יום שבת, 15 ביולי 2017

לקנות או לא לקנות? פוסט 82


יום שבת הגיע וזה הזמן לפוסט חדש :]
אז עשיתי סדר והצטברו להם  קצת מוצרים שסיימתי וזה הזמן לסקור אותם

 סבון גוף בריח של קמומיל מגיע באריזת של ליטר נעים מאוד מנקה ועולה כ16 ש"ח .
מי פה של ליסטרין האריזה הכחולה מעולים ומרעננים כי חוץ מלהיות יפה צריך גם ריח טוב .
 קרם ידיים מהסדרה של שלגייה ,האריזה מהממת ודי מבאס שהמוצר נגמר .
אני מאוד אוהבת את הקרמים של ללין הם עשירים במבחר מרכיבים טובים במקרה הזה זה : תמצית אלוורה , שמן שקדים ,חמאת קקאו ויטמין b ומינרלים מים המלח . הקרם נספג בקלות ומשאיר תחושה לא שומנית .
בעקבות ההחלקה שהולכת ונהרסת החלטתי שעד ההחלקה הבאה אני מסיימת את כל המוצרי שיער שיש ברשותי ויש הרבה .
אז בשעה טובה הסתיים הקרם לשיער של מישל הקרם מיועד לשיער עבה וצבוע .
מועשר בשמן חוחובה מעניק ברק ולחות - תסלחו לי לא יודעת באיזה לחות מדובר השיער הופך להיות קשה ולא נעים .
כבר בשימוש בלעדיו הוא מרגיש יותר טוב מה שכן חיובי בקרם הזה זה הריח שלו וזהו .

 מסכה מומלצת לפנים של ביוטיקייר  - אחת המסכות הטובות שיצא לי לנסות , מסכה בעל צבע לבן  משאירים למשך 20 דקות ושוטפים התוצאה פנים נושמות יותר ,רעננות יותר במיוחד בתקופה הזאת של החום והזעה כן אני חושבת שצריך לעשות פעם בשבוע לפחות מסכה טובה שתנקה ביסודיות את הפנים .
המסכת נקראת =מסיכת יופי לפנים ולצוואר למיצוק מתיחה טיהור ולחות -אני משתמשת בה רק לפנים והיא מעולה .
יש בה  150 מ"ל והיא מספיקה להמון זמן .
מגבונים להסרת איפור של life  מומלצים כתבתי עליהם הרבה והם אצלי בשימוש קבוע .


הברונזר של אסנס את זה קניתי בזמנו בגרמניה מסדרת beach cruisers  בגוון01  חום נוטה לאפור
מעולה לחימום והצללות מאוד אהבתי אותו .
bb cream של ביוטיקייר  עוד מוצר מוצלח מכיל סרום ,מיקאפ ופריימר חייבת ל  לציין שזה הbb cream עם הכיסוי הגבוה שיצא לי לנסות הוא מאוד עמיד מאוד קל למריחה ומושלם מאוד אהבתי להשתמש בו ליום יום .
עפרון עיניים של MAYBELLINE  - ULTRA BLACK  עפרון עיניים שחור לצערי לא עמיד כבר אחרי 3 שעות מתחיל להעלם  .אני השתמשתי בו כבסיס לאיפור מעושן ולצלליות מעל פרמייר לזה הוא היה מעולה אבל לא ארכוש אותו שוב.
לק שחור של גבריני - שחור מאט ,עמיד ליום יומיים למחיר הזה [3 ב10 ] אין תלונות אבל לא ארכוש אותו שוב .


זהו להיום שיהיה המשך שבוע טוב
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה