יום חמישי, 10 ביולי 2014

MY WISH LIST

היי לכולן :}

הפעם בחרתי לכתוב פוסט על מוצרים שאני רוצה .
כמו שאתן רואות ,רוב המוצרים שאני משתמשת זה מוצרים של חברות עממיות וממש בא לי לנסות מוצרים של חברות יוקרה או סתם מוצרים שנראים יפה .
חלק מהתמונות פה זה מוצרים שקראתי עליהם ביקורות וחלק ממש אהבתי מהרשת.
הצבתי לעצמי מטרה שרק כאשר אסיים מספר מסוים של מוצרים ארכוש מוצרים חדשים .
מקווה שתאהבו גם אתן את המוצרים [מוזמנות לעקוב אחרי הבלוג ולהתעדכן אם רכשתי את המוצרים הללו בהמשך ].
התמונות הן מהרשת ואינם שלי .

המוצר הראשון הוא הדאבל וור של אסתי לאודר - יותר מידי המלצות עליו בפייסבוק של המכורי איפור + העובדה שעדיין לא יצא לי לנסות מוצרים של אסתי לאודר .

צלליות קרם של שאנל -קיבלו יותר מידי מחמאות ברשת  מאוד אהבתי את הסגול והירוק . ואם כבר שאנל אז גם השאנל מדמאזל שאני מיררת עליו כבר שנתיים וחושקת בו קשות [הוא יהיה שלי בבוא היום ].

טו פייסד -הפלטות כל כך יפיפיות ,הצלליות קורצות לי ואפשר להוסיף גם מוצרים של פול & ג'וי

גרלן - ברונזר טרקוטה שנפשי חושקת בו כבר שנה


וזהו כרגע הודה לאריאלה  שתטלפן או לאיזה בעל עשיר שירצה לפנק אותי קצת במוצרי יוקרה .
שיהיה סופ"ש שקט ונעים לכולם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה