יום שבת, 7 ביוני 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 30

היי לכן קוראות יקרות שלי

השבוע הזה היה די לחוץ ,התחלתי לעבוד הרבה שעות ויום חמישי הייתי בבית חולים בגלל התקף אסתמה מעצבן .
יצא שהלכתי אותו יום בפעם הראשונה לשנת 2014 בלי איפור ,האמת בהתחלה היה לי מוזר, אני רגילה להתאפר לפחות במינימום [מיקאפ פודרה מסקרה ואודם/גלוס ] והפעם הייתי הכי טבעית.
די אהבתי את זה כי בסך הכל הפנים שלי די חלקות [מסתבר ששווה לטפח :} אבל אין ספק שאיפור מכניס קצת צבע ואור לפנים .
היום הייתי בחופש ועשיתי סדר בחדר, בשקית של המוצרים שסיימתי ,ראיתי שהשקית כבר מלאה ואם כבר התחלתי לעשות סדר אז נסיים אם זה עד הסוף.


אצטון טהור של  beautycare -אריזה ענקית ,הספיקה לי לכמעט חצי שנה  ,מאוד משתלם ,מוריד על הלק ביעילות ומוצר מאוד מוצל של החברה ומחירו 15 ש"ח עבור ליטר שלם !
קרם רחצה של הוואי -בריח יוגורט סמוזיס ? -אז יצא שבזמן שהייתי בגרמניה ההורים חידשו את מלאי הסבונים והוסיפו עוד 4 סבונים של הוואי ,חלקם השמשתי בהם בעבר וחלק היו חדשים לי כמו זה.
הריח הוא ריח של פסיפלורה משהו טרופי ,רענן וקייצי . ממליצה מאוד מחירו בין 10 -15 במבצעים לכמות ענקית של 750 מ"ל.
שמן בושם בריח גולד - סוף סוף ריח ששרד עליי הרבה שעות ,גם אחרי 8 שעות קיבלתי מחמאות על ריח טוב .
קניתי אותו באיזה שוק [ חברה שלי קנתה כבר פעם אחת והייתה מרוצה והמליצה לי גם לקנות ] .
קניתי אותו בסביבות ה30 ש"ח לכמות של 50 מ"ל . ריח דומיננטי ,סוחף ונעים  ואפשר להגיד שקצת נועז . אומנם הוא הבושם ששרד עליי הרבה זמן ואני יודעת שארכוש אותו שוב שאני ימצא. אבל עד אז אני מחפשת בשמים עמידים נוספים [חוץ מזה ששמן בושם בקיץ זה אופציה פחות מומלצת ].


בגזרת האיפור הסתיימו להם שלושה מוצרים.
סומק של לוריאל blush caresse -boise de rose - סומק ורדרד ,עדין ובובתי ואם זאת עמיד .
אני מאוד אוהבת את לוריאל ,יש להם מוצרים איכותיים במחירים סבירים ,אני אישית קונה במבצעים מיוחדים [או יזמין מחול בעתיד ].סומק מוצלח ,לקח לי כמעט שנה לסיים אותו , בזמן שאני קניתי אותו הוא היה 100.99 לפני מבצעים .
איילנר של beautycare בגוון שחור - לא שחור פחם ,נוטה לכיוון שחור בהיר ודהוי ,המברשת נוחה וזמן הייבוש מהיר .
[יש לצייו שהמוצר אצלי יותר מחצי שנה כך שיכול להיות שהוא התייבש ]. לדעתי האיילנר הנוזלי של ביוטיקייר הרבה יותר טוב מהטוש .
עפרון שחור של גולדן רוז - אחד העפרונות המוצלחים שניסיתי ,שחור ,עמיד ועלותו ממש נמוכה [בסביבות ה15 ש"ח ] .
הוא  הספיק לי להמון שימושים ,ומתאים רק לקו המים ,[מי שמחפשת עפרון כדי לטשטש וליצור מראה מעושן הוא פחות יתאים בגלל שקשה לטשטש אותו ] מוצר מוצלח שעשה חשק לרכוש עוד מוצרים של החברה .




התמונה שיצא הפוכה :{
תרחיץ נוזלי של קאמדיס שהופיע בבלוג - הופיע כבר בבלוג  ושרד איתי הרבה זמן .כמות קטנה של חומר מנקה את הפנים ומשאירה תחושה רעננה ונינוחה .
 קרם פנים של dr .fischer - בעל מקדם הגנה של 34 spf  ,מתאים לעור רגיש ,מגן על העור מפני נזקים  מכיל 50 מ"ל ועולה כ35 ש"ח במבצעים. אם בוא הקיץ, אני תמיד מחדשת את מלאי של מקדמי הגנה ,במיוחד בגזרת הפנים שחשובה לא פחות מהגוף.
הריח הוא אותו ריח מוכר וחזק של קרם הגנה, כאחת שבקושי יוצאת לים/בריכה אני מאוד אוהבת את הריח [אך אני מכירה לא מעט שיגידו שהריח חזק להם  ]החומר נספג בקלות אני משתמשת בו לפנים ולצוואר .
קרם עלמה של dr ,fischer -  מסתבר שמוצרי החברה מאוד אהובים בביתי ,קח מוצר זה נרכש ע"י אבא שלי ומצא את דרכו אצלי בשימוש שוטף ,אני השתמשתי בו לידיים ולאזור כפות הרגליים .
הקרם סמיך ומאוד עשיר במרכיבים חיוניים כמו :b5/e קמומיל ועוד .
אריזה ענקית של 200 גרם  בצבע ורוד שמאוד לטעמי .
עזר לי לשרוד את תופעות מזגי האוויר שהיה בצרפת [גשם ומזג אוויר קצת קריר ]. .

דוגמית של חמאת שיאה של loccitane -  מצד אחד החמאה נספגת מהר ומצד שני יש משהו בריח שפחות התחברתי אליו .

ועוד מוצר שהוא לא איפור או טיפוח אבל כן מצלם אותם שהגיע יומו .
מצלמה של kodak 14 mp דגם easyshare c1530,  מצלמה ששרדה איתי 4 שנים ,המצלמה הראשונה שאני רכשתי .
מצלמה דיגיטלית שמופעלת על בטריות .
מצב אחד : ברגע שנגמר הבטרייה  שמים חדשות וממשיכים לצלם מצד שני הסוללה נגמרת דיי מהר ודי מבאס להסתובב עם בטריות בטיולים .
היא עלתה בסביבות ה300 או 350 ש"ח לדעתי אפשר למצוא מצלמות איכותיות יותר במחיר זהה .
היא הפסיקה לצלם בטיול שלי ולא משנה כמה בטריות החלפתי וכמה ניסיתי להחיות אותה .
כנראה שפה נפרדות דרכינו ,הצלחתי להעביר את התמונות למחשב ולכן עכשיו אני יכולה לזרוק אותה בלב שקט.

אז זהו הפוסט להיום  שיהיה ערב מקסים לכולם
בהזדמנות זו אשמח לקבל המלצות למצלמה דיגיטלית איכותית
  ולשמוע מכן אם גם אתן ניסיתם איזה מוצר מהמוצרים שפורסמו פה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה