יום שישי, 28 ביולי 2017

התחדשויות יולי 2017

היוש
החודש הזה יצא לי לעשות דיי הרבה קניות בתחום הטיפוח ,איפור ובישום כרגע אני לא קונה כי אני רוצה לסיים את המוצרים שיש לי .

 חם ואני תמיד עם סנדלים ,נעלי אצבע ועקבים .
לאחרונה העור בכפות הרגליים שלי נהייה יבש שמעתי הרבה המלצות על הקרם רגליים של scholl  חייבת לומר שגם אותו יום השתמשתי בו  [מרחתי את הקרם אחרי מקלחת ושמתי גרביים על מנת שהקרם ייספג טוב ] וכבר יום למחרת הבחנתי שיש שינוי לטובה אני חושבת שעכשיו אני אשתמש בקרם רגליים על בסיס קבוע כמו קרם פנים וקרם גוף.
הקרם הזה עוזר לשיקום עור יבש ,מסייע בהסרת תאי עור היבש ומאפשר לרכיבים מיוחדים להגביר את רמת הלחות ולחדור עמוק אל תוך העור.
אריזה של 60 מ"ל עלתה לי בסביבות ה30 ש"ח במקום 54.9 ש"ח בניו פארם.
כדאי לשמור על העור יבש ולהוריד את היובש והעור מת רכשתי גם את המכשיר שול אקספרס -פדי פצירה חשמלית עם גבישי יהלום עם ראש פצירה לעור קשה במיוחד עלה לי 120 ש"ח המקום 199.9 ש"ח [ יש לי מועדון 365 ]


 הייתי  צריכה לחדש גם את מלאי הסבונים פנים שלי אז רכשתי את אהובים עליי לאחרונה של careline  שמעולים לעור שמן בעייתי שנוטה לאקנה קלה .
לקחתי את התרחיץ פנים עדין שכבר רכשתי בעבר ,פילינג גרגירים עדין לניקוי עמור  וטיהור נקבוביות של עור שמן ובעייתי וגם את התמיסה לייבוש ממוקד של פצעים .
חוץ מזה רכשתי גם את המסכה לניקוי וטיהור שמתאימה לכל סוגי העור .

 אם כבר בסבונים עסקנו אז עוד סבון שגם אהבתי לאחרונה זה גם תרחיץ פנים לעור בעייתי של דוקטור פישר  שגם הוא מעולה .
הוא היפואלרגני ,ללא פארבנים ומתאים לעור רגיש .
רציתי לנסות גם מגבונים להסרת איפור של חברה אחרת כי של life  הולכים להסתיים לי בימים הקרובים אז לקחתי את אלו של softtouch מגיע באריזה של 25 מגבונים להסרת איפור פנים ועיניים .
ללא אלכוהול , מועשר בקממומיל ובפרו ויטמין b5 .

 ספורט ,חם ועדיין לא מצאתי את הדאודורנט המושלם שיחזיק פעילות ספורטיבית בחום הזה מבלי להסריח .
כל הזמן אני מנסה חדשים .
הפעם רכשתי את אלו של אדידס אחד שזה 6 ב 1 מונע זיעה, שומר על תחושה יבשה ומעניק ניחוח רענן מצוין שזה מיוצר עם ספורטאים אז אני מקווה שהוא טוב.
השני מסדרת climacool שהוא מהסדרה החדשה גם עליו מצוין שיוצר עם ספורטאים .
 שמפו לקשקשים של סבו קלם , אז שוב התחיל להיות לי קשקשים מעצבנים .
אני כבר לא יודעת אם זה מעצבים ,מהחום או שסתם נהייה קשקשים מעצבנים.
רכשתי מהבית מרקחת על פי האריזה מצוין שהוא מנקה ביסודיות את הראש מקשקשים .
אריזה של 250 מ"ל עלתה לי 41 ש"ח.
אז לפני שבוע היה לאמא שלי יום הולדת ויש לה את הכרטיס של dream card  המועדון שצוברים נקודות של ללין ,פוקס ועוד מספר חברות .
כמובן שהייתי חייבת לנצל את ההטבת יום ההולדת שלה של 30% ולהתפנק במוצרים חדשים למרות שיש לי דיי הרבה קרמים הייתי חייבת לנצל את המבצע .
מסדרת הילדות laline girls  רכשתי את הקרם קפצת והקרם גוף -אחח ללין איזה ריח ,איזה אריזה מושלמת מסוג האריזות שכל כך מוסיפות ביופי שלהם להניח בחדר בשידת איפור .
יצא סדרה יחסית חדשה frozen pear  לא יודעת איך לתאר את הריח הזה רק שהוא ישר מזכיר לי ים ,חופש וכיף .מסדרת vanilla patchouli רכשתי שני קרמי ידיים .
כמובן שלא יכולתי לוותר על קרם רגליים ורכשתי גם בללין אחד שגם אמור להתאים לכפות רגליים יבשות

עד כאן להיום שיהיה שבת שלום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה