יום שני, 10 ביוני 2019

התחדשויות מרץ+אפריל+מאי 2019

שבוע טוב ומבורך :}
היום סוף סוף שבמשך שלושה חודשים אני אוגרת מלא מוצרים סוף סוף הפוסט הזה יוצא לאור .
אז בתחילת אפריל הייתי בבוקרשט ברומניה ורכשתי שם קצת דברים ,קצת בדיוטי ואיך אפשר גם בלי קניות בארץ שלנו.

שמפו ללא מלחים של ג'ויה ,שמעתי עליו המון המלצות מלקוחות בחנות אז החלטתי לנסות.
עוד מוצר זה השמפו סילבר של חברת revival  בעבר רכשתי שמפו סילבר ב100 שקלים והחלטתי לחפש תחלופה זולה יותר כי אני חופפת בסילבר לעיתים תכופות כיוון שאני אוהבת שהשיער בגוון אפור יותר מאשר צהוב.
אז ננסה אותו מחירו 32.9 שח לכמות ענקית של 500 מל.
מוצר נוסף שתמיד טוב זה משייף שאני אוהבת שיש לי בעבודה ,תיק וכמעט בכל מקום .


 טוב אז כמו שהתחלתי לומר בתחילת הפוסט  הייתי בבוקרשט ברומניה בחודש אפריל  והיה מדהייים!!!
איך היה בא לי לחזור לשם שוב עכשיו ,הנופים משגעים ,הרומנים מקסימים וסבלניים ,המחיים בסופר השל המוצרי קוסמטיקה זולים משמעותית מהארץ !!!
בסופרים שם ניתן למצוא דיי הרבה מוצרי איפור של חברות עממיות כמו לוריאל ,רימל ,wet and wild  ועוד .
מבחינת המחירים של המוצרים אין הבדל משמעותי באיפור לכן ויתרתי על  רכישות בספורה [גם לא היו מבצעים ].
קניתי מלא דאודורנטים כיוון שהמחירים זולים ממש פחות מ10 שח .
קניתי עוד 2 סוגי שמפו סילבר משם מעניין איך הם .
אלו של ספיד סטיק עולים פחות מ10 שח גם כן .
סבונים פנים שגם רכשתי שם לנסות  ועוד סבון גוף מוקטן שנראה לי שאשמור את האריזה לנסיעות וטיולים .
סבון גוף מוקטן בריח וניל של פלמוליב מדהים מדהים מאוד אהבתי .


 סוף סוף יצא לי להיות ברשת dm ולהריח את המוצרים של המותג .
מדובר במגוון דיי רחב של סבונים ,קרמים ותכשירי טיפוח .
החלטתי להקציב אחרי הרכישות הקודמות 2 מוצרי כאשר הימני סבון גוף והשמאלי קרם גוף מאלה שברקם קצפת.
כרגע אני מנוזלת וחסרת ריח ברגע שהריח שלי יחזור אני רוצה לנסות אותם.


 בדיוטי פרי האמת שלא התפרעתי ועשיתי רשימה מסודרת מראש.
לפני הטיסה נכנסתי לאתר ובדקתי איזה מבצעים יש לחבר מועדון וגיליתי שהיה 50% על המוצרים האלו שזה הבדל משמעותי .
מדובר על מוצרים של חברות איכותיות כמו הסבון גוף+קרם גוף של body shop  מסדרת pink .
במאק רכשתי את הקונסילר שלהם מסדרת 24 שעות בגוונין nc25+nw28 חיפשתי בכוונה גוונים שמתאימים להארות והצללות .
בנוסף רכשתי גם סומק מהסדרה המינרלית בשם love joy .
 באחד ההסופרים רכשתי את האיילנר של wet n wild  שזכרתי שבעבר חברה המליצה לי עליו .
בנוסף רכשתי שני לקים מסדרת הג'ל שעלו כ 13 שח ליחידה .


אני לא זוכת אם זה היה האפריל או מאי שהיה מבצע ביינות ביתן שרוכשים 3 מוצרים של החברה ומקבלים מברשת לפן.
אז רכשתי את השמפו למראה שיער גלי +שמפו בוטניק למראה שיער טבעי ובריא .
ספריי מלח ים מסייע  למראה שיער גלי .
כבר הזכרתי את זה שאני כרגע הלא הכי מרגישה טוב.
אחת התופעות שקורות לי שאני עם שפעת זה יובש בפנים ,הרוקחת המליצה לי על הקרם הזה מסדרת אובליפיחיה אנטי אייג'ינג .
מדובר על לחות לעור הפנים בתוספת ויטמינים ומינרלים חיוניים לכל סוגי העור מועשר בשמן חוחובה ורימונים.
מדובר על קרם שמתאים במיוחד לעור יבש,עור מזדקן של חברת סנט טבע .
שלושה בשמים חדשים שאחד מהם קיבלתי במתנה
ושנים נתתי לעצמי במתנה לכבוד יום הולדתי :}
את  story 3 bergamot&amber  קיבלתי במתנה אנסה אותו בהמשך .
את הבריטני אני מכירה וקצת רציתי להיזכר שוב בניחוח של פעם שהייתי קצת יותר צעירה.
הבושם השלישי רכשתי לגמרי במקרה ,רכשתי מתנה לחברה במשביר לצרכן ואז הקופאית אמרה לי שיש עליו הנחה ממש שווה מדובר בבושם 3 שעלה 180שח ל100 מ"ל  ולפי מיטב זיכרוני עוד היה מבצע עליו ככה שממש שווה .
מאוד אהבתי את הריח שלו וגם הבן זוג שלי לא הפסיק להחמיא לי עליו הוא אמר שזה הבושם אחד המיוחדים שהלכתי איתו .
\

בביוטיקייר עשיתי כמה השלמות.
התחלתי לעשות לי לק ג'ל לבד והחלטתי לנסות מדבקות ודברים אחרים שיוסיפו קצת יופי.
המדברות מאוד זולות בן 1.5 שח לחבילה ל2.5 שח שזה באמת מדהים .
כמובן שרכשתי גם את הדבק לציפורניים להדבקת המדבקות מקווה שאצליח להשתמש בהם בצורה שתחזיק לכמה ימים .\עוד קניתי את הגלגל של הציפורניים שאני רוצה לנסות עליו את הלקים שלי  כי הרבה פעמים אני לא בטוחה מה בא לי ואיך הגוון יראה עליי .
לק שחור מספר 210 של ביוטיקייר
אבקת כרום לאפקט דמוי ראי בצבע לבן .
פריימר לפני איפור /אפטר שייב שממש מסקרן אותי לדעת איך הוא.


\
וכאילו שלא קניתי מספיק דאודורנטים פה יצאו עם סדרת ריחות חדשים [או לפחות שאני נתקלתי בהם לראשונה ] והחלטתי לנסות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה