יום ראשון, 1 בינואר 2017

פוסט התחדשויות דצמבר 2016

שלוםםם 2017  פוסט ראשון שפותח את השנה והוא פוסט על רכישות שעשיתי בדצמבר ,די פוסט מצומצם בייחד לפוסט שעבר אבל עדיין יש כמה דברים מעניינים .

 חייבת לפרגן לאפריל ,כל הכבוד על המארז הסופר חמוד הזה בהחלט הוסיף משהו חיובי לקנייה הזאת .
רציתי קרם ידיים חדש ,הופתעתי לראות שאפריל יצאו עם ליין של מוצרים שכולל סבונים ,קרמים ועוד מוצרים  במגוון מרקמים ומגוון ניחוחות .
אני  בחרתי קרם מסדרת blueberry raspberry כל מי שאוהבת ריחות של אוכמניות פירות יער תאהב אותו .
איילנר  עט  של סטודיו מייקאפ  היה עליו ,לא זוכרת בדיוק כמה עלה ,רציתי לנסות מוצר של החברה וניצלתי את המבצע נראה איך הוא.
בנוסף קיבלתי מארז סופר שווה של חמש דוגמיות -
בושם לאישה של הרמס -הריח סופר יוקרתי ,קצת מבוגר ,הרבה דומיננטי בדיוק אני בחורף
דוגמית של בושם הרמס לגבר ריח מאוד דקי מאוד מדויק
שמפו של אמיקה  -אגלה לכן סוד אני חושבת שראיתי את המוצרים של החברה לראשונה אצל אשלי או אצל טום מאוד רציתי לנסות את המוצרים אבל הם לא כל כך זולים עכשיו אני יכולה לנסות ואז להחליט אם לרכוש או לא .
דוגמית של קרם פנים וקרם עיניים של זאן פיובר.
סרום לפנים של סטנדל

 התחדשתי במפיץ ריח של ללין בריח וניל פינק פפר ושקית סבון מקציפה בריח וניל פט 'וצלי
שני המוצרים חדשים לי מללין אעדכן בהמשך איך הם.

 שמפו ומסכה לשיער של נטורל פורמולה - הכי בייסיק למכון כושר או לנסיעות שלא בא לקחת מוצרים שהם קצת יותר יקרים .
 מסקרה ג'ל לצביעה וסידור הגבות של אסנס  , העיפרון גבות שלי של אסנס עוד רגע נגמר ורציתי לגוון קצת ולקנות משהו אחד ראיתי עליו המון המלצות .
שמפו של חברת ביוטופ סילבר ללא מלחים  גם חברה חדשה שאני מנסה אעדכן גם לגבי המוצר הזה.

אז זהו להיום ,אלו המוצרים שרכשתי בחודש דצמבר 2016 קצת נרגעתי אחרי חודש שעבר מחכה לטיסה הבאה לעשות קנייה גדולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה