יום שישי, 27 בינואר 2017

לקנות או לא לקנות? פוסט 74

שישי הגיע וזה הזמן לפוסט חדש :}
רגע לפני שאני אשתף אתכן בפוסט מוצרים חדשים מפנה קודם הגיע הזמן לעשות סדר ולשתף אתכן במוצרים שסיימתי
 מגבונים להסרת איפור האהובים עליי מאפריל הסתיימו מה שמזכיר לי שאני חייבת לחדש את המלאי
סבון פנים מסדרת פיור למראה עור פנים בריא של גרנייה -סבון נחמד מתאים במיוחד לבוקר ,פחות להסרת איפור ,מנקה ומטהר את הפנים .


 ספריי לחות של וזלין -מוצר מעולה ריח נעים,נספג במהירות לא צריך לחכות שהתייבש לא צריך להתעסק במריחות אני מאוד אהבתי .
פילינג גוף של ללין בריח OCEAN- פילינג מעולה לא גס , מנקה את העור ומשאיר אותו נעים ובעל מראה בריא .
ריח שמזכיר ים וחופש ועושה חשק לקיץ סופר אהבתי .
רצועות שעווה של ביוטיקייר - 12 רצועות גדולות 8 קטנות מחיר 11.9 ש"ח .
אני אישית לא אהבתי אותן ,אחרי משיכה אחת כבר הדבק הולך ואי אפשר להשתמש יותר ממשיכה אחת מה שהופך את זה ללא משתלם במיוחד לדעתי יש עוד על מה לעבוד על המוצר ומה לשפר .
שמפו של כיף glow  -הריח וואו מן שילוב של קוקוס ווניל כזה משהו מדהים ,אומנם  התחלתי לעדיך את השימוש במוצרים ללא מלחים אבל הריח הזה מדהים מה גם שהוא הופך את השיער לפחות יבש ויותר נעים .
איפור -
איילנר של ביוטקייר טוב  שאסיים את המלאי שיש לי אני יעשה הפסקה וינסה חברות אחרות .
 LONG LASTING -ESSENCE BLACK FEVER -עפרון שחור פחם עמיד [לפחות לתקופה הזאת של  החורף ] אני מאוד אוהבת להשתמש בו כבסיס לצלליות שחורות או איפור מעושן .
מסקרה של אסנס - I LIKE LONG LASHES -מתאימה למי שאוהבת מראה ריסים מופרד וארוך בלבד היא לא מעבה אז מי שיש לה ריסים ורוצה להוסיף עוד טיפה היא מומלצת מי שרוצה לראות את המראה שמתקבל איתה שתקליק פה  .
הפריימר   הכי מ מושלם שיצא לי לנסות וגם הכי יקר בינתיים מה שיש לי זה הסוג שמטשטש נקבוביות פעורות,מחליק ומאחד את העור בצורה מושלמת כל מייקאפ כמעט  ששמתי איתו היה נראה מעולה ,מחזיק את האיפור ליותר שעות ,לא מחצ'קן בעל spf15  פשוט מושלם ואומנם הוא יקר ומכיל 30 מל אבל נדרש ממנו כמות מאוד קטנה כך שהוא שווה את המחיר .
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה