יום שישי, 17 באפריל 2015

לקנות או לא לקנות ? פוסט 45

יום שישי הגיע ,היום שבו יש לי זמן  לטיפוח ולבלוג .

הבלוג עוד שבועיים  חוגג 3 שנים ,אני לא מאמינה עדיין ,איך שהזמן טס במהירות .
אני חושבת שהשנה הזאת מאוד התבגרתי ובנוסף,למדתי למתן את הקניות ולבדוק מחירים לפני הרכישה .
הכרתי חברות חדשות ,רכשתי מוצרי יוקרה [מחכה כבר לעשות פוסט עליהם].
אני מאוד רוצה לעשות הגרלה בבלוג מקווה שזה יהיה לקראת ה3 שנים לבלוג [במידה וזה לא יצא לפועל אז זה יהיה עם במוצרי לקנות או לא לקנות פוסט 50[אשמח לשמוע איזה מוצרים תרצו שיהיו בהגרלה ומי יודע אולי תזכו בהם.
ממליצה לעקוב אחרי הבלוג בפייסבוק וגם לקבל עדכונים במייל.

 מוצר שהופיע כבר בבלוג,ממליצה מאוד לנסות את המוצרים של החברה,היה עליו מבצע בסופר פארם ב14.9ש"ח ,מחיר שווה לריח נעים.
 פלטה שחברה קטנה לי מארה"ב,, הפלטה נקנתה לפני כמה שנים ,הפיגמנט של הצלליות מאוד חלש וקשה לעבוד איתן.
בנוסף לזה שהפיגמנט חלש גם הצבעים יותר מידי צבעונים .

 קרם גוף שהופיע בפוסט התחדשויות ,קרם גוף  בתוספת חמאת שיאה ,בעל ריח מאוד נעים,מן מתוק נעורי כזה.
האיזה מגניבה ונוחה .
הקרם מכיל 200 מ"ל בעלות של עשרה שקלים.
הקרם נספג במהירות ומשאיר ריח עדין שלא משתלט על הריח של הבושם.
 קרם ידיים של essence ,רציתי לעשות פוסט, על המוצרים שרכשתי של החברה ,אך לצערי זה לא יצא .
ובקצב הזה עד שאכתוב פוסט מרוכז רוב המוצרים ייגמרו.
הקרם מסדרה מוגבלת של החברה ,ריח מתוק בול כמו של עוגיות .
האריזה כיפית ונוחה [גודל של 100 מ"ל] לכן נוח לשים את המוצר בתיק .
את מוצרי החברה ניתן לרכוש בסופר פארם במחירים מאוד נגישים.
נרכש במחיר  12 ש"ח.

 קרם רגליים שך laline ,מוצר שפשוט היה בשימוש יום יומי ,קרם מעולה ,נספג במהירות ,שרד איתי את כל החורף.
רכשתי את המוצר באחד המבצעים של העשרה שקלים בגודל מוקטן 60 מ"ל.
הקרם מועשר במנטה ואכן מרגישים זאת בריח ולדעתי הריח מעולה.
בנוסף הקרם מכיל תמציות אלוורה ,קמומיל ומינרלים מים המלח.
ממליצה.

 עוד בושם שהגיע לסיומו ,כתבתי עליו בפוסט התחדשויות ,כמו ששמתם לב הבושם נראה קצת שונה, יצא שהמשפחה באה לבקר ומפה לשם הורידו לו את הרשת.
הריח נעים אך,לא מחזיק יותר משעתיים לא ארכוש אותו שוב .
גם כי בנוסף לבשמים שראיתם בפוסט רכשתי לא פחות החודש משישה בשמים חדשים [יצא שהיו מבצעים ממש שווים, העדפתי לוותר על קנייה של איפור ,מכיוון שיש לי מספיק אך כמו שאתן רואות בשמים נגמרים לי בקצב מטורף].

 סט חמוד של שתי צלליות של revlon,לצערי המדבקה יצא ואין כל זכר לשם הצלליות ומידע .
הצלליות אצלי מספר שנים ,מכיוון שהריח לא טוב ואני לא רוצה לקחת סיכון הגיע הזמן להיפרד .
[מי שיש לה מידע לגבי הצלליות אשמח אם היא תרשום בתגובות ].


עוד פלטה שהגיע הזמן להיפרד ממנה 'הפלטה הראשונה שלי,די חרשתי עליה [בעיקר על הצלליות ] ,יש צלליות שיש להן יותר פיגמנט ויש כאלה שפחות.
רוב הצלליות שמריות,, מאוד אהבתי להשתמש בה ,גם ליום יום וגם לאירועים .

 משייף של madina milano,בזמן שהיה את הסייל על מוצרי החברה ,רכשתי מגוון משייפים ,מעגל ריסים ,פינצטה ומברשת לסבון פנים.
משייף איכותי שהחזיק קרוב לחצי שנה ועשה את העבודה .

מסכה לשיער קרטין ,עם חלבון קרטין טהור  וחמאת שיאה .
משאירים 2-3 דקות על השיער ושוטפים .
השיער מלא ברק ונעים אחרי הייבוש עם פן .
האריזה מכילה 400 מ"ל ועלתה 40 ש"ח.

2 תגובות:

  1. הייתי אתמול בדוכן של אסנס ולא ראיתי את הקרם! הוא נראה כזה חמוד :(
    מצד שני, יש לי יותר קרמים ממה שאני יכולה להשתמש...אז אולי זה לטובה ;)

    מזל טוב על ה-3 שנים! :)

    השבמחק