יום שלישי, 11 בפברואר 2020

הזמנה ראשונה מcult beauty

את האתר הזה הכרתי דיי ממזמן מיוטיובריות וחברה שהזמינה משם בעבר .
כמה פעמים הוספתי מוצרים לסל עד שבסוף ויתרתי ולא עשיתי הזמנה בסוף .
הפעם באחד החיפושים שלי בפייסבוק מישהי פרסמה באחת מקבוצות האיפור על המארז שהוציאו סטייל "קופסת הפתעות "שמכילה בפנים פלטת צלליות של huda beauty שהייתה ב25 פאונד שזה המחיר של הצלליות לבד ופה קיבלתי את זה עם עוד מוצרים סופר שווה .
את ההזמנה עשיתי ב3\2\20וכבר ב9.3.20 קיבלתי הודעה שהמשלוח הגיע סופר סופר מהיר .
מלבד המארז הזמנתי את הטונר חומצה גליקולית של the oridinary
ששמעתי שמאוד מומלצת על פי האריזה משתמשים בזה פעם אחת בערב שמים על צמר גפן ומספיגים לעור .
עוד הזמנתי שני קונסילרים סופר כהים להצללות  את deep espresso ו espresso  שאני ממש רוצה לנסות אותם .
כמו שציינתי בפוסט קודם התחלתי ללמוד איפור המברשות זה אחד העסקים היקרים בלימודים והחלטתי כל כמה זמן להוסיף קצת מברשות מקצועיות עד שאגיע לסט המושלם .
הזמנתי את המארז morphe perfect anglevbrush collection mrp215 שעלה21.67 דולר המברשות סופר נעימות ומרגישים שהם איכותיות .
אז נעבור למארז הסופר סופר שווה שבזכותו עשיתי את ההזמנה הראשונה שלי .
huda beauty topaz obseseeions palette וואווו הפלטה הראשונה ובהחלט לט האחרונה של הודה הצלליות פיגמנטיות ויפיפיות .
עוד הגיע המיני סומק nars the multiple בגודל 4 גרם
the ordinary arbutin בו משתמשים פעמיים ביום .
patchology flasmaque מסכה שאמורים לשים אותה חמש דקות על הפנים אני לא מכירה את החברה הזאת ורוצה לקרוא עליה קצת יותר .
עוד שני מוצאים שקיבלתי זה דוגמיות של שתי מסכות glow recipe watemelon glow sleeping mask  בגודל 30 מל
והשנייה living proof restore mask בגודל 28 גרם

עד כאן להיום אני יודעת שלא פירטתי יותר מידי על המוצרים זה בגלל שאני רוצה להכיר אותם יותר ולראות האם מה שהם מבטיחים זהה לתוצאות מבטיחה לעדכן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה