יום ראשון, 6 ביולי 2014

מראה איפור עיניים כחול

נישאר עוד שבוע וחצי לגיוס ,הלחץ הזה שיש ,החופש הזזה שקצת קשה לי [רגילה לעבוד יותר מידי, והמושג לא יודעת מנוחה תופס משמעות עכשיו חח קצת קשה לשבת ולראות טלוויזיה כל היום ]אז  מצאתי את עצמי רואה מגוון סרטונים מדליקים ביו טיוב . 
למדתי כמה טכניקות ,כמה צלליות ,מברשות והתחלתי לעבוד .

מכיוון שאני בבית ולא הולכת לשרוד את האיפור בחוץ לא השתמשתי בפריימר .
בחרתי להשתמש בצללית בסטיק של maybelline[ שכבר הרבה זמן לא יצא לי לראות בפראם ] הצללית לבנה מנצנצת נרכשה אי שם במחלקת הקוסמטיקה בשופרסל דיל תמורת 15 ש"ח הגוון שיש לי הוא 01 peartly white  .הצללית מאוד נוחה לשימוש וקל לטשטש אותה אבל היא מאבדת מהצבע שלה מאוד מהר.
שמתי אותה על כל העפעף וטשטשתי בעזרת האצבע .

לאחר מכן לקחתי צללית בגוון 93 מוקצ'יינו של careline  [גם מהקולקציה  הכחולה הישנה ] קל מאוד לעבוד עם הצללית הזאת והיא מאט  הנחתי על כל העפעף חוץ מעצם הגבה כדי להשאיר נקודת הארה  .
הנחתי צללית בגוון ירוק זית של careline מפלטה מספר 32   מעל הקפל ובc חיצוני  וטשטשתי אותה .
לקחתי צללית בגוון כחול רויאל בעלת פיגמנט חלש מאותה פלטה של careline הפלטה אצלי מספר שנים ודי קשה לי להיפרד ממנה למרות שיש לי די הרבה צלליות ופלטות הרבה יותר חדשות  הפלטה עצמה כמעט נגמרה ומתוך 15 צלליות נותרו בו 7 צלליות רוב הצלליות הם מאוד שמריות .

שמתי את הצללית הכחולה בc חיצוני אבל מתחת לקפל [לא עליתי על הצללית הירוקה ] המשכתי עם צללית בגוון טורקיז [אמצעית ] השתמשתי בה במרכז העין ולc פנימי השתמשתי בצללית בגוון תכלת בהיר [הצללית שבד ימין בפלטה ].
לקחתי עפרון של golden rose מספר 319 ותחמתי את קו הריסים העליון והתחתון . 
חזרתי על פעולת הטשטוש שוב עם הצללית בגוון מוקצ'יינו כדי לאחד את הגוונים קצת מסקרה כחולה extra super lash של rimmel  עיפרון לגבות [הפעם מהסדרה החדשה ] של careline  וזהו :}



2 תגובות:

  1. אני מאוהבות הכחול בעיניים... בייחוד לעיניים חומות...

    השבמחק