יום ראשון, 13 ביולי 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 33

אחרי שהבטחתי פעם שעברה פוסט, על נוסף על מוצרים שסיימתי שיכלול בעיקר מוצרי איפור הגיע הזמן לפרסם אותו.
דאגתי לצלם סווטצים למרבית המוצרים כדי שתוכלו לראות את הגוון [צילמתי בגלאקסי 4 ].
בניגוד לפעמים קודמות, שניצלתי מוצרים עד תום ,פה יש כמה מוצרים שפשוט בחרתי לזרוק [כדי לדעת למה המשיכו לקרוא ]



כמו שניתן לראות יש כאן 13 מוצרים והרבה תמונות :}

מעגל ריסים אני חושבת של ביוטיקייר או ליידיקר, עלה פחות מעשרה שקלים,היה בשימוש פעמים בודדות .
מאוד לא נוח וצובת את הריסים [ויש לי עוד מעגלי ריסים ואף אחד מהם לא כאב כמו שהוא ].
נוסף לזה הוא בקושי מעגל .



בגזרת מוצרי השפתיים יש 4 מוצרים :
גלוס של loreal מסדרת ה 6 שעות -התקבל לפני כשנה בהחלפה ,בגוון raisin מן גוון של חום סגול יפיפה עם שימר יפיפה ,מתאים בעיקר לעונת החורף [למרות שאני דיי חרשתי עליו בתחילת הקיץ] הוא לא מחזיק 6 שעות אפילו לא אוכל ,הוא כן ישאיר הכתמה לאחר שתייה אבל להחזיק 6 שעות no no , קצת דביק וריח חזק אבל בגלל שאהבתי את הגוון סלחתי לו . ל
יצא לי לראות אותו מספר פעמים במבצע בסביבות ה30-40 ש"ח .

אודם של ביוטיקר בגוון 50 -גוון אדום עמוק ,ראיתי אצל חברה מאוד אהבתי  וקניתי .
אחרי שני שימושים, הבנתי שיחסי אהבה לא יהיו פה .
הגון נמרח בקלות ,לא מייבש ,לא דביק אבל ! ברגע שאוכלים/שותים הוא פשוט זז ויוצא מחוץ לשפתיים [תתארו לכן שאתם באירוע/יציאה/ווטאבר  אוכלות/שותות ופתאום האזור של הסנטר או ליד השפתיים יש כתם אדום ולא מחמיא ?
ניסיתי אותו גם מעל עפרון שפתיים של ביוטיקייר שעליו אכתוב בהמשך .
אז זה קרה לי והשימוש היחיד שמצאתי לו זה לסלפי בבית :}
בלי שום קשר הוא גם התפרק לי אחרי שימושים בודדים [לא יודעת אם זה מהחום או האיכות של השפתון] .
יש לי עוד 2 אודמים של ביוטיקייר ואני יעדכן אם התופעות האלו קרו גם איתם או רק עם הגוון הזה.
מחירו 4.5ש"ח  בסניפי ביוטיקייר .

אודם של wow מספר c80 -אדום קרמי ,מבריק ובעל אפקט גלוסי .
חשבתם שהאודם של ביוטיקייר נמרח מסתבר שיש לו עוד שותף לפשע וזה גם האודם הזה .
הוא מאוד מאוד מאוד מאוד [הבנתם כן ?] נוזלי ככה שהוא גם התפרק וגם דאג ללכלך את ידי בכל פעם שניסיתי להשתמש בו .זהו האודם השני שיש ברשותי של wow [נישאר לי עוד אחד ] מקווה שהוא יפתיע לטובה .
על הקודם כבר כתבתי פה.
די מבאס כי לוואו יש באמת גוונים יפיפים מחירו כ8 ש"ח לפי מיטב זיכרוני . 


עפרון שפתיים של beautycare בגוון 03 -רכשתי אותו בשביל האודם של ביוטיקייר בתקווה שהוא יציל את המצב .
אך גם זה לא עזר ,חוץ מזה שצריך לחדד אותו די הרבה כי הוא רך מידי. ויצא שבזבזתי די הרבה זמן על חידודים ובקושי השתמשתי בו .
מסיר לק בטבילה של beautycare -איך שראיתי את הפרסום שלו ידעתי שאני רוצה לנסות אותו .
תוסיפו לזה גם ריח נהדר ,מחיר נגיש קניתם אותי -כך חשבתי ...
על פי החברה צריך לטבול את האצבע ולסובב אותה ולהניע למעלה ולמטה .
עשיתי כמו שהיה כתוב הצמר גפן התפרק וחוץ  מדהייה של הצבע לא הסיר את הלק לחלוטין .
ניסיתי להוסיף לו אצטון אך גם זה לא עזר .
מחירו 5.9 ש"ח .

בגזרת העפרונות עיניים יש שני מוצרים :
נרכש בתקופה שהייתי קונה הרבה בlady care [עדיין יש לי מוצרים שבקושי השתמשתי בהם ] -הגוון שלו נמחק .
הצבע שלו ירוק יפיפה ופיגמנטי ומאוד עמיד לשם שינוי יחסית למחירו הנמוך [כ 5 ש"ח ].
נישאר בו עוד חומר אבל הוא אצלי הרבה זמן וכאשר ניסיתי להשתמש בו השבוע הוא צרב לי בעיניים [בכל זאת הוא אצלי הרבה זמן ].
הוא מאוד עמיד אבל בחום  או לאחר מספר שעות הוא מתחיל להימרח קצת לכן אני ממליצה לשים ממנו שכבה דקה ולקבע עם צללית .

עפרון של maybelline מסתבר שהיה לי עוד אחד בגוון שחור ,בנוסף לזה שכתבתי עליו  בעבר 
אין לי כל כך מה לחדש  חוץ מזה שעל היד הפיגמנט חזק ובפועל בקו המים הפיגמנט  חלש.

3 מסקרות שניסיתי וכרגע אני משתמשת ב2 מסקרות שאני מאוד אוהבת ומרוצה מהתוצאות [עליהם אכתוב בהמשך ].

rimmel london waterroof- על פי החברה המסקרה "מעבה ,מפרידה ומאריכה ." [גוון שחור ]
היא כן מפרידה אבל  לא הבחנתי בעיבוי או בהארכתם של ריסי הקטנטנות  בפעמים שהשתמשתי בה מרחתי אחריה מסקרה אחרת .מחירה כ30 שח לאחר הנחות .

מסקרה של וואו בגוון שחור מהסדרה הישנה - קניתי אותה והיא ממש נוזלית ,ניסיתי לחכות קצת בתקווה שהיא תהייה פחות נוזלית חיכיתי ,חיכיתי ,חיכיתי ,חיכיתי והיא עדיין נוזלית .
השתמשתי בה רק בקצות הריסים כדי לעגל ולתת קצת צבע . 
מחירה כ12 ש"ח.

המסקרה הכחולה והצבעונית הראשונה שלי  -rimmel london extra super lash - על פי החברה "מעבה ,מפרידה ומעמידה כל ריס וריס ועמידה ל12 שעות " - בעבר קניתי אותה בגוון שחור ודי אהבתי אותה .
בטעות הדיילת התבלבלה ובמקום להביא לי בצבע שחור קיבלתי את הכחול .
רק אחרי שפתחתי את המסקרה גיליתי שהיא כחולה .
אך לא מיהרתי להחזיר והחלטתי לתת לה צ'אנס ,היא כן מפרידה והצבע של יפיפה מן תכלת מיוחד כזה .
אבל הצבע לא חזק מספיק וגם אחרי שעוברים הרבה פעמים על הריסים עדיין נותר גוון שחור .
מכיוון שאין לי ניסיון עם מסקרות צבעוניות אני ינסה בעתיד עוד וידווח כמובן .



קרם ידיים של crema בלעור יבש -נספג מהר ומשאיר ריח מאוד נעים אני מעדיפה להשתמש בו שאני באזור של מזגן או בלילה [ביום מאוד חם והתחושה לא נעימה ].
השתמשתי בו גם כמה פעמים לכפות הרגלים ולמרפקים .
הספיק לי לדי הרבה זמן . יש לי עוד המון קרמים כרגע אך בעתיד אולי ארכוש שוב .

ולמוצר שהציל לי את החיים שהולך לקבל פה הכי הרבה אהבה ומחמאות !!!!
קבלו אותו השמפו שהציל אותי מקשקשים :}}}}
שמפו מינרלי למניעת קשקשים של premier חברה שמייצר מוצרים של ים המלח .
חיפשתי מוצר שיעזור לי לקשקשים ושעוד לא ניסיתי .
ראיתי אותו ככה יושב לו במדף ועושה לי עיניים ... +דיילת נחמדה שהמליצה עליו
האריזה פשוטה ודי קטנה יחסית למוצרי שיער שאני רגילה שמכילים כ700 מ"ל .
השמפו הזה מכיל 400 מ"ל כמצית מגודל של שמפו רגיל .
אך אחרי שהתעסקתי בגודל האריזה ,קראתי את ההוראות ,שעל פי החברה, צריך לנער את הבקבוק לפני השימוש ,לשים על השיער ולהמתין 1-2 דקות. 
בחפיפות הראשונות לא מומלץ להשתמש במרכך  אך אל דאגה השיער לא מרגיש יבש או רך ונעים .
כבר אחרי 3 חפיפות הרגשתי הקלה בכמות הקשקשים ואחרי כ7 חפיפות הראש היה נקי ,בלי גירויים ובלי דאגות .
אני מאוד אהבתי אותו וכמובן שארכוש שוב .
אני קנייתי בכלבו התאומות בחולון במחיר של 24 ש"ח .
כדי לבדוק גם דרך החברה איפה עוד ניתן להשיג את המוצר 
http://www.premier-deadsea.com/he/home


אם קראתן את הכל אז שאפו ותודה שהקדשתם מזמנכן .
מקווה שיהיה לילה שקט .
מוזמנות להגיב ולספר לי מה דעתכן על המוצרים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה