יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

חורף 2013 -פוסט 1 איפור

נובמבר ,מתחיל להיות קריר ,הגשם מתחיל מטפטף לו וכמו בכל שינוי מזג אויר גם בתקופה זה חשוב לשמור על העור שלנו .
בקור העור שלנו מתייבש יותר מהר כתוצאה מהמזג אויר .
אז אני ינסה לראות לכן כמה מוצרים שלדעתי יעזרו לעבור את החורף בצורה יעילה יותר :}
בפוסט אפרסם מוצרים שבהם אני אוהבת להשתמש בחורף .
התייחס לקטגוריות הבאות :

  • איפור 
  • בישום
  • טיפוח

איפור -
מכיוון שבחורף אני פחות נמצאת במקומות פתוחים [ים/ שמש ]  אני מוצאת את עצמי פחות מזיעה.[ישש]
  אני מרשה לעצמי להשתמש באיפור עיניים או שפתיים בצבעים חורפים יותר .[חוץ מזה שהאיפור מחזיק זמן רב יותר ]

בגזרת הפנים אני משתמשת  במייק אפ של רימל [stay matte ] שמתאים לעור מעורב הנוטה לשמן .[מחיר מלא 112 ש"ח במבצעים ניתן לקנות בחמישים ש"ח או 1+1 על המחיר המלא ] או בbb cream -magic  של חברת beauty angel ]
קניתי אותו בebey בטעות רכשתי 2 אבל אל דאגה אחד כבר נגמר וזה השני שלי .
בהתחלה ששמים אותו על העור הוא קצת מבריק אבל אחרי ששמים את הפודרה של רימל [stay matte ] הוא נהפך למאט .
הכיסוי של שני אלה הוא קל+  ,לדעתי הם מתאימים ליום יום 
.
בפודרה זאת אותה אחת תמיד [כתובה למעלה stay matte ]/

סמקים-תלוי במראה שאני רוצה ליצור אבל את האמת אני מאוד אוהבת סמקים וורודים בכל עונה .למרות שהוורודים  מתאימים יותר לקיץ .
לדעתי סמקים חומים מאוד מתאימים לחורף [אבל זהירות לא להכביד יותר מידי !]
אין לי סומק מיוחד אני בדר"כ משתמשת בשל my cosmetics /beautycare או מפלטות איפור שברשותי.

צלליות -איך אני אוהבת צלליות בחורף יש כל כך הרבה צבעים יפים [סגולים /אפורים/כחולים/חומים/ירוקים]שנראים כל כך מתאימים לעונה הקרה במגוון מרקמים [מט/שימר/מטאלי ] .
לפעמים אני שמה צלליות לבד [כאילו צללית אחת לבד ] לפעמים מעושן הכל תלוי בכמה בא לי להשקיע .
כמובן שצריך לשים על פרימר /בסיס כדי שהם יחזיקו לכל היום.
אני אישית משתמשת בצלליות קרם כבסיס כמו הקולור טאטו של מייבלין.

מסקרות-  כמה שיותר נפוח ,כמה שיותר מודגש,כמה שיותר מופרד =תוצאה מרשימה .
לדעתי חשוב שהמסקרה תהייה עמידה במים [אי אפשר לדעת מתי הגשם יפתיע ] אבל איך שבא לכן .
[המסקרות שבתמונה לא עמידות למים אך ניתן למצוא מגוון מסקרות עמידות במים של מייבלין ,רימל לונדון וכ'ו ...

אודמים -הגוונים השולטים הם הניוד/אדום /וורוד ואיך אפשר בלי ליפ בלאם שנותן לנו לחות לשפתיים .

לסיכום הצבעים בחורף כהים יותר /חזקים יותר , אבל אם זאת חשוב לשמור על הפנים ולשים קרם לחות [על טיפוח אני יעשה פוסט בהמשך] ,שפתון שישמור על הלחות של השפתיים ויעזור לנו עם היובש .

ואחרי כל החפירות קצת מהאיפור שלי תהינו :}
 [שפתון של soft touch -glide gloss]

 [סומק ימני -ביוטיקר טרה קוטה 03 /שמאלי - 08 של מיי קוסמטיקס ]
 [צלליות :פופה ,ליידי קר ,מיי קוסמטיקס -מספרים רשום בתמונה]
 [מסקרות מיבלין :ימני :the colo ssal volume express אמצע :one by one volume express satin blacl שמאל maybelline lash stiletto[
 [שפתונים עמידים :מייבלין ,ביוטיקר,וואו קוסמטיקס]
[אודמים :וואו קוסמטיקס :ביוטיקר]

נ.ב
ישנם מוצרים שלא שמתי :איילנר/ברונזר/קונסילר /עפרונות .
מוצרים אלה יופיעו בהמשך בגוון מדריכים לאיפור חורף.

שמרו על העור שלכם :}
במידה ויש שאלות לגבי מוצר מסוים תוכלו לכתוב בתגובות או לשלוח לי הודאה לדוא"ל racheli22228@walla.co.il.

אשמח לדעת מה מוצרי האיפור שאתן מעדיפות ואוהבות לחורף ?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה