יום שני, 18 בנובמבר 2013

לקנות או לא לקנות ? פוסט שני -מסקרות

שלום לכן קוראות יקרות ,
אז חוץ ממוצרי טיפוח יצא לי לסיים גם שני מסקרות לדעתי מגיע להם פוסט נפרד.
קודם כל הצבעים של האריזה שלהם מאוד יפים [וורוד/סגול] .
שנית המסקרות דיי זולות [לא יותר מ30 ש"ח] ליחידה,בנוסף התוצאה שלהם קלילה ומתאימה ליום יום.
[סורי על התמונות אשתדל לצלם טוב יותר לפעם הבאה ].



הראשונה היא golden rose mega volume & length city style mascara
מסקרה שמחזקת את הצבע השחור של הריסים ,מפרידה,מאריכה טיפה [לא נותנת מראה דרמטי] לדעתי מתאימה  ליום.
לא נפלתי ממנה .
יש מסקרות טובות יותר של רימל במחיר זהה .

מסקנה : לא חושבת שיקנה אותה שוב .

השניה lash blast fusion covergirl
קודם כל זאת התנסות ראשונה שלי עם החברה .
לאחר שראיתי הרבה המלצות ודיבורים על המסקרות של המותג החלטתי לנסות.
[קניתי בebay בסביבות 7 דולר.]
מסקרה שמפרידה את הריסים בצורה מושלמת ,מאריכה ,לא יוצרת גבשושים ונותנת מראה טבעי .
לדעתי מתאימה גם ליום יום או  לשימוש מעלה מסקרה חזקה יותר כמו של המייבלין .[the colo ssal volum express /one by one volum express ]
אני שמתי הרבה פעמים מעליה ויצא מראה שחור דרמטי ועם ריסים מופרדות .

כרגע אני משתמשת במסקרות של מייבלין ויש לי עוד שניים סגורות של רימל אז אני לא חושבת שאני יקנה בקרוב את המסקרה הזו .אבל בהמשך אולי ארכוש עוד מוצרים של החברה .

מסקנה : מי שמחפשת מראה טבעי לדעתי זה יתאים לה וכן כדי לה לקנות .
הפרסומת למסקרה של covergirl

בנות יש הגרלה ממש שווה מוזמנות הקליקו כאן לכניסה

המשך ערב טוב  :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה