יום שני, 31 ביולי 2017

לקנות או לא לקנות ? פוסט 83

היוש 
אז סוף סוף היום אחרי הרבה זמן התפנה לי קצת זמן לעשות פוסט חדש לגבי מוצרי שסיימתי
דיי גאה בעצמי שאני מתמידה להשתמש בכל כך הרבה מוצרים  ומקווה לסיים כמה שיותר מוצרי איפור עד הנסיעה הבאה שלי בעוד כחודש בעזרת השם  .
הצבתי לעצמי מטרה לסיים לפחות 2 מוצרי שפתיים שכבר דיי נימאס לי מהם וברגע שיגיע הזמן אני אספר לכם גם למה.
מחכה גם שיתפנה לי עוד זמן לעשות פוסט על המוצרים שהם הכי בשימוש אצלי באיפור ובטיפוח .
 צבעי השיער שהפכו להיות אהובים עליי -
מאוד אוהבת אותם הם מכסים בצורה טובה ונשארים בערך חודש /חודש וחצי .
אני צריכה 3 חבילות בגלל שיש לי שיער בנוני ומלא .
הפעם ערבבתי 2 חבילות של מספר 4 חום בינוני וחבילה אחת של מספר 3 חום כהה
התוצאה הייתה חום כהה נוטה לשחור שמאוד מחמיא לגוון עור בנוני שזוף ועיניים חומות.
קיבלתי הרבה מחמאות עליו .
אמא שלי צבעה לי תשיער ויצאה מושלם .
יש לציין שאני גם רכשתי את הצבע הזה את מספר 4 ועשיתי לאחותי והתוצאה הייתה גם מעולה  [זה גם בצבע שהיא משתמשת בדרך כלל ] .
האריזה מגיעה עם כפפות ועם מסכה לשיער שאותה אני שומרת לנסיעות לחו"ל .

 על השמפו הזה כבר רשמתי בעבר פה
לגביי הספריי -ספריי קרטין להגנה על השיער אני משתמשת בו לפני שאני מייבשת את השיער .
מציינים שהוא עשיר בשמן רוז היפ המכיל חומצת אומגה 3 ו6 המטפחות ,מזינות ומעניקות לחות כן אני מרגישה שהוא פחות מייבש את השיער אבל הוא לא מאלה שיתנו ברק לשיער כמו שיוצאים ממספרה .
מוצר נחמד אני לא אקנה אותו יותר.


 סבון גוף של הוואי מסדרת pink passion  מדובר בג'ל רחצה  בניחוח ורד ורוד ופרח פסיפלורה .
טוב תקשיבו שהריח שלו וואו , מזכיר סוכריית טופי  ואייס פסיפלורה עושה חשק לרחרח את הריח הזה כל היום .
אני ממש אהבתי אותו.
הסבון השני של ספורה אוי כל כך התבאסתי שהוא נגמר המזכרת שלי מברצלונה המהממת .
סבון בריח פרחוני נקי ונעים .
אריזה נוחה .
אהבתי מקווה להיות בחו"ל ולרכוש עוד .
 שלושה קרמים שהשתמשתי בהם ומאוד אהבתי אותם .
אחד של ללין מסדרת cherry blossom - מועשר בשמן לבנדר ותמצית קמומיל .
הריח שלו מושלם עמיד לכ6 שעות  ,נספג במהירות לא צריך יותר מידי חומר  מושלם מושלם .
השני קרם שרכשתי כחלק ממארז בעבר מסטרוברי  sheer body lotion  - הריח שלו מיוחד אי אפשר לתאר אותו רק שהוא מאוד יוקרתי ועשיר .
המרקם שלו קטיפתי והוא נמרח בקלות .
הריח שלו עמיד וקיבלתי עליו המון מחמאות אני כזאת שמתקלחת בלילה ושמה אותו ואז בבוקר מתקלחת שוב רק שבבוקר אני ממש ממהרת אז אני לוקחת אותו איתי לעבודה ומורחת אותו בידיים כי שם אני נוטה בעיקר להתייבש בגלל כל המיזוג .
השלישי גם קרם שרכשתי בברצלונה של איב רושה גם הוא מעולה  מאוד אהבתי את האריזה שלו מזכירה את אווירת חג מולד .
 הדאודורנט אהוב עליי הכתוב הגיע לסיומו , ריח וניל ,הופיע בעבר בבלוג מספר פעמים ובטוחה שיופיע עוד בעתיד .
נכון לעכשיו יש לי מלאי דיי גדול של דאודורנטים לכן לא ארכוש אותו שוב .
תרחיץ פנים של פנינה רוזנבלום -לעור שמן ומעורב מועשר בתמצית מלפפון .
סבון נחמד בעל  מרקם ג'ל מנקה את הבטן ומשאיר את הפנים רעננות.
אני חושבת שאחזור אלייך לקראת החורף .
עכשיו אני מאוד אוהבת את זה של דוקטור פישר ואת careline
 שני איילנרים
אחד הימני של ביוטיקייר   מושלם  רכשתי אותו הרבה והוא מדהים
השני מאוד לא אהבתי ואני יגיד גם למה , המברשת שלו פשוט נוראית השיערות שלה מפוצלות מה שאומר שאיילנר דק  /מדויק או מושלם אי אפשר להוציא ממנו .
העמידות שלא נמוכה שמספיק שמזיעים טיפה והוא נמרח .
אני לא אוהבת אותו לדעתי החברה יכולה לשפר את המוצר אפילו שימכרו אותו יותר יקר אבל לפחות שיהיה איכותי .
 נכון שהוא לא עולה הרבה אבל אני יכולה להגיד שזה המוצר היחיד מכל המוצרים פה שהולך לפח שהוא כמעט מלא בגלל שהוא לא איכותי .


בושם שמן שקיבלתי בשם בוטיק  בריח של המושם של שאנל מדמאזל .
טוב אין מישהי שמכירה את הבושם של שאנל ולא החמיאה לי אליו וגם כאלה שקונות את המקור הריחו אותו והופתעו לגלות שזה לא המקור אלה שמן בושם מדהים שנישאר כ7 שעות .
אני קיבלתי אותו במתנה אני לא יודעת איפה הוא נמכר אבל אם מישהי חושקת בבושם של שאנל ולא בא לה להיפרד עכשיו מ700 שקלים מוזמנת לחפש את השמן בושם הזה ולגלות איזה מדהים הוא .

עד כאן להיום שיהיה המשך שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה