יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

לקנות או לא לקנות ?

אז אחרי שחצי שנה לא כתבתי כלום[עקב לימודים ושלל סיבות נוספות]החלטתי שאני רוצה לחזור לכתוב.
חשבתי על מה אני יעשה את הפוסט היום והחלטתי שזה יהי על מוצרים שאני משתמשת /השתמשתי בזמן הקרוב ואתן לכן את דעתי.
חשוב לי לציין שאת כל המוצרים רכשתי מכספי הפרטי ואתן את חוות דעתי האמתית .
יכול להיות שאני לא אהבתי מוצר ומישהי אחרת תאהב ויכול להיות ההפך .
[אשמח לשמוע תגובות /הערות :}
נ.ב
יש מוצר אחד שקיבלתי מתנה מאחותי ורשמתי זאת .

אז שנתחיל ????

המוצר הראשון הוא :"שמפו לשיער חבש עם הפעולה הכפולה של life " 
הבטחות :" פרו שיין שמפו לשיער יבש עם הפעולה הכפולה"
 עולם השיער:
קראביס-פרוטאין צמחי ותוסף למוצרי טיפוח שיער,שיעילותו הרבה בחיזוק סיב השערה הוכחה במחקרים .מגמיש
את השערה ובכך מונע מקרי שבירה רבים,ובמקביל,חודר אל תוך זקיק השערה ,מעשיר אותו בלחות .
פרוטאין המשי-מצפה את השערה בשכבה קריסטלית דקיקה המעצימה את הברק הטבעי "

בפועל -שמפו שבמקום לטפל בשיער יבש רק עשה פעולה הפוכה .
הכוונה לכך שהוא עשה את השיער ייבש יותר ,עשה גירוי בשיער [לא משהו ששמפו שאוהבים וממליצה להשתמש בו !!].
התוצאות לא היו מרשימות במיוחד [היובש,הגירוי] אבל ....
הדבר היחידי שכן שמתי לב זה שהוא נותן ברק לשיער אבל היובש שהוא עושה והגירוי בשיער [תחושה ממש לא נעימה] לא משהו שאני ירצה להשתמש בו שוב .
יתרון נוסף זה מחירו הזול כ-12 ש"ח.
מסקנה -לא לקנות


המוצר השני"
הוא: שמפו לשיער 
עבה וצבוע מועשר בשמן חוחבה של הגדול מכולם michel mercier "

הבטחות:"שמפו לניקוי יסודי ועדין, להזנה מן הקרקפת ועד קצות השערה, ולהשבת הגמישות והחיות לאחר צביעה. הרכיבים הטבעיים, בהם שמן גזר, ויטמין E, ג'ינג'ר, מינרלים מים המלח, ג'ינסנג וחוחובה, מזינים ועוטפים כל שערה בנפרד, לקבלת מראה בריא, מבריק ומעוצב, ללא שמנוניות.  "

בפועל :שמפו עדין עם ריח נעים מאוד,משאיר את השיער עם תחושה נקייה ומלא ברק.
זאת הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם המותר.
תמיד רציתי לקנות אבל המחיר הקודם לא הצדיק אותו לאחת שמסיימת מוצרים כאלה בתדירות גבוהה כל כך.
רכשתי אותו במבצע במשביר של 2 ב 20 ואני מאוד שמחה שניסיתי ואני ימשיך לקנות .[מי שרוצה יש חנות בחולון שמוכרת מוצרים של מישל במחירים דיי טובים שתשלח לי הודאה].
המשיך לקנות את המוצר כל עוד ניתן,כי אני מרוצה .

מסקנה-לקנות!



המוצר השלישי :"רולאון מסדרת לה בוטיק -בעל מרקם נפלא של hlavin "
הבטחות : 
"
דאודורנט המבוסס על מיצויי צמחים ושמנים אשר מונע ביעילות ריח זיעה
ל-48 שעות, אינו מכיל אלומיניום, ובשל כך מונע את ריח הזיעה מבלי  להפריע לתפקודי הגוף הרגילים.
מועשר ב:
  • ארניקה – בעלת סגולות אנטי בקטריאליות, מסייעת למנוע ריח המלווה לזיעה
  • אלנטואין – מסייע בריפוי עור שניזוק.
  • קמומיל  - מרגיע את העור "

בפועל-המוצר היפה הזה הגיע אליי בסט ממתנה מאחותי עם קרם גוף וקרם ידיים .
קודם כל חייבת לציין שהריח שלו מדהים או לא כמו ריח סטנדרטי של הרולאון שבדרך כלל שבכל החברות הריח דיי דומה.
פה הריח שונה הוא יותר עדין ומזכיר ריח של בושם מאוד נשי וטוב.
בנוסף לא מכיל אלומיניום ולא נוסה על בע"ח !

מסקנה -לקנות !


















המוצר הבא :"תרחיץ פנים עם פילינג של ביוטיקייר  מסדרת ים המלח "

ההבטחות :תרחיץ הפילינג לפנים של ביוטיקייר יסיר בעדינות את כל אלו, יזין את עורך וימנע היווצרות פצעונים וקומודונים. תרחיץ הפילינג מועשר במינרלים מים המלח, תמצית הדס, תמצית עלי זית, דבש, ויטמין E המגן על העור מפני הזדקנות ופרו ויטמין B5 הממצק עור רפוי ומעניק הזרקת לחות לעורך.

בפועל: תרחיץ פנים דיי זול [9:30 ש"ח ],אריזה נוחה וכמות דיי גדולה של 150 מ"ל.
הריח שלו מאוד מרגיע [ריח של ים וחופש ],הגרגירים בינוניים לא גדולים מידי ולא קטנים מידי .
מנקה את העור ומשאיר אותו עם תחושה נעימה .
יש סבונים מוצלחים יותר אבל הוא בהחלט נותן תמורה למחיר ויותר מזה .

מסקנה :לקנות ! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה