יום שני, 25 בינואר 2016

לקנות או לא לקנות ? פוסט 64

שבוע טוב אהובות ואהובים :}
קודם כל שיהיה חג ט'ו בשבט שמח לכולם .

אני העברתי את החג אתמול בקצת שופינג בארבניקה [ממליצה לכן ללכת יש סייל מטורף ] וקניתי שני תיקים ממש יפים וג'נסים .
דיי מיהרתי אתמול אז הלכתי לקומה התחתונה של החנות ומשם המשכתי לעבודה .
ובחזרה לפוסט ...
הצטברה לה שוב שקית מלאה בכל טוב מבחינת מוצרים .



 מבחינת בישום -סיימתי את הספריי גוף של ויקטוריה סיקרט בריח PURE DAYDREAM  ריח פרחוני ,חמצמץ ,קיצי ונעים . בדומה לשאר מוצרי ויקטוריה סיקרט -לא עמיד ,די מבאס כי מאוד אהבתי את הריח ..
בושם שני שאני ממליצה עליו מאוד מאוד ואם אתן רואות אותו תקנו ממנו אפילו שניים .
לכל מי שאוהבת את הריח היפנוטיק של דיור ,אך לא רצה להוציא את הסכום הדיי גבוה על הבושם המקורי ,ממליצה לנסות את זה של ביוטיקייר הסגול מסדרת TWILIGHT  אומנם הוא מגיע בגודל של 30 מ"ל הריח דומיננטי ומספיק 2-3 שפריצים הריח נישאר לכל היום ואפילו על חולצה אחת נישאר אחרי כביסה .
מאוד התרשמתי ממנו ואני בטוח ארכוש אותו שוב אחרי שאסיים את הבשמים שברשותי .


את הדאודורנט הימני קיבלתי עם עוד כמה מוצרים ממשפחה שהייתה בהולנד אני חושבת ,בעל ריח פרשי ,קיצי ,ימי ,אך לצערי לא עמיד. השני מסדרת ICON MUSK-GADE ריח מהמם שכיף להתרענן איתו במהלך היום.

בעבר ניסיתי מסיר איפור של אסתי לאודר כתבתי עליו פה ודיי התאכזבתי .
שמחתי לגלות שזה ההפך ממנו ,מסיר את האיפור ביותר קלות , לא שורף , ניתן להשתמש בכל החומר שבאריזה
,אריזה נוחה מאוד אהבתי ויש לי הרגשה שארכוש אותו שוב .
 תרחיץ פנים יומי MORNING ENERGY ,תרחיץ ניקוי עדין ,בעל אפקט הקירור וריח לימוני.
התרחיץ נטול שומן ומאוד אהבתי אותו.
המוצר השני זה דוגמית של קרם ניקוי של אסתי לאודר ,מנקה את העור ונותן לחות מאוד אהבתי .

חורף, היובש תוקף אותנו בכל מקום ,מזל שיש את הקרם טיפולי פורטה לכף הרגל ,הקרם מכיל חומצה סליצילית  , מאוד אהבתי ,מרגיש מאוד מרוכז ,נותן בוסט של לחות לכף הרגל , מכיל שלל תמציות שעוות דבורת , שיאה ועוד מרכיבים טובים לעורועולה 22 ש"ח ל80 גרם [אני קניתי בכללית ].

פריימר של רימל לונדון ,לא אהבתי, לא עושה כלום ,לא תורם לעמידות גיליתי לאחרונה פריימרים מוצלחים יותר.
עוד שלושה מוצרי מקלחת שמה לעשות נגמרים בתדירות גבוהה  .
סבון גוף קוקוס יסמין של נקה 7 ריח נעים מאוד .
מרכך של SACARA -האריזה נוחה מאוד ,הריח מרגיש כמו במספרה הדבר היחיד שהפריעה לי זה שחסר לי עוד קצת לחות . גם לאחר מקלחת השיער לא הכי נעים שיש ,מקווה שבחברה ישפרו את זה ,אני חושבת שהמוצר יכול להצליח בגדול.
שמפו של פינוק בתוספת פרוטאין ושמן פשתן -הריח וואו ,אי אפשר שלא לסניף את הבקבוק , ריח משגע ומיוחד.
השמפו לצערי לא התאים לי ועשה לי קשקשים ולמרות זאת המשכתי להשתמש בו  בגלל הריח .



עד כאן להיום שיהיה המשך שבוע מעולה

5 תגובות:

  1. היי.הייתי שמחה לדעת קצת עליך.מי את ובת כמה? תודה רבה (:

    השבמחק
  2. היי רחלי.ניסתי לכתוב לך לאימייל שפרסמת,אבל זה לא נשלח כי יש טעות.
    racheli22228@walla.co.il
    אם אפשר,תכתבי את האימייל שלך שוב.
    תודה רבה (:

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ניתן ליצור עמי קשר במייל הזה inmybeautyway@gmail.com

      מחק