יום שישי, 25 באוקטובר 2019

פוסט מוצרים שסיימתי ארוך במיוחד [יוני+יולי+אוגוסט+ספטמבר]

היוש
אז אחרי שלא הייתי כמה חודשים עקב מעבר דירה ,מבחנים וחתונה סוף  סוף הגיע הזמן לחזור לפה
במהלך החודשים האחרונים הצטברו להם המון מוצרים שסיימתי לא הכנסתי את כל לפה החלטתי לחלק ל2 פוסטים
אחד היום והשני לקראת חודש דצמבר
אני מאוד אוהבת לראות פוסטים ,סרטונים על מוצרים שנגמרו  כי זה נותן ביקורת אחרונה על מוצר .
הרבה פעמים בהתחלה אנחנו לא אוהבים מוצר ואחרי זמן מה מתחילים לאהוב או להפך .

סיימתי המון מוצרי טיפוח  לפנים -
סבון פנים של gade purifing cleansing gel  מדובר על ג'ל ניקוי לפנים עם אפקט רענן וגימור מאט לעור שמן ומעורב .
מאוד אהבתי אותו הוא מנקה בצורה יעילה  אני חושבת שהחברה הזאת הוציאה מוצרים ממש נהדרים לאחרונה עכשיו אני משתמשת במסכה לפנים שלהם שאותה אציג לכם בפוסט הבא.
2 מסכות לפנים של חברה קוריאנית jiinjo שניתן להשיג ברשת be  .
טוב אז ראיתי פרסום של זה באחד מחוברות המבצעים של רשת בי והחלטתי  לנסות ,נתחיל מזה שלא בכל סניף היה את זה ובסניף אחד ששאלתי הדיילת אמרה לי שהיא לא יודעת על מה אני מדברת למרות שהבאתי לה תמונה של זה .
בסוף טיילתי בסניף ומצאתי את זה .
אם המחיר נראה לכם זול יותר זה בגלל שרכשתי אותו באילת ללא מע"מ .
מדובר על שני מסכות שכל אחת מכילה10 מ"ל מספיק ל2 שימושים .
מבחינת האריזה אין ספק שהאריזה סופר מתוקה אבל מה שלא אהבתי אהבתי שזה מגיע עם עטיפה את אומרת שאחרי שימוש אחד צריך לחשוב על פתרון יצירתי לכסות את זה בשביל להשתמש בזה שוב אין מכסה שאפשר לסגור ממש .
המסכה האריזה הצהובה זאת מסכת דבש מדובר במסכה שאמורה לתת ברק ,לחות ,גמישות לעור משאירים על הפנים רבע שעה ושוטפים .
מסכה נחמדה שנותנת לחות לעור אני לא חושבת שארכוש אותה שוב.
המסכה השנייה זאת מסכה מועשרת בתה ירוק מועשרת בתה צמחים .
מתאימה לעור שומני הנוטע לאקנה .
כן חייבת לציין שיש לה טיפה ריח  אותה כבר יור אהבתי הרגשתי יותר את אפקט הרענון לאחר השימוש בה.
מסכת הנצנצים של גלאם גלואו gravitymud  המסכה מסדרת הפוני שנרכשה בעבר במכירה של אלקליל .
מדובר על מסכה ורודה ומנצנצת מאוד אהבתי את המסכה הזאת .
פשוט הרגשתי שהעור נראה טוב יותר והאיפור יושב מהמם יש משהו במסכות של גלאם גלואו שלפי דעתי כן מצדיק את המכיר וההיפ סביבם .
מסכה נוספת של החברה זאת Supermud Clearing Treatment מדובר על מסכה לעור בעייתי ,יוצרת מראה מאט ומטהרת .
מכיל פחם למשוך רעלים ולכלוך קשה להסרה .מדובר על מסכה שצריך לחכות שהתייבש ואז לשטוף . 
מסכה נוספת שסיימתי שייכת לחברת more   נרכשה באיזה חנות שכונתית באשדוד של קוסמטיקה .
רציתי לנסות מוצרים שהם פחות מוכרים ולדעת אם אני יאהב אותה .
מדובר במסכת בוץ מועשרת באלוורה שמתאימה לכל סוגי העור .
אמורה לנקות שומנים עודפים ולכלוך שהצטבר בתאים .
מדובר במסכה המכילה בבוץ שחור טבעי מים המלח .
רשום לשים אותה 2-3 דקות אני אוהבת לשים למשך 10 דקות בערך בשביל לתת יותר בוסט של לחות .
מסכה טובה שמרגישים שמנקה את העור הייתי משתמשת בה ולאחר מכן באחת המסכות של גלאם גלואו [פעם בשבוע 2 מסכות אחת אחרי שנייה ]
אז אחרי הרבה המסכות הגיע הזמן לתת במה גם לקרמים לפנים
מדובר על קרם פנים אובליפחיה מסדרת אנטי אייג'ינג של סנסי טבע .
מדובר על קרם לחות ללא הגנה ,עשיר ומתאים לעור יבש .
לאחרונה התחלתי לסבול במיובש בפנים ובידיים והרוקחת המליצה לי עליו .
כל לילה הייתי משתמשת בו ואחרי כמה ימים ראיתי שיפור במצב העור שלי מאוד אהבתי ויש לי הרגשה שבחורף אחזור אליו  אני רכשתי בבית מרקחת של כללית .
תכשיר לחות מרוכז במרקם ג'ל של קליניק .
מדובר על קרם לחות ללא שומן ,נותן לחות אינטסיבית למשך 24 שעות מכיל מי אלוורה וחומצה היאלרונית מה שיש לי זה דוגמית שקיבלתי באחת הרכישות בקליניק .
מאוד אהבתי ,הרגשתי שיפור במצב הפצעונים בפנים ושיש יותר לחות לעור גם הוא מתאים יותר לשימוש בלילה /לפני איפור ערב כיוון שהוא ללא הגנה .
קרם לחות אסתי לאודר דאבל וואר מאט -דוגמית שקיבלתי באחת ההזמנות מהאתר ,דוגמית ממש מכובדת של 15 מ"ל .
מסייע באיזון השמנוניות בעור והפחתת הברק למשך כל היום ,מפחית מראה נקבוביות .
גם בו השתמשתי לפני איפור ערב כי הוא נספג בקלות לפני איפור  ולא מכביד על העור .


 טוב אז כיוון שלפני שנה אם לא יותר עשיתי גוונים והבהרתי את השיער ואין מה לעשות הזמן עושה את שלו והשורשים הכהים חוזרים וצצים להם .
החלטתי לחסוך בכסף ולעשות שורשים לבד .
מידי פעם אני רונה צבעי שיער של חברות שונות עדיין לא מצאתי את זה שעושה לי את הבלונד המושלם בשורשים התוצאה שמתקבלת היא צבע זהבהב שמשתלב יפה עם הגוונים .
חמצן רכשתי בסניף של ביוטיקייר .
צבע לשיער של kwuneמנרכשת בחנות של מעצבי שיער בסוקולוב חולון תסלחו לי לא זוכרת את שמה .
זה מספר 1517 ultimate blonde . שוב עפתי עליו לא ארכוש שוב .
קיט אנטי ילו שאמור לנטרל גוון צהוב בשיער של alfaparf לא מנטרל ולא עושה שום דבר .
 איפור --
קונסילר של מייבלין מסדרת פיט מי סופר אהבתי אותו יש לי עוד 2 מקווה שעד שהם ייגמרו יביאו אותם לארץ או שארכוש אותם בחו"ל .

לגבי מסקרות יצא לי לסיים 3 מסקרות בגודל מלא ועוד אחת מוקטנת של אסתי לאודר שכבר כתבתי עליה המון .
אני אכתוב את סוגי המסקרות אבל בגדול לא עפתי על אף אחת מהן בקטע שארכוש אותן שוב
מלבד להפריד וטיפה לתת צבע הן לא גרמו לי למראה דרמטי וסופר ווליום כמו שאני ציפיתי מהן .
המסקרות שסיימתי הן max factor 2000 calorie curl addict
careline bold mascara mini brush for maxi effect
essence volume hero
estee lauder supetuous

סומק שממש אהבתי בעל פיגמנט ורדרד יפיפה שייך לחברת נארס  סופר אהבתי מדובר על הסומק orgasm חרשתי עליו במשך תקופה יום אחרי יום וממש התבאסתי שהוא נגמר לי .
עפרון שפתיים של laritzy brick pen מאלה שמחדדים .
קיבלתי אותו בעבר באחת הקופסאות שהייתי מנויה אליהם של מוצרי שפתיים .
יש לו גוון אדום /בורדו והוא יחסית עמיד .
שמתי אותו וגם אחרי ששתיתי קפה הוא נשאר וזה ממש הפתיע כן אציין שהוא לחותי טיפה ועבר לכוס .

 מייקאפ לוריאל טרו מאץ'
אני חושבת שזה אחד המייקאפים המפורסמים כמו קולרסטיי של רבלון /דאבל וואר  של אסתי לאודר .
כן יחסית יש מבחר של גוונים שלו בארץ ,המייקאפ נותן כיסוי בינוני עד גבוהה תלוי איך בונים אותו .
הוא כן נותן מראה עור אחיד ,אני הרבה פעמים מצאתי את עצמי משתמשת בו לאיפור ערב  וביום יום שהרגשתי שאני חייבת בוסט קטן בגלל החוסר שעות שינה .
פריימר של bh  שרכש בעבר בהזמנה הסופר גדולה שעשיתי מהם .
תאמת שדווקא תמוצר הזה פחות התחברתי אליו בגלל שהוא לא נותן עמידות ולא מחליק תנקבוביות כמו שחשבתי
כיום אני משתמשת בפריימר של מייבלין שאני אוהבת אותו הרבה יותר .
ריסים של ביוטיקייר תסלחו לי שזרקתי אותם ולא שמרתי .
מדובר על מספר 117 הן סופר דרמטיות ,סופר ארוכות וכן שמים לב איתן שמדובר בריסים מלאכותיות [ריסים ממש ממש גדולות ]
אני שמתי אותם באיזה אירוע וכן קיבלתי ים מחמאות  אבל רכשתי מאז עוד ריסים בעלות מראה קצת יותר טבעיות.
משהו על הריסים של ביוטיקייר לשימוש עצמי הן מעולות  אבל עם דבק של ארדל .


 מסכה לשיער של אמיקה באריזה הישנה,כ אמיקה הוציאו מוצרים חדשים באריזות חדשות שממש בא לי כבר לנסות אבל קודם אסיים את מה שיש לי .
חייבת לציין ששמעתי רבות על החברה בעיקר בסרטונים של אשלי וכל הזמן רציתי לרכוש ודחיתי את זה בגלל שהם קצת יקרים לבסוף נשברתי והזמנתי וחייבת לומר שאני סופר מרוצה שקניתי את זה .
אני משתמשת בשמפו ובמסכה שלהם והמון המון שנים לא יצא לי לראות את השיער שלי מסתדר בקלות ברמה שאני מוותרת על הפן כי אני מרגישה שהשיער מתייבש טבעי ויפה ואין צורך להתעסק עם מוצרי עיצוב שמייבשים אותו .
המסכה הזאת מגיעה בכמו ענקית של 500 מל .
מדובר במסכת הזמנה שמן אובליפיחה רשום לשים 2-3 דקות ממליצה לתת לה 5 דקות .
הריח נשאר והשיער מרגיש רך ונעים .



בושם לוליטה למפיקה ,אני חושבת שבקושי ניתן להשיג אותו מדובר על בושם ישן חלק מהתווים שהוא מכיל פרחי שוש,סיגלית ,וניל ואיריס .
הבושם הושק ב1997  הוא בושם עדין  אני א ארכוש אותו שוב מהסיבה שיש לה  עכשיו קרוב ל40 בשמים ככה שאני מסודרת לשנים הקרובות .



מוצרי טיפוח הגוף שסיימתי  -
ספריי גוף של וזלין מעולה לימים שרוצים את הלחות אבל  אין זמן /עצלנים מידי להתמרח .
דאודורנט מסדרת אייקון וניל מהמם ריח מושלם .
סבון גוף של סבון בניחוח וניל ,פצ'ולי ולבנדר נעים מאוד ואיזה נוחה לנסיעות
קצף אמבט של ללין בניחוח וניל פצ'ולי ריח כייפי ונעים ,עושה בועות

אז זהו להיום פוסט דיי ארוך כמו שכבר אמרתי  אם הגעתן עד לפה אז כל הכבוד .\
אשמח שתספרו לי אם גם אתן ניסיתן את המוצרים האלה ומה דעתכם ?
האם יש לכם המלצות על מוצרים בסגנון של מה שניסיתי ?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה