יום שני, 16 ביוני 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 31

שבוע נפלא לכל הקוראים והקוראות בבלוג שלי :}

השבוע הזה התחיל להיות לחוץ בגלל כל ההכנות לגיוס וכל הקניות לגיוס +למסיבת גיוס שהולכת להיות מטורפת ...
בין כל הלחץ הזה מצאתי זמן לכתוב על 5 מוצרים [הפעם הפוסט לא יהיה מלא מוצרים כמו בדר"כ ].
אני מאוד מקווה שאת הפוסט על הרכישה האחרונה שלי מסטרוברינט אני יוכל לכתוב השבוע ויש עוד חבילה בדרך .
אני עכשיו קונה רק מה שאני באמת צריכה ומנסה לסיים מוצרים ואז לרכוש חדשים .
יש עוד מוצרי שסיימתי כמו המי פה שכבר אריזה שנייה שאני מסיימת ומכיוון שהוא כבר הופיע בבלוג לדעתי זה מספיק והגיע הזמן לתת במה ל"כוכבים "אחרים .


 מרכך לשיער מסדרת הkaratin של syoss -אם המותג נשמע מוכר זה כי הוא הופיע בעבר בבלוג . [ניתן לראות מוצרים שהיו בשימוש של החברה פה ופה ] -מרכך שמתאים לשיער יבש במיוחד .
ריח נעים מאוד ,מכיל שמן יוקרתי לשיער  ,משאיר שיער מלא חיים ונותן ברק לשיער .
מאוד אהבתי להשתמש בו והאריזה מספיקה להמון זמן כמות של 750 מ"ל הספיקה לי ולאימי לחודשיים בערך .
ממליצה מאוד במיוחד למי שיש לך שיער יבש וצבוע לי הוא מאוד עזר .מחירו 33.9 ש"ח לפני מבצעים .

 סבון פנים עם נגזרת הפחם שנרכש לפני כחצי שנה מבית גרנייה והופיע בפוסט התחדשויות .
סבון פנים שמנקה את הפנים בצורה יעילה ,אומנם עם ריח קצת חזק [שלדעתי יפריע למי שרגישה לריחות],משאיר את הפנים נקיות ,נעימות ובעלות עור מאט [על פי החברה מומלץ להשתמש במקדם אחר שלפחות 15 spf  לאחר השימוש בסבון ].
מוצר מוצלח שהחסרונות היחידים שמצאתי בו הם :
הריח
האריזה [נישאר עוד כמות של חומר שבלי לחתוך את האריזה לא ניתן לנצל את כל החומר ].
כן הרגשתי צמצום בפצעים הבודדים שהיו לי בנוסף ,העור הפך להיות חלק יותר ובעל מראה בריא יותר. מחירו 71.6 ש"ח לפני מבצעים .
 מסקרה של  rimmel london -volume x10 flash - מסקרה שנותנת צבע שחור לריסים ,מפרידה ,מעגלת קצת ומעריכה קצת ולדעתי מתאימה ליום יום ולמי שלא מחפשת את המראה הדרמטי .לקח לי כמה שימושים להתרגל אליה ובסוף מאוד אהבתי אבל כפי שאמרתי מתאימה בעיקר למי שלא מחפשת מראה דרמטי . מחירה כ88 ש"ח לפני מבצעים .

 דבק לריסים של beautycare היה בשימוש פעם אחת לפני כחצי שנה ומאוד הציק לי בעיניים וישר הורדתי את הריסים .
ניסיתי להשתמש בו שוב השבוע אבל ! קודם כל הכל לחיצה יוצא מלא מלא חומר דביק ומעצבן ומלכלך ומעצבן ! [כן זה מאוד מעצבן שהחומר מתחיל להימרח על הידיים ולהיות דביק ]. חוץ מזה הוא גם השאיר תחושה של צריבה בעיניים שככה לא רציתי לקחת סיכון עם העיניים .לא יירכש שוב

כיף -אל סבון קטיפתי מועשר בבושם מובחר ובתמצית ג'ינסנג ובלחות - לא נוסה על בע"ח ,כמות ענקית שלקח לי מלא מלא זמן לסיים וכמובן תוך שימוש בסבונים אחרים . יש לו ריח נעים מאוד אבל האריזה לא נוחה וגדולה מידי לכן עדיף להעביר אותה לבקבוק סבון אחר [נגיד אחד שנגמר לנקות אותו ולמלא אותו בסבון הזה].
ריח נעים אבל אחרי מספר שימושים די מרגיש מאוס לכן אני השתמשתי יום בו ויום בסבון אחר .
הוא דיי חסכוני ככה שלדעתי יתאים יתאים למשפחות מאוד .
אני אישית מעדיפה את הסבונים שלי עד גודל של 1 ליטר .
בסך הכל סבון טוב שמשאיר את העור נקי ובעל ריח נעים .


עד כאן להיום שיהיה שבוע מושלם וצבעוני :]

2 תגובות:

  1. אני חייבת לנסות את הסבון של גרנייה.. הוא קורץ לי מזה זמן רב...

    השבמחק
    תשובות
    1. אם את בעלת עור פנים שמן רוב הסיכויים שתאהבי

      מחק