יום ראשון, 26 באפריל 2015

לקנות או לא לקנות? פוסט 46

את השבוע בחרתי להתחיל עם סדר בחדר .
בחרתי לשתף אתכן במוצרים שסיימתי ולומר את דעתי עליהם.


תחליב רחצה מזין של חברת dove , התחליב בריח חלב קוקוס ועלי יסמין .
הריח של הסבון פשוט מדהים ,הוא עדין אבל ,יש בו קצת משהו טרופי מרענן .
העור מרגיש נקי ונעים אחרי השימוש בתחליב זה.
האריזה נוחה ומכילה 500 מ"ל.
אחרי שניסיתי ואהבתי אותו ,עשיתי חיפוש לראות איזה עוד ריחות קיימים ,הריחות ששמתי עיין עליהם הם :קרם פיסטוק ומגנוליה ותאנה.
 אל סבון של hello kitty ,מכיל תמציות חלב ודבש ובעל ריח מתוק מתוק.
טוב מודה ,יש לי חולשה לקיטי ויש לי אפילו בושם שלה [שאגב קיבלתי מלא מחמאות עליו].
ראיתי שהוציאו סדרה של מוצרים [שמפו,מרכך וסבון גוף] והייתי חייבת לנסות .
האריזה פשוט יפיפה ועושה חשק לקנות את כל הסדרה רק בגלל האריזה.
הריח מתוק וילדותי .
הסבון מועשר בלחות ,בתוספת קמומיל וויטמין e.



 חלב פנים לניקוי וטיהור העור של loreal- חלב זה מיועד לעור רגיל עד יבש ,כתבתי עליו בפוסט התחדשויות ,רכשתי אותו ועוד אחד לעור יבש ורגיש. בשונה מהחלב השני שניסיתי שבו הייתי צריכה לעבור מספר פעמים, על מנת להסיר את האיפור כל זה ולא היה תחושת צריבה. פה המצב שונה ,האיפור יורד בקלות אך יש תחושת צריבה .
גם פה החלב פנים  מיועד לפנים ולעיניים ,היפואלרגני ולא מכיל פרבנים.
סדרת sublime fresh  מיועדת לעור רגיל עד מעורב ויעילה במיוחד בהסרת איפור ולכלוך ובשיפור מראה העור.
.השתמשתי בו בעיקר בפנים ולעיניים השתמשתי במסיר הבא של essence .

 מסיר איפור עיניים של חברת essence , אומנם האריזה קטנה של 125 מ"ל אך החומר מספיק לחודש וחצי בערך.
מסיר את האיפור עיניים ביעילות ,ללא צריבה גם את האיפור העמיד.
החיסרון היחידי זה שהוא משאיר תחושה שומנית בעור [אני לוקחת צמר גפן נקי כדי לספוח את החומר שנישאר ] .
מוצר מוצלח ,מחיר בדיחה של 10 ש"ח למוצר מוצלח מאוד.

 ספריי גוף של ויקטוריה סיקרט בריח love spell ,הספרי נרכש בלינדו בקניון הזהב ב39 ש"ח.
ספריי גוף שמכיל נצנצים קטנים שבקושי מורגשים .
אני אוהבת לשים אותו בעיקר ליציאות שאני שמלה שמלה כי אז זה נותן ברק עדין לרגליים ולאזור המחשוף.
הריח שילוב של חמצמץ -מר  ולכן הוספתי לו עוד בושם מתוק כדי לשבור את הריח .
השתמשתי בו בעיקר כדי לקבל את הניצוץ העדין שהוא נותן.
אני יותר אוהבת את הריחות המתוקים ולכן לא ארכוש שוב את הריח הזה.


המעגל ריסים הכי יפה ever  ,רכשתי אותו בforever 21 ,הוא פשוט יפיפה ומיוחד.
שמתי אותו מרבית הזמן רק ליופי .
מעגל את הריסים בצורה טובה ,מאוד איכותי ,מאוד עצוב לי להיפרד ממנו מרוב שהוא יפה .
יש לי אותו כבר כמה שנים ,הגומיות כבר שחוקות וחוץ מזה מטעמי הגינה אני מעדיפה להחליף לחדש.
נרכש בסניף של עזראלי ,רכשתי שם גם מברשות איפור תרשמו לי בתגובות אם תרצו שאני יעשה סקירה עליהם.
.


 קונסילר של wow cosmetics ,קונסילר בעל גוון ירוק ,אמור לטשטש אדמומיות ופצעים .
לצערי הרמת כיסוי שלו מאוד נמוכה ,בקושי מבחינים בהבדל איתו ובלעדיו .
השתמשתי בו כי אני לא אוהבת לזרוק מוצרים מלאים אך אני לא ארכוש אותו שוב.

 מוצר אחר שדווקא מאוד אהבתי ,מיקאפ מוצק של lady care ,נרכש בפעם השנייה כבר, רמת כיסוי בינוני + ,יתאים בעיקר לחורף ,לדעתי לא יתאים לעור פנים יבש כי הוא הבליט לי את היובש שנוצר לי סביב האף.
מחזיק ללא פריימר כ4 שעות ועם פריימר כ7 שעות.
מאוד הופתעתי ממנו ומרמת הכיסוי שלו .
השתמשתי בו בעיקר שידעתי שיש לי סידורים קטנים ולא רציתי לבזבז מיקאפים יותר יקרים שיש לי .
נכון לעכשיו,יש לי מספיק מיקאפים ואני רוצה לנסות חדשים,לכן לא ארכוש אותו שוב,בזמן הקרוב אבל יש סיכוי שבעתיד ניפגש.


פלטת צלליות של פנינה רוזנבלום ,צלליות מפוצצות נצנצים ,חלר מהצלליות פיגמנטיות יותר וחלק פחות .
אולי השתמשתי בפלטה הזאת פעמיים .
וזה שזה נראה כאילו היא הייתה בשימוש זה בגלל שהיא נפלה וחלק מהצלליות נשברו.

מקלוני אוזניים של cotton soft  - חוץ מהשימוש הרגיל של המוצר [מקלוני אוזניים מן הסתם ] אני משתמשת בהם גם כדי לתקן את האיילנר ומריחות של מסקרה לפעמים [צרות של נשים עם עיניים קטנות ].



עד כאן הפוסט להיום מקווה שאהבתם ,אשמח לשמוע את דעתכם על המוצרים מוזמנים/ות לעשות לי לייק בפייסבוק 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה