר גילטי הישראלי ואת האתר של קליניק שחווית השירות מהאתר הייתה כיפית .
יצא לי לטייל גם בארץ במקומות שלא ראיתי לפני כן הייתי בחיפה בחודש האחרון הרגשתי ממש בחול באווירת כריסטמס שהייתה שם ,הייתי בנתניה ובקיבוץ שניר בצימר שהיה מדהים .גיליתי שצפון הארץ מהמם ולפעמים גם שישי שבת יכולים לגרום לנו להתנתק מעבודה ,לימודים ולצבור חוויות חדשות .
אני מאחלת לכולנו ששנת 2019 תהייה מלאה בחוויות טובות ,בחופשות ,בהשגת מטרות/יעדים חדשים ,שנה של הגשמה עצמית ,שנה של יופי ומעבר לכך שנזכה להיות אנשים יותר ,סבלניים יותר ועוזרים יותר .

ולעניינו -
בגזרת מוצרי הפנים סיימתי את הקרם פנים של h&b -מדובר על קרם הלבנה והברת פנים עם spf 20 .
אני אהבתי את זה שיש לו    20   spf לדעתי לימים גשומים זה מספיק .
הוא נספג בקלות ולא מפריע לאיפור לי הוא מתאים לעונת מעבר בלבד כיוון שבקיץ אני מעדיפה קרמים בעלי מקדמי הגנה גבוהים יותר ובחורף אני צריכה קרמים בעלי לחות גבוהה יותר .
מסכה שרכשתי בעבר מספורה של skinfood  -מדובר על מסכית לימון ,בעלת מרקם ג'ל ,חייבת לציין שאני פחות התחברתי לאריזה שכל פעם דוחפים את הידיים ,למרות שאני העדפתי להשתמש עם מברשת ,אבל ,לדעתי זה לא הכי סטרילי שיש .
מלימודים יש בעמם כמות גדולה ויטמין c,גם יש את השפעת נוגדי החמצון שנותנים את אפקט ההברה אני שמתי למשך 10 דקות ושטפתי ואז הפנים הרגישו נעימות יותר .
לומר שאקנה אותו שוב? כנראה שלא יש לי את המסכות של glamglow שאני ממש אוהבת .
קרם פנים שממש אהבתי הוא של אסתי לאודר  מסדרת daywear -multi protection anti oxidant .
מדובר על דוגמית שקיבלתי בהזמנה שעשיתי באתר של אסתי לאודר .
הקרם מתאים לעור רגיל ,מעורב ,מלא לחות,נספג בקלות אהבתי את השימוש בו כל כך .
מאוד אהבתי את המרקם שלו ואת איך שהוא נספג בעור באמת הרגשתי שהוא עוזר לי להתמודד עם היובש בפנים .


 
 סיימתי 3 מוצרי ציפורניים .
מחזק ציפורניים של ביוטיקייר אהבתי מאוד.
לק של גבריני עמיד ליום למחרת כבר יש קילופים .
מייבש לק של אסנס נחמד לא הרגשתי בהבדל עשיתי ניסוי כאשר שמתי לק עם המייבש הזה ולאחר כמה ימים שמתי את אותו לק ללא מייבש לא היה הבדל מבחינת עמידות /ייבוש הלק .
 תסלחו לי שיצא הפוך
קרם לשיער מועשר ב'וויאר שחור של מון פלטין - ריח מהמם ,אומנם מיועד לשיער מתולתל שייך לאמא אבל לקחתי לה כי בזמן האחרון השיער שלי ממש עבה ונפוח .
שמפו מסדרת גליס לשיער חסר חיוניות ומראה עייף -לא אהבתי ,מרגיש כבד על השיער ,לא מנקה מספיק והקרקפת למחרת הייתה יבשה .
שמפו לטיפוח יומי של דאב -ריח נעים מאוד ,הרגשתי שהוא מייבש את השיער גם הוא כמו השמפו הקודם לא התחברתי .
שמפו שכן אהבתי זה השמפו נגד קשקשים של שוורצקוף הזמנתי מסטרוברי ,הוא כן מנקה את השיער ,כן הפחית את כמות הקשקשים ,הוא כן מייבש לכן חשוב להשתמש במסכה טובה במקביל .
תחליב גוף של דאב מאוד אהבתי  ריח נעים ,מרגיע ואריזה סופר שווה של 750 מל.

 מבחינת איפור -
על הקוניסלר של bourjois בסדר לא עפתי עליו הוא כן מסתיר כהויות ,אבל עם פצעים הוא התמודד פחות טוב.
על המייקאפ כתבתי פה
על המסקרה לגבות גם כתבתי בעבר
את המסקרה הוורודה ראיתם כבר מספר פעמים בבלוג .
צלליות של סטילה שימריות שמאוד אהבתי מדובר על פלטה light up the word color trend /ombre a paupieres
ניתן לראות אותה פה 
 צמר גפן של מזור ומשחת שיניים של קולגייט שמלבינה מאוד אהבתי כן רואים טיפה שינוי .

 שני בשמים שהגיעו לסיומם הם :
true love של marvel בושם פרחוני עמידות של 3/4 שעות עליי .
הבושם השני שיותר אהבתי נרכש בעבר מסטרוברי Curve Kicks ,מדובר על בושם מתקתק ונעים העמידות שלו דיי גבוה החזיק עליי כ6 שעות והוא כזה שמריחים מרחוק.

 

 שני מוצרים אחרונים שגם הופיעו בבלוג זה הדאודורנט של רקסונה וקרם לרגליים שמאוד אהבתי .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה