יום ראשון, 25 ביוני 2017

לקנות או לא לקנות ? פוסט 81

היוש
וואי הרבה זמן לכתוב פוסט באמצע שבוע איזה כיף שיש הזדמנות
השקית של המוצרים שסיימתי התמלאה וזה הזמן לפוסט  חדש

 אז סיימתי 3 חבילות של צבע לשיער  -צרות של נשים עם שיער ארוך .
חייבת לומר שאני סופר אהבתי את הצבע - חום כהה נראה קצת שחור בהתחלה עם החפיפות מתבהר אני אהבתי מאוד .
לי הוא לא תפס באופן מלא וזה בגלל שהיה לי חמצון ובלונד לפני אבל אהבתי את זה שיש כמו גווני שמש .

 המוצר הימני - אחד המוצרים שהכי לא רציתי לפתוח והכי לא רציתי לסיים .
מדובר בדאודורנט סופר מושלם של bourjois  שנקנה בצרפת בעבר .
תראו תאריזה הסגולה והיפה והסופר נסיכה הזאת .
מגיע באריזה של 200 מ"ל ריח נקי של מרכך כביסה נעים מאוד .
מקווה שיצא לי להיתקל בו בעתיד ואז בטוח ארכוש יותר מאחד .
חיפשתי כזה גם בברצלונה וגם במלטה ולא מצאתי .
השני של חברת סבון בריח פיצוליי , לבנדר  ווניל .
ריח וניל נעים  אומנם לא עמיד בעליל  לא מומלץ בכלל לפעילות ספורטיבית .

 סבון גוף  של דאב אני אוהבת את הסבונים ריח נעים
מרכך ללא מלחים שקיבלתי מתנה  לצערי לי פחות מתאים למרות שניצלתי את כולו אבל לא ארכוש אותו כי הוא לא נותן מספיק לחות כמו שהשיער שלי דורש.
המי פנים של ספורה - נחמדים לא וואו , ציפיתי ליותר מחברה כזאת .
להוריד איפור עדין מוריד אבל איפור עמיד זה כבר משימה מאתגרת שמצריכה לשפשף את העיניים ולעבור מספר פעמים מה שהופך את העניין למתיש ולא חסכוני .
יתאים לבוקר אולי לרענן את הפנים.
אנטיתוש - קיץ לצערי יתושים כאלה מעצבנים שבמקום להריח טוב ממקלחת וקרם גוף אני מריחה כמו תרופה עם הנוזל הזה .
מגבונים להסרת איפור של life  שאני עצלנית בערב /אחרי יציאות יש לי תמיד חבילה בהישג יד על מנת שלא אלך לישון עם איפור על הפנים .
שני שפתונים הגיעו לסיומם בשעה טובה :}
אחד קיבלתי מהחבילה של  lip monthly  גלוס בריח אננס מזכיר את הגלוסים הישנים שהייתי ילדה שהיו בריח דובדבן ועוד כל מיני פירות .
צבע וורוד לא אטום אך גם לא קרמי מן וורוד קיצי שנותן מראה כאילו עכשיו אכלתי ארטיק דובדבן .
אומנם הוא לא עמיד אבל הוא נחמד  לא משהו שארכוש .
השני שנקה במיי קוסמטיקס בעבר מספר 17 מן וורוד בובתי  גם הוא לא עמיד .
הפרמייר של לורה מרסייה אחד הטובים שיצא לי לנסות פשוט מדהים !!!
מחזיק כל מייקאפ  במשך  שעות   וכל כך יפה .
סופר אהבתי ומחכה להזדמנות ומבצע טוב לקנות אותו בגודל מלא .
הוא גם מאוד חסכוני .
פודרה של אסנס מסדרת sunkissed beauty 01 פודרה כהה מנצנצת יפיפה אני השתמשתי בה לערב וביום לפעמים .
לא חושבת שאני אקנה אותה שוב כי אני רוצה מוצרים קצת יותר מקצועיים לאוסף האיפור שלי
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה