יום שישי, 1 בינואר 2016

לקנות או לא לקנות?פוסט 63

היו 2016 :}

את הפוסט הזה תכננתי לכתוב במהלך השבוע ,כל כך רציתי שהוא יהיה פוסט שיסגור את 2015 ,אך, לצערי זה לא קרה בגלל שהייתי מוקפת בעבודה :/

שנת 2015 הייתה מוקפת בעשייה בבלוג  ,הבלוג התעדכן לעיתים קרובות [יחסית] , נכנסו מותגים חדשים שלא היה עולה בדעתי בעבר שארכוש .
אני חושבת שהשנה הזאת הייתה מבורכת בעשייה בבלוג ובחיי האישיים .
מקווה ששנת 2016 תהייה אף טובה יותר.

ועכשיו פוסט די ענקי על המוצרים שסיימתי מקווה שתאהבו .

 בושם שאומנם רכשתי רק לפני חודש הגיע לסיומו ,הבושם REBELLE  של RIHANNA , הוא בושם שלדעתי לא כל אחת תתחבר אליו , יש לו ריח דומיננטי ,כאשר מורגש בעיקר המאסק ואמבר בן המרכיבים :תות, שזיף ,קקאו ,ג'ינג'ר , סחלב וקפה .
יש לי די תסביך איתו , מצד אחד הריח לא רגיל ולקח לי זמן להתרגל אליו ,מצד שני יש בו משהו דומיננטי שמתאים לערב ששחף מחמאות במיוחד מהצד הגברי .
אני לא בטוחה שארכוש עוד סטוק שלו ,אך מה שבטוח הבושם השחור והניוד בסדרה על הכוונת .

 שמפו ומרכך שהפתיעו לטובה -שמפו מסדרת השיקום לשיער פגום
מרכך -לאחר החלקה .
שניהם בעלי ריח מהפנט [ממליצה להריח בפראם תזהו זה ממכר ] --שניהם הפכו את השיער לנעים יותר ,רך יותר ובעל ברק .
המרכך קצת כבד על השיער [במיוחד אם את בעלת שיער שומני ] ממליצה לשים כמות ממש קטנה ולא כל יום .

 הפודרה המושלמת של  CATRICE MULTI COLOR - קניתי אותה אי שם בגרמנייה ,פודרה שנותנת בהתחלה אפקט מבריק ,אך ,לאחר כמה שימושים האפקט שלה הופך להיות מט אך חי ,מאוד אהבתי אותה וזה המוצר היחידי שיש לי של החברה הזאת ,מקווה שיום אחד החברה תעשה עלייה לארץ עד אז מי שרוצה להזמין את מוצרי החברה תוכל לגשת לאתר LADYMAKEYP https://www.ladymakeup.pl/sklep/catrice.htmlולרכוש שם .
עוד אודמים של ביוטיקייר  שהחלטתי שהגיע הזמן להתפטר מהם .
הימני גוון 58 מן אדום-ורוד בהיר ,גוון יפיפה ,פיגמנט בעל פוטנציאל מעולה שיתאים כמעט לכל מזג אוויר אבל ,העמידות ביוטיקייר בבקשה תעשו משהו עם המרקם והעמידות ,ממש מבאס שעד שמצאתי את האדום שרציתי הוא נמרח לכל מקום ששותים/אוכלים .השני ,גוון 39 ורדרד שימרי השתמשתי בו בעיקר שרציתי להדגיש את העיניים וללכת על שפתיים בעלות מראה בובתי .
המרקם קצת מחוספס וגם פה הנצנצים מתפזרים בפנים .
דוגמית של BB CREAM של אסתי לאודר -בעל SPF 35 ,נטול שומן ,לצערי לא אהבתי אותו ,הכיסוי שלו קל עד בנוני ,העמידות שלו גרועה [אפילו שניסיתי מעל פריימר ] , אם יש משהו שאני שמחה זה שלא רכשתי אותו באריזה גדולה כי הייתי מצטערת על זה .


 בגזרת מוצרי ניקוי פנים -סבון פנים של SAMPAR  סבון פנים שבפועל מרגיש די סטנדרטי ,מנקה את הפנים אך לא עושה משהו מיוחד .עוד דוגמית של אחת החברות שאני התאהבתי בה זה שיסיידו וויט לוסנט ,הוא מאוד מלחח את הפנים ,מאוד אהבתי ומחכה לסיים את הסבונים שברשותי כדי שארכוש אותו.
דוגמית של ג'ל ניקוי לפנים של קליניק - מוצר יחסית חדש שנועד לתקן פגמים בעור שנוצרו כתוצאה מאקנה ,הדוגמית די קטנה 1.5 מ"ל  והספיקה לי לשני שימושים .
לדעתי זה לא מספיק כדי להחליט אם לרכוש את המוצר בגודל מלא מה גם שלא ראיתי שינוי .
מגבונים להסרת איפור של שופרסל עושים את העבודה ,מורידים את האיפור בקלות .

 קרם לחות למניעת ברק שומני בעור הפנים , קרם שנספג מהר ,מתאים מאוד לממהרות שבנינו שרוצים לתת שכבת לחות ולהתאפר .
הקרם מגיע באריזה נוחה ודי גדולה של75 מ"ל מי שרוצה קרם לחות שנספג מהר ואין בו משהו מיוחד הוא יתאים לה .
יתאים לבעלות עור שמן .
 שני דאודורנטים סופר מעולים של CARELINE  אחד מסדרת הSUNRISE  בעל 3 מרכיבים פעילים :הגנה ,רעננות והרגעה - לכל אוהבות הריח הווניל אתן תאהבו אותו .
השני גם מוצלחת  וללא אלומיניום ,ללא אלכוהול וללא פראבנים ומתאים לעור רגיש .
הדאודורנטים האלה נספגים בקלות ,לא משאירים סימנים [לפחות לא עליי ] בעלי ""אפקט הקירור " ומאוד נעימים.

 קרם גוף של SACARA מסדרת PASSION  ,קרם גוף בעל ריח מאסק ,מרוכז ביחס לשאר הקרמים האחרים שניסיתי של החברה .מכיל שמן זרעי ענבים המעשירים את העור בלחות חיונית . אריזה של 200 מ"ל הספיקה לי לשבועיים בערך.
 נר בריח יסמין של הרמוניה לבית , יש לו ריח טוב ,אבל הוא לא מאלה שמפזרים את הריח  בכל החדר .


שני פילינגים  שמאוד אהבתי שייכים לSACARA שניהם מכילים קמומיל ושמן טימין יותר אהבתי את השמאלי שהגרגירים בו היו יותר גסים ,יותר מנקה ,ובעל ריח הדרי ונקי .
סבון גוף בניחוח אלווה מרענן של שופרסל סבון רגיל ,אני אישית מעדיפה את הסבונים שלי בריח קוקוס /וניל או דברים בסגנון .


עד כאן להיום מאחלת לכולם שנה אזרחית פורייה ,מלאה בעשייה ,בריאות ,אושר ועושר ,תעשו מה שאתם אוהבים והמון המון  מוצרי  איפור וטיפוח :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה