יום רביעי, 1 באפריל 2020

מוצרים שסיימתי פברואר +מרץ 2020

היוש
אז איך עובר עליכן תקופת הקורונה ?
אני מרגישה שקצת קשה לי שאני לא מתאמנת במכון אני כן מנסה להתאמן בבית אבל אין לי את כל הציוד ודרך לעשות אירובי :|
אני גם מתגעגעת לראות אנשים יותר וללימודי האיפור שפסקו להם.
כן אני מנצלת את הזמן בטיפוח הגוף והפנים .
מנסה לעבוד על לוקים חדשים צבעוניים וטבעים .
הצבתי לעצמי מטרה לסיים המון מוצרים עד לבלאק פריידי הבא שבו אני הולכת ממש להתפרע .
החודש הזה יש לי יום הולדת,מי שמכירה אותי יודעת שבימי ההולדת שלי אני עושה קניות גדולות אבל בגלל שבחודשיים האחרונים עשיתי המון קניות למזוודת איפור שלי [אם מעניין אתכם תכתבו לי בתגובות ואני אעלה פוסט ] אז כרגע אני מנסה לסיים מוצרים .

מבחינת מוצרי טיפוח מאוד אהבתי להשתמש במוצרים האלה  הקרמים של ללין מריחים מדהים ותמיד יש עליהם מבצעים .
לאחרונה התחלתי להתמכר במיוחד לקרמי קצפת שלהם בגלל שהם נספגים בשניות ומשאירים ריח אלוהיי .
המוצרים שסיימתי הם :
body cream -frozen pear  ריח קייצי שמזכיר מאוד מלון .
body milk -shea and kukui - היה במהדורה מוגבלת אם אני זוכרת נכון ריח מתקתק ודומיננטי מתאים לערב סופר אהבתי .
fluffy body cream -vanila patchouli -קרם קצפת שנספג בשניות ,מתאים במיוחד לנשים עסוקות ,אמהות טריות שרוצות להרגיש מטופחות למרות הלחץ של הזמן עם הבייבי .
קרם נוסף מסדרת me של careline  קרם ממש נוסטלגי כי שהייתי נערה היה לי את הבושם ,קרם הזה ודאודורנט מאותה סדרה .
כל פעם שאני משתמשת בו אני נזכרת בנעורים .


 שני מוצרי שיער שסיימתי -
שמפו של גליס -אני פחות אהבתי לא הרגשתי שהוא מנקה מספיק את השיער
השמפו של פנטן לצבע מלא חיים מאוד אהבתי להשתמש בו ,מנקה בצורה יעילה ועם מסכה טובה בהחלט עושים את העבודה .

מבחינת מוצרי טיפוח הפנים  סיימתי לא מעט
את המסכה של patchology  קניתי בcult beauty  מסכת בד שאמורה להעניק זוהר לעור יבש מאוד אהבתי אותה כן מרגישים שזה נותן בוסט של לחות ,המסכה דיי רטובה אני אהבתי .
קרם פנים סבוקלם  -קרם לחות דל שומן לעור הנוטה לפצעונים .
מתאים לעור מעורב עד שמן ולעור בעייתי נספג בקלות השתמשתי בו רק כקרם לילה אחרי הסרום כיוון שהוא ללא הגנה .
מסכת גליטר של glam glow  -נקנתה בעבר במכירה של אלקליל .
אגב ראיתי אותה גם במכירה האחרונה .
המסכה מגניבה כזאת שכן כיף להצטלם איתה אבל היא מאוד מלכלכת לא משהו שאקנה שוב .
סרום לפנים של careline anti gravity  סופר מומלץ כבר פעם שנייה שאני רוכשת אותו ואת הסרום לעיניים .
הם נספגים מהר וכל קרם שמניחים עליהם עובד יותר .
הם לא מפריעים לאיפור להפך שהשתמשתי בהם הרגשתי שהאיפור מחזיק יותר טוב .
אני מאוד אהבתי וככל הנראה אמשיך לקנות אותו אחרי שאסיים את המוצרים שיש ברשותי .
חייבת לומר שאני משתמשת בסרום אחר עכשיו ומרגישה הבדל מבחינת המוצר אבל על זה אכתוב בפוסט הבא.
מוס ניקוי של ללין -סבון די סטנדרטי לא עושה משהו מיוחד ,מנקה את הפנים טיפונת מייבש ,יתרון גדול שלו שהוא סופר חסכוני הוא הספיק לי לאיזה שלושה חודשים .




שני מסקרות שמפרידות וטיפה נותנות צבע אבל לא מאריכות ונותנות מראה דרמטי ממש ככה שלא ארכוש אותן שוב הן של the balm scuba
essence you better work
גלוס של גייד שכבר שכחתי ממנו ,הוא התחיל להראות סימנים של התיישנות וזה כנראה הזמן להיפרד
פדים להסרת איפור של אפריל מעולים .
חלב פנים של life  נרכש בעבר בהמלצתה של אשלי אהבתי להשתמש בו בבוקר בערב אוהבת להשתמש במיי פנים של ספורה .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה