יום שבת, 20 באוגוסט 2016

לקנות או לא לקנות ? פוסט 65

וואו 7 חודשים בלי הבלוג !!
היה לי קשה ,התאספו להם יותר מידי מוצרים אז חילקתי את זה לשני פוסטים שהתפרסמו השבוע.
כאשר אחר התעסק במוצרי פנים ואיפור ואחד במוצרי בישום  ומוצרים כללים .
הרבה מוצרים הפתיעו אותי וגם מהרבה מוצרים התאכזבתי .
סוף סוף פינקתי את עצמי בכמה מוצרי יוקרה [ התחלתי לעבוד במשרה מלאה סוף סוף ] .

בלי הרבה דיבורים קדימה לעבודה :}
תסלחו לי אך עקב בעיה בבלוגר לא הצלחתי לעלות את התמונות שצילמתי אז השתמשתי בתמונות מהרשת .


PREMIER -תחליב פנים לניקוי ואיזון העור מסדרת LUXURY COLLECTION - על פי החברה הג'ל מכיל תמציות צמחים. לניקוי יסודי, איזון וחידוש שכבות העור .
מכיל מינרלים מים המלח וחומרי הזנה .
בפועל - סבון פנים בסיסי שלא עושה שום דבר מיוחד .
אני השתמשתי בעיקר בערב בתור שלב ראשון להסרת איפור ולאחר מכן עם מסיר איפור אחד.


ניקוי עם נגזרת פחם לטיפול בפגמי עור של חברת GARNIER -חפרתי עליו דיי הרבה בבלוג ניתן לראות תמונה שלו פה.

מי פנים של חברת BEINGTRUE -מי פנים שנרכשו מאתר סטרוברינט [האתר האהוב עליי] , אני חושבת שבתור בלוגרית לפעמים צריך לבדוק מוצרים של חברות אחרות/ מוצרים פחות פופלרים [זאת דעתי ללכת לפעמים נגד הזרם ].
על פי החברה :הטונר מסיר לכלוכים לאחר שטיפת הפנים ,מכיל מרכיבים טבעיים ושמנים אתרים .
מתאים לעור שמן.
בפועל - מי פנים בעל ניחוח של תה ! מי שרגישה לריחות הריח פה משחק תפקיד גדול.
כן מנקה את הפנים ואת הלכלוך שהסבון פנים לא הוריד .
פחות ממליצה להשתמש בו באזור העיניים .
קישור לרכישה באתר סטרוברינט .

טונר של חברת SHISEIDO EAU DE CARMIN DE LUXE -
עוד מוצר שהוזמן מסטרוברינט , הרבה זמן שרציתי לנסות עוד מוצרים של חברת שיסיידו וסוף סוף הייתי צריכה לרכוש מוצר לניקוי פנים חדש וישר פניתי לחברת שיסיידו .
על פי החברה [הועתק מאתר סטרוברי]  : הטונר מיועד לטיהור וריענון.
מכיל אבקת מט להסרת שומן וברק.
מעורב עם אבץ גלוקונט לחיסול חלב יתר.
עשיר בחומצה סליצלית לפתיחת נקבוביות סתומות
מונע צמיחת אקנה וראשים שחורים
מרגיע את העור לאחר כווית שמש
מותיר את העור טהור, מט ורענן

בפועל -מגיע באריזת זכוכית ובעל ריח של תרופה .[מזכיר לי תתרופה של אבעבועות רוח ].
כן מרגיש שהוא מנקה ובעל אפקט הטיהור .
בתור בעלת עור אקנתי לא הרגשתי שהוא תרם לי לשיפור מראה העור .
גם כשלב שני בתור מסיר איפור הוא פחות מומלץ שכן הוא לא מסיר את כל האיפור .
לדעתי מוצר שאפשר לוותר עליו ולחסוך .
מי שבכל זאת רוצה לרכוש ניתן לקנות מפה .


 מסקרה HYPNOSE DRAMA - בצבע שחור .
נרכשה גם מאתר סטרוברי
על פי האתר :
  • "מכילה שעוות רוויות ביותר ופיגמנטים שחורים עזים. מעניקה לריסייך נפח אדיר ומראה מהמם. בעלת מברשת עם משטח מגע מלא בצורת S. אוספת ועוטפת את הריסים בצורת מניפה. שיטת כיסוי משולש מאפשרת שימוש נוזלי וקרמי לבניית ריסים מהירה
  • נשאר לאורך זמן ללא תחושת כבדות, לא נמרח. נבחן אלרגית. בטוח למרכיבות עדשות מגע".
  •  
    בפועל -מסקרה בעלת ריח דומיננטי לא הכי נעים במיוחד [הבנתי שאופייני למסקרות של החברה ] .
    היא כן מפרידה ומעבה ונותנת מראה של ריסים מלאכותיות .
    לי אישית הפריעה מאוד הריח וגם זה שאחרי כמה שעות היא מתחילה להימרח .
    מי שכן אוהבת את המסקרה הזאת יכולה לרכוש באתר סטרוברי בכ112 ש"ח לפני ההנחות .
     
     
    ESSENCE MULTI ACTION מסקרה -מסקרה שלפי דעתי כבר יצאה מהליין .
    בפועל מסקרה שמאריכה אך לא מעבה תתאים למי שיש ריסים ארוכות .
     
    שתי מסקרות מעולות של ביוטיקייר -
    הראשונה IMPACT LASH +
    השנייה 3D BRUSH
    שתיהן מעולות ונותנות תמורה מדהימה למחיר שלהן .
    שתיהן מאריכות ומעבות אני אהבתי יותר את המסקרה הצהובה שהיא מאריכה יותר ביוטיקייר !
    בטוחה שארכוש שוב ובפעם הבאה יהיה גם תמונות על הריסים שלי
    קישור לרכישת המסקרות למעלה
     
    אודם שבת של LADY CARE - מאכזב!
    נמרח עוד לא לפני ששתיתי כל אזור הפה היה נראה כמו פה של ליצן שלא נדבר על השיניים .
    תחסכו לעצמכם תכמה שקלים האלה .
     
    זהו עד כאן הפוסט להיום בקרוב פוסט על בשמים ומגוון מוצרים שיצא לי לסיים לאחרונה.
     
     
     
     
     




     

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה