יום חמישי, 14 בינואר 2016

פוסט התחדשויות דצמבר +ינואר

וואו כמה זמן חיכיתי לכתוב את זה ,כבר במשך שלושה שבועות אני מחפשת את הזמן הנכון .
הייתי מוצפת בעבודה ובסידורים שאפילו את הספורט זנחתי [וכן אני שונאת את זה שאני מוותרת לעצמי ] .
לפחות יצא לי להתפנק בלא מעט דברים שווים .

 מוצר טיפוח ראשון שלי  של המותג הסופר יוקרתי GIVENCHY -מי פנים לעור מעורב עד שמן ,מי פנים המכילים קוקטייל של מינרלים חיוניים המעניקים מרקם בריא לעור ,מרככים ומרגיעים את עור הפנים להמשך תהליך הטיפוח.
השאר זה דוגמיות שקיבלתי  מהדיילת הנחמדה כדי להתנסות בעוד כמה  מוצרי טיפוח של החברה .

 הדאודורנט האהוב עליי ,בריח אהוב של CARELINE .
שמפו ומרכך מסדרה חדשה של LOREAL בעלת 6 שמנים מופלאים להזנה אינטנסיבית לשיער יבש עד יבש מאוד.
 בביוטיקייר  קניתי את הבקבוקים הסופר שווים האלה לבשמים ,אחד כבר פתחתי ,מאוד מרוצה ,פשוט להעביר לזה מהבושם ולזרוק בתיק .מאוד כיף להתרענן במהלך היום .
מברשת שרציתי לנסות הרבה זמן זאת ה13B מיועדת לפודרה ומיקאפ .

 שני בשמים שחלמתי עליהם מלא מלא זמן זה הBOMBSHELL VICTORIA SECRET ראיתי אותו באחד הסרטונים של vanillasky3010 ממליצה להיכנס לסרטונים שלה ביוטיוב היא סופר מדהימה .
הרבה זמן רציתי לנסות את אחד מסדרת הבשמים של 212 ,אני רכשתי אותו מקבוצת גלוס קבוצת החלפות בפייסבוק מנטלי המדהימה ,אחרי שקבענו ביטלנו ושוב פעם קבענו סוף סוף נפגשנו ורכשתי את הבושם ממנה ,חייבת לציין שזאת הקנייה הראשונה שלי מהקבוצה ומאוד שמחתי שנטלי השאירה לי רושם ראשוני טוב ואגב היא פינקה גם בגודיס אז נטלי תודה רבה את מדהימה .מי שלא הצטרפה עד עכשיו מוזמנת להיכנס לפה ולהצטרף לקבוצה .
 באפריל רכשתי את המגבונים להסרת איפור שאני מאוד אוהבת .
 סופר פארם -טוב המותג אסנס פה, מוציא מוצרים חדשים בתדירות דיי גבוה ,מזל שהמחיר ידידותי מה שאפשר להתחדש לעיתים קרובות . רכשתי את הקרם ידיים טיפולי ואת הבסיס לצלליות .
מסיר איפור שכבר רשמתי עליו בעבר וגם אותו אהבתי זה הCLEAN EXPRESS של MAYBELLINE /
מוצר חדש [לפחות לי ] שגם נחת בארצנו זה הספריי לחות לגוף של וזלין .
 טוב אז בחודש דצמבר היה לי יום אחד שהיה יחסית פנוי וכבר הרבה זמן שרציתי לחזור לבקר באלקליל , מבחינת בישום יש מבחר דיי גדול ,גם באודמים של מאק ראיתי מגוון אודמים שקרצו לי ,אבל בחרתי להגביל את עצמי לשלושה מוצרים בלבד .הצלחתי למצוא את הברונזר הסופר הורס הזה שנישאר אחרון מקולקציית הWash And Dry - 5   בגוון DELICATES .
איילנר במרקם  ג'ל בגוון LOOKING GOOD תראו את הגוון הסופר הורס הזה פה .
וגם התחדשתי בעוד אודם בגוון CARDINAL אדום יפיפה וחושני .

 מאסוס עשיתי הזמנה ראשונה וככל הנראה שגם אחרונה .
עם המוצרים האלה הייתה אמורה להיות גם הפודרה של RIMMEL מסדרת הSTAY MATT האהובה עליי ,רק חבל שהיא נשברה והגיעה מפוררת לגמרי [באסוס זיכו אותי בחשבון עבור הפודרה ] ,המוצרים לא היו ארוזים היטב ולכן אני לא בהלם . את המוצרים רכשתי ע"פ המלצות ברשת מקווה לא להתאכזב ברונזר שוקולד של BOURJOIS וגם קונסילר ששמעתי עליו די הרבה המלצות מסדרת HEALTHY MIX .
שני גלוסים שזממתי עליהם מלא זמן ,תראו את האריזה הזאת עם הנשיקות לא מהמם ? אני רכשתי את מספר 200 I'LL CALL YOU ואת 550 PLAY WITH FIRE.

 בללין רכשתי שני קרמים לרגליים בריח וניל, תיק בד ומבשם לרכב בריח וניל פטצ'ולי .
ההזמנה מLIP MONTHLY סוף סוף הגיעה ,טוב אז די רציתי שיגיעה איזה מוצר של עפרה אבל זה לא קרה.
אבל הגיעו ארבעה מוצרים של חברות שעדיין לא יצא לי להתנסות בהם .מקווה שאני יאהב כי מאוד אהבתי את הגוונים .
המוצרים שקיבלתי הם :
EVELYN LONA LIP/CHEEK TINT
MEMEME LIPSTICK
BE A BOMBSHELL CRAYON
MMU -HIKARI BLUSH
 
מוצר אחרון מסטרוברי זה השמן ניקוי לפנים  ולגוף של שיסיידו היה באחד המבצעים של סטרוברי וידעתי שאני חייבת לנסות .



עד כאן להיום הלכתי לגמילה :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה