יום שבת, 22 ביוני 2019

התחדשויות יוני +אפריל שהתפספס בפוסט קודם

היוש
אז יש כמה התחדשויות שקצת התפספסו בפוסט קודם ועוד כמה שרכשתי תכף פוסט מפורט .והתפנקתי
הייתי ברשת be   והתפנקתי בכמה דברים
שפתון מסדרת super stay   95 visinonary  שהבנתי שהוא ממש עמיד חייבת לנסות את זה.
מthe balm    רכשתי מספר מוצרים שממש מעניין אותי לנסות .
רכשתי את הליפגלוס מסדרת  doting meet matte hughes .
מסקרה של  מסדרת scuba .
ופריימר


 ברשת אפריל היה מבצע קונים מוצר ומקבלים קופסה עם דוגמיות
רכשתי את הלק המהמם הזה של opi  meet me on
בצבע סגול יפיפה .
קיבלתי דוגמיות סופר שוות .
של מיקאפ של ysl .
דוגמית של בושם clean reserve .
דוגמית של בושם של לנקום la vie vest belle
דוגמיות של שמפו ומרכך של חברות אמיקה,sachaan ,leonor grayl.
דוגמית של קרם לילה של sisley  היוקרתית.
ודף הסבר על הדוגמית מייקאפ .



 באיל מקיאז רכשתי את העיפרון שפתיים של spooky.


 שני מוצרים שהיו אצלי ההרבה זמן ברשימת מוצרים שאני רוצה לקנות הם :
הראשון זה סומק שחייבת לומר שהיה לי ממש קשה להשיג אותו .
גם שחיפשתי אותו בחול וגם שחיפשתי באינטרנט היה חסר במלאי .
מדובר על הסומק של נארס giilda שראיתי אותו פעם בסרטונים של אשלי ומאוד אהבתי .
השני זה מוצר שראיתי באחת הכתבות של ווג מדובר על bb cream la roche posy עם spf 24 .




אז גם אני הייתי במכירה של אלקליל  וחייבת לומר שמצד אחד הופתעתי מכניסת המבחר של הבשמים שפחות ראיתי בעבר .
היו מחירים ממש טובים לבשמים של dkny ,מייקל קורס ,ג'ו מלון ועוד .
מצב שני באיפור לא יצא לי לראות איילנרים ,סמקים ,ברונזרים ,שימרים של מאק או מוצרים מעניינים מקולקציות מוגבלות כמו שהיה בעבר .
השפתונים רובם היו פתוחים ואפילו אני לא שמתי לב ושהגעתי הבייתה ראיתי שאחד מהמוצרים שרכשתי היה פתוח וה ממש מבאס .[צירפתי תמונה למטה ].
רכשתי האת המארז הסופר מהמם הזה של dkny stories  מדובר על מארז במחיר סופר סופר משתלם .
הבושם עצמו עולה בכללי בפארמים בסביבות  ה250 שח במכירה המארז עלה לי 100 שח !!
מדובר על בושם בגודל מלא של 100 מל או דה פרפיום .
עוד בושם מוקטן 7 מל .
תחליב גוף 100 מל .
קצת מתחרטת שלא רכשתי עוד כמה מארזים כאלה למתנות לימי הולדת .
רכשתי את המסכה באריזה הסופר מהממת האת של glam glow gravitymud מסדרת my little pony .
מדובר על מסיכת גליטר לעיצוב ומיצוק העור..
האריזה סופר מהממת ויצא לי לראות את זה בעיקר באינסטגרם לא יצא לי לראות את זה בנקודות המכירה שמוכרים את המסכות של החברה.
עוד בושם שרכשתי שייך לjo malon red roses cologne  .
מדובר על בושם שנמכר ב530 שח בדרך כלל ובמכירה הוא היה ב100 שח ל100 מל !!
המון המון זמן שאני רוצה לנסות את הבשמים של החברה אבל המחיר ממש ממש יקר וקצת פחדתי לקנות ולהתאכזב .
שראיתי את המחיר הסופר מופחת במכירה אגב מלבד זה היה עוד ריח שלא זוכרת מה שמו שבהתחלה הריח כמו בושם של מבוגרות אבל משום מה שיצאתי מהחנות והייתי בדרכי הבית הריח השתנה והפך לנעים ממש ודיי התבאסתי שלא רכשתי אותו אחר כך .
מדובר בניחוח פרחוני עצי עדין .
מבחינת מוצרי שפתיים .
אמרתי לעצמי בכניסה שאני נכנסת ולא קונה מוצרי שפתיים ואז נזכרתי שיש לי חודש הבא כמה אירועים ואיכשהו נפלתי ורכשתי כמה  לפחות על פי מה שהבנתי מכמוכרת מדובר במוצרים עמידים ממש מקווה שזה נכון .
הראשון זה מאק פרו לונגר בגוון אדום immortally yours 
השני של מאק הבנתי שזה מהסדרה שעמידה על ל8 שעות  liptensity noblesse .
אחד השל בובי בראון אני חושבת שזה מוצר שפתיים הראשון שאני קונה ששייך לבובי בראון  luxe liquid lip brocada 5 ..
והאחרון שראיתי אותו לפני כשבועיים על דיילת מחנות אפריל ורציתי לקנות אבל המחיר שלו היה 120 שח וקצת התבאסתי להוציא סכום כזה לאור העובדה שיש לי המון מוצרי שפתיים .
במכירה הוא היה ב30 שח והחלטתי לנסות כנראה מרוב ההתרגשות בחנות לא הבנתי בזה שהוא ככל הנראה היה בשימוש ושהוא לא היה מלא כחדש :{
מדובר שפתון מסדרת liquid lipstick miss conduct


אז אלו היו כל ההתחדשויות שלי אשמח לדעת מה דעתכם על המוצרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה