יום שבת, 24 בדצמבר 2016

לקנות או לא לקנות? פוסט 72

שבועע טוב :}
לא מאמינה שזה פוסט אחרון בסדרה לשנת 2016 אני חושבת שהשנה הייתה מגוונת להפליא בכל תחום .
ניסיתי הרבה מותגי קוסמטיקה חדשים ,הספקתי להיות באילת פעמיים ובברצלונה פעם אחת מקווה שבשנה החדשה אספיק אספיק יותר מחכה כבר למאי לחופשה הבאה בעה :}

אז הפעם בחרתי לשתף במוצרים שסיימתי ובהמשך יגיע פוסט מוצרים חדשים


סילבר שמפו של kava kava - נרכש בתקופה שהיה לי גוונים לפני כשנה שמפו שמתאים לשיער מובהר,בלונד,אפור  בעל מרכיבים שמנטרלים את הגוון הצהוב והכתום אריזה ענקית של ליטר ,לא נוסה על בע"ח ,אריזה נוחה מוצר איכותי וטוב.
הבעיה  היחידה שלי זה שאחרי חודש התחיל לי קצת להימאס מהריח למרות שיש לו ריח מתוק וסופר נעים קשה לי להתחייב למוצר לכל כך הרבה זמן ולכן אחרי חודש הזנחתי אותו לאט לאט הורדתי את כמות השימוש בו  לפעם בשבוע /שבוע וחצי .
וסוף סוף אחרי שנה הגעתי לסיומו .
מוצר מדהים למי שאין בעיה להשתמש באותו שמפו כל כך הרבה זמן  ,את מוצרי החברה יצא לי לראות בעיקר ברשתות שמוכרות ציוד מקצועי למספרות /מוצרי שיער למספרות מחירו כ100 שקלים אבל זה משתלם .
קונדישנר לשיער צבוע ומובהר של נקה 7 - גם אותו רכשתי לאחר  שקיבלתי המון המלצות על המוצר .
בהחלט נותן לחות והופך את השיער לנעים יותר ומה גם שיש לו ריח שמזכיר לי ילדות.
אני יודעת שלא ארכוש אותו בתקופה הקרובה רק מהסיבה שהתחלתי להעדיף מוצרים ללא מלחים .

 תחליב לחות של אסנס -למראה עור רענן,צלול ונטול ברק, לעור מעורב עד שמן .
קרם פנים בסיסי נספג מהר מה שטוב לפני איפור ,לא מצאתי בו משהו מיוחד /לא עשה שום דבר מיוחד לפנים .
אבל בשביל העלות שלו 11 ל75 מל נחמד מאוד.
מגבונים להסרת איפור של אפריל -האהובים עליי כל כך מופיעים ויופיעו עוד בבלוג הרבה.
המסיר איפור שכן בתור בלוגית אני פשוט מתביישת שלא רכשתי אותו לפני -ידעתי על קיומו פשוט התעלמתי ממנו היה נראה לי קצת מוזר שמהללים אותו בכל מקום ,אז כן ! מגיע לו ועוד איך
המסיר איפור הכי טוב שיצא לי לנסות עד עכשיו ומי שקוראת את הבלוג שלי יודעת עד כמה ניסיתי בכל דווח מחיר
הוא מדהים מוריד את האיפור הכי עמיד בקלות גם מהעיניים לא צורב שווה כל שקל .

 אז מסתבר שהיה לי חבילה  חצי פתוחה שכנראה השתמשתי בה בעבר ולא שמתי לב ופתחתי חבילה אחרת .
כרגיל ביוטיקייר זה אחד המוצרים המומלצים משם שאני קונה בסטוקים .
 קרם גוף בריח וניל שנרכש באפריל השנה -ריח וניל מטריף ונעים שאני פשוט מכורה ,נספג מהר למרות שהחומר קצת סמיך  וסופר נעים .
מאוד מומלץ גם למתנות וגם לכן אם בא לכן להתפנק .
דאודורנט בריח קריסטל מאוד אהבתי במיוחד למכון כושר  וגם להתרענן במהלך היום .
אצלי תמיד יש שני  דאודורנטים פתוחים שאני אוהבת לגוון בניהם את זה פשוט הייתי זורקת בתיק ומתחדשת במהלך היום.
ולדבר הכי מתוק והכי טעים בעולם !!!
חזר איתי מברצלונה אחח עם הקפה של הבוקר מושלם מתחרטת שהבאתי רק אחד כזה ועוד בסגנונות אחרים ושוקולדים .
נראה לי בפעם הבאה שאטוס אחזור עם מלאי קצת יותר מכובד .
בכל פעם שאכלתי ממנו נתקפתי געגוע לברצלונה ההורסת .

עד כאן להיום שיהיה המשך שבוע טוב וחג שמח לכולם :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה