יום חמישי, 23 באפריל 2015

פוסט התחדשויות

כמו שאתן וודאי יודעות ,חודש אפריל זה החודש האהוב עליי ,זה החודש שבו יש לי וגם לבלוג יום הולדת .
מכיוון שהשנה הזאת הייתה לי לא קלה, ועקב עבודה נאלצתי להפסיד הרבה יציאות עם חברות ,אז בחרתי שהגיע הזמן לפנק את עצמי עכשיו .

הפוסט הזה הולך לחלול הרבה תמונות ,חלק מהמוצרים עממיים וחלק יוקרתיים .
חוץ משני מוצרים לא פתחתי את השאר מכיוון שיש לי תחליפים פתוחים.





 ג'ל ניקוי לעור מעורב /שמן של nivea ומי פנים מטהרים לניקוי עור פנים צעיר .




 הקיץ מתקרב ,צריך לחדש את מלאי הדאודורנטים שחס וחלילה לא ניתקע בלי.
רכשתי את החדשים של careline מסדרת ה0% ,ללא אלכוהול ,ללא פראבנים וללא אלומיניום .

 ואיך אפשר בלי מוצרי essence .
שני עפרונות שפתיים אחד בגוון  08 red blush את הגוון שלו ניתן לראות בקישור פה ,הגוון השני,06 satin mauve .
ליפגלוס מאט ועמיד בגוון 07 silky red .
Lip balm בגוון 01 light up .
ליפסטיק בגוון 08 color crush
 שני סמקים ,אחד בגוון 50 sweetheart והשני,40 natural beauty .
 
 דאודורנט ספריי מסדרת icon של gade  ,עוד אחד של rexona ואחרון של nivea.

 שני מוצרים של essence שהיה ממש קשה למצוא ,הכדוריות פודרה זוהרות ופודרה למראה נטול ברק .חיפשתי בהרבה סניפים,הלכתי חזרתי ולבסוף מצאתי אותם.
 אני גאה להציג סוף סוף בבלוג ,כן כן בבלוג הצנוע שלי ,מוצרי יוקרה .
המוצר היחידי שיצא לי לנסות פה זה את מסיר איפור של estee lauder ,הרבה זמן שרציתי לנסות מוצרים של אסתי ,המחירים של מוצרי האיפור והטיפוח היו יקרים .
באחד מביקורי באפריל ראיתי אותו במבצע של 100 ש"ח .
היו לי כמה נקודות ככה שהחלטתי לנסות ,מה שגם ששמעתי עליו הרבה המלצות , חייבת להצטרף להמלצות ,המוצר מדהים ,מסיר את האיפור במהירות ,אין לו ריח של אלכוהול ,לא צורב מוצר מוצלח .

סבון קצף לפנים לעור רגיל ,שמן ,שמן מאוד של  clinique, אני יגלה לכן סוד ,לפני כמה חודשים ביקרתי בחנות אלקיל שברמת החייל ,שם רכשתי את המי פנים של קליניק ושני מוצרים של מאק .
מאוד אהבתי את המי פנים ,הסבונים שרכשתי לאחרונה לא שיפרו את מצב העור שלי ,ואני מקווה שהוא לא יאכזב .

עוד סבון פנים לעור שמן שייך לחברה שמאוד התחלתי לאהוב והיא elizabeth arden ,גם פה ניסיתי את הקרם מסדרת ה8 שעות ומאוד אהבתי .
את הסבון הזמנתי מסטרוברי  .

 שני בשמים שמאוד רציתי ,אחד rise של beyonca והשני dkny golden delicious,
 מסכה לשיער מאוד יקרה שאמי קנתה לי ,multi karatin  של joya
 ונעבור מיוקרה למשהו קצת יותר נוח לכיס ,חמאת גוף בריח moisture ,מכילה מבחר מרכיבים אשר תורמים לעור כמו :שיבלת שועל ,גליצרין ועוד .
על המוצר הזה ועל שאר המוצרים ארחיב ברגע שאני ינסה אותם.
 רשת "אפריל " ,דואגת להוציא מבצעים ,ולגרום  לי לבקר בחנות כמעט כל שבועיים ,עזבו את זה שאני מסתכלת בפייסבוק של החברה ומתעדכנת במבצעים .הקנייה האחרונה שלי היא ללא ספק קנייה סופר שווה ,הקנייה הראשונה שרכשתי מוצרי יוקרה בארץ .
ליפסטיק של חברת stendhal ,ראיתי אותו בסטנד ,האריזה יוקרתית והצבע פשוט מדהים הגוון שלי הוא 203 fuchsia.
פריימר של חברת shiseido ,פריימר בעל spf 15,אמור לטשטש נקבוביות פעורות והחליק את העור.
עפרון בצבע סגול של smashbox
 קונסילר של חברת laura mercier היה עליו מבצע בסטרוברינט .

 עוד מוצר של gade והוא ג'יל לטיפול נקודתי בפגמי עור ,כבר יצא לי לנסות אחד של חברה אחרת שכתבתי עליו  פה , היה מבצע והחלטתי לקחת סיכון .
הקודם של מוראד לא עושה עלי כלום  ,אני משתמשת בו כבר כמעט שבועיים ,לפחות פעם ביום ואין הטבה.
קרם פנים של garnier למניעת ברק שומני וגם עליו שמעתי הרבה.
מסיר איפור של maybelline היה עליו מבצע משתלם אז הוספתי לקנייה .



וזהו פוסט ארוך כבר אמרתי ,מקווה שנהנתן ,אשמח לשמוע ביקורות לגבי המוצרים [את רובם לא ניסיתי ].











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה