יום ראשון, 29 ביוני 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 32

שבוע טוב לכן :}

סוף סוף יש יום חופש מהעבודה וכמובן שהוא מנוצל לכתיבת פוסט חדש בבלוג :}
האמת שאני כבר ממש רוצה לעלות פוסט על ההתחדשויות שלי מסטרוברינט אבל אני מחכה ל2 הזמנות שבדרך עליי כדי לכתוב על כל המוצרים שהזמנתי .

כנראה שזו תהייה הקנייה האחרונה שלי ,לכמה חודשים הקרובים ,כי אני מתגייסת והגיע הזמן קצת לחסוך ולהירגע עם הקניות המופרזות .אז נכון שהקניות שלי מתרכזות ברובם במוצרים עממים ולא יקרים ,אבל שקונים הרבה ורוב המשכורת הולכת על קניות [דבר שלא כל כך טוב לחשבון הבנק שגם ככה הולך ומצטמצם לו ] אז זה קצת בעיה במיוחד שרואים את כל הקניות השוות בקבוצה מכורי האיפור בפייסוק ואת כל המבצעים שיש .
אז תתכוננו לפוסט על סטרוברי :}

 שמפו ומרכך של  פנינה רונבלום מועשר בחמאת שיאה - אז יצא שהיינו בסופר והפעם אימא שלי דאגה לבחור את השמפו והמרכך [בדרך כלל אני זאת שקונה]  ,זכרתי שהשמשתי בו בעבר באריזה הקודמת שלו ושהיה לו ריח ממש טוב.
אז האריזה השתנתה ומצבע לבן ופקק זהב האריזה הפכה לוורודה והפקק הזהב נישאר.
הריח אותו ריח שלי אישית מאוד  קסם [יש לי חולשה לריח של חמאת שיאה ,קוקוס וריחות דומים ].
יש לציין שעשיתי החלקת קארטין לפני כחודשיים אבל היא קצת נהרסה לי בעקבות בילוי בים .
אז החלטתי לנסות את השמפו והמרכך שהתבררו כלא מתאימים לי .
נותרתי עם גירוי בקרקפת ורמת הקשקשים בשיער גדלה לה [גם אימא שלי התלוננה על אותם תופעות ].
כמובן שהפסקתי את השימוש במוצרים האלה ,אבל מכיוון שיש לי חולשה לריח לאי יכולתי לזרוק אותם בעודם מלאים .
השתמשתי בהם לנקות מברשות איפור ,לשטוף את החזיות ,לשטוף את הבגד ים .
כך המשכתי ליהנות מהריח וגם ניצלתי את המוצרים עד הסוף.
המוצרים מתאימים לשיער יבש ,פגום וצבוע .
השמפו והמרכך כל אחד מכיל 750 מ"ל
 קיץ מזיעים ואני כל פעם מנסה מוצרים חדשים אשר ימנעו ריח רע ומצד שני שלא ישאירו תחושת צריבה אחרי הסרת שיער.
אז רכשתי 2 גרסאות שיצאו לקיץ .
את הספרי רכשתי אי שם בחודש אפריל והוא הוצג בפוסט התחדשויות .
ריח נעים ומתקתק שמתאים לילדות ונערות .
בעל אריזה יפיפה עם לבבות ופקק וורוד שכיף לשלוף באמצע היום מהתיק .
לא נוסה על בע"ח ,ללא אלומיניום ,ללא אלכוהול ,היפואלרגי למרות שהוא לא מכיל אלכוהול עדיין הרגשתי תחושת צריבה בימים שהסרתי שיער מאזור בית השחי .
אומנם יש לו ריח נעים אבל אחרי כמה שעות בחום הרגשתי שצריך להתרענן שוב [כי מי רוצה להריח לא טוב ?].
אני קניתי אותו ב 13 ש"ח לכמות של 150 מ"ל.

עוד מוצר שנרכש בנובמבר והופיע בפוסט התחדשויות  הפעם בגזרת הרול -על פי החברה מפחית אדמומיות ומונע צריבה ,היפואלרגני ,ללא אלכוהול  .
ריח מאוד נעים שאכן לא צרב אבל לדעתי הוא ממש נוזלי והשאיר סימנים לבנים בבית השחי [תופעה שלא מתאימה במיוחד שרוצים ללכת עם גופיות ].  כן הרגשתי תחושה רעננות ושהוא יותר עמיד מהספרי .
לוקח לו קצת יותר זמן להתייבש  לדעתי אם זמן הייבוש שלו היה מהיר יותר ולא משאיר כתמים לבנים הוא היה יכול להיות מאוד מועדף אצלי . מחיר מלא 20 ש"ח לפני מבצעים ולכמות של 75 מ"ל .
כי שחם מתקלחים הרבה והסבונים נגמרים בקצב מטורף !
שני סבונים שהגיעו לסיומם הם אחד של הוואי בריח קוקוס מדהים שגרם לי לוותר מספר פעמים על הקרם גוף .
הסבון מכיל 33 אחוז קרם לחות ,העור נישאר נקי ובעל ריח נעים .
הסבונים של הוואי מאוד אהובים עליי ,הריחות המדהימים ,התחושה הנעימה שהם משאירים והמחיר הכל כך משתלם 15 ש"ח ל750 מ"ל .

אל סבון ארומטי בניחוח תה אדום ? של style  -
אומנם אין לי מושג איך מריח ואיזה טעם יש לתה אדום אבל הריח של הסבון הזה פשוט נעים לאף ולגוף .
מזכיר לי קצת בושם של גברים משום מה אבל אני לא מתלוננת להפך די אהבתי :}
המוצר לא נוסה על בע"ח מכיל 500 מ"ל נקנה כחלק ממארז של סבון מוקטן [זה וסבון גוף גדול יותר ].
יצא לי לראות אותו למכירה גם לבד אני חושבת שבסביבות העשרה שקלים .
ממליצה בחום אפילו כשימוש לסבון ידיים לשים ליד הברז .


עד כאן להיום שיהיה שבוע טוב :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה