יום שבת, 3 בדצמבר 2016

התחדשויות נובמבר 2016 +קניות מברצלונה

וואו אין לי מילים לתאר את החוויה המדהימה הזאת של החופשה .
זאת הפעם השנייה שטסתי בחיי וזאת הפעם הפעם הראשונה שנסעתי עם חברה .
היו לנו 4 ימים ושלושה לילות לנצל את ברצלונה ולפי דעתי עשינו כמעט את הכל .
מבחינת בגדים אכן יש הבדל במחירים של זארה /ברשקה/פול אנד בר אך לא היה לי כח למדוד עם כל השכבות .
ברצלונה מהממת וכיף להסתובב בה ברגל וליהנות מהנופים והמבנים המדהימים .
אתרים שאני ממליצה עליהם :פארק המצודה +שער הניצחון ,גן החיות ,פארק גואל .


בביקור הראשון שלי בפרימרק בדיאגנול  מר [קניון שווה במיוחד] ,די התאכזבתי מהבגדים ,לא היה כל כך מבחר לנשים ומה שרציתי לא היה .
רכשתי 2 סטים של פיג'מות ,2  מצעים ושמלה אחת .
בנוסף רכשתי את הפלטת קונטור ,מברשת סומק ,בודי מיסט בריח מסטיק , מסכת ארגן לשיער.
 בyves rocher רכשתי את הקרם ידיים מהקולקציה החדשה הריח שלו נעים מאוד .

 מפלורמר רכשתי את המסקרה spider lash volume  ואת האיילנר aprecise and professional look איילנר  שאמור להיות עמיד במים.
 באחת החנויות שתסלחו לי לא זוכרת את שמה רכשתי את הפלטת הארות של אסנס ואת הפריימר של קטריס ואת multitalent fixing spray שמשמש כפריימר .
 קנייה ראשונה בספורה !!
מתרגשת כל כך לנסות את המוצרים
רכשתי את הפריימר לעיינים של אורבן דיקיי .
בושם מוקטן בגודל 7 מל בריח fleur de coton
מסיר איפור מוקטן שיהיה מצויין לנסיעות
פריימר לפנים של ספורה
מי טוניק לפנים ולעיניים
מסכה לפנים
ושני סבונים לפנים בריחות peony ו cotton flower

החבילה של אוקטובר הגיעה אליי בתחילת נובמבר קיבלתי
lipgloss-cargo
laritzy-lip liner
bombshell-lipstick
dls-highlighter
 בסטרוברי הזמנתי לחברה בושם מתנה ליום הולדת ועל הדרך את מרי לו שתמיד רציתי
 רגע לפני שרציתי להפסיק את המנוי כי יש לי יותר מידי מוצרי שפתיים קיבלתי את החבילה היפיפה הזאת שגרמה לי להתחרט ולהמשיך את המנוי .
סוף סוף לנסות מוצר של עופרה [עפרון שפתיים ],סרום לעיניים ,גלוס של luna , ו   hikari lip crayon שקיבלתי כבר בעבר בצבע אחר .
 השלמות מביוטיקייר  הפעם הסתפקתי בשני מוצרים המברשות הצללות מספר 21 ששמתי עליה עיין והאיילנר שהולך אצלי  בסטוקים.
 יצא לי לבצע מיני הזמנה מגלמבוט שחייבת להודות שהפעם המשלוח הגיע מהר בניגוד לפעם הקודמת.
הפודרה בלוט של מאק בגוון     medium dark ושני מיני פריימרים  של laura mercier ו smashbox photo finish oil free
חלב פנים של גרנייה מוצר עממי שעושה תעבודה ,הייתי צריכה חלב פנים חדש ורציתי משהו טוב ולא יקר ניסיתי בעבר את הוורוד .

וזהו החודש קצת התפרעתי מחכה לטיסה הבאה
בינתיים קצת תמונות מברצלונה





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה