יום שבת, 12 באוגוסט 2017

הכי בשימוש טיפוח אוגוסט 2017

היוש
אז הרבה זמן לא עשיתי פוסט כזה על המוצרים שאני משתמשת בהם הכי הרבה ועל השגרת טיפוח שלי
הפעם הכנסתי את כל המוצרי טיפוח לגוף,פנים ושיער
הפוסט הבא בסדרה זה מוצרי איפור שהכי בשימוש
חשבתי שיהיה מעניין להראות כל עונה [קיץ/חורף ] מה השגרת טיפוח שלי ובאילו מוצרים אני משתמשת

 בגזרת הפנים-
מתחילה את היום עם סבון פנים של דוקטור פישר תרחיץ טיפולי לעור בעייתי  -אני מאוד אוהבת אותו מאז שאני משתמשת בו אני מרגישה שאני פחות מבריקה וכמות הפצעים שלי ירדה.
אני יותר אוהבת להשתמש בו בבוקר מאשר בערב כי הוא לא מומלץ להסרת איפור והוא טיפה מייבש תעור אז להסדרת איפור אני מעדיפה להשתמש במוצרים אחרים.
הסבון מסדרת דרמקסול ,התכשיר היפו אלרגני ,מתאים לעור רגיש ובעייתי הנוטה לפגמים לפי דעתי לרמת אקנה קלה .
החיסרון היחיד שלו שהוא מייבש טיפה לכן חייב להשתמש אחריו בקרם לחות.
מי פנים של careline  לניקוי עמוק ויסודי של עור שמן ובעייתי מכיל חומצה סיליצילית מנקה ומכווץ נקבוביות ומרענן  ומרגיע את העור .
מי שמכירה את הטונר של קליניק ואוהבת אותו בוודאי תאהב גם את זה.
מדובר במי פנים שמנקים ביסודיות את האיפור ומוצאים את כל הג'יפה שיש בעור .
אני משתמשת בו בבוקר לאחר הניקוי פנים עם הסבון פנים ובערב אחרי שאני מסירה את האיפור עם המגובנים להסרת איפור לניקוי יסודי יותר.
גם פה לא מדובר במוצר להסרת איפור לפחות לא מהעיניים אז קחו זאת בחשבון אלה במוצר טיפולי יותר.
הקרם עיניים שלי מסדרת super aqua של missha הקוריאנית .
מבחינת קרמי עיניים אין לי כל כך ניסיון התחלתי להשתמש רק השנה בקרמים לעיניים בתדירות גבוהה .
כתוצאה מחוסר שינה ומשעות עבודה מרובות העור שלי סביב העיניים נהייה קצת עייף אני אוהבת להשתמש בו גם בבוקר וגם בלילה את הקרם הזה הזמנתי מסטרוברינט .
הקרם נספג בקלות לכן אפשר לאחר 2/3 דקות להתחיל להתאפר .
מבחינת מסכות נכון לעכשיו אני לא משתמשת בפילנג אני חושבת שלקראת הסתיו אחזור להשתמש בפילינג עכשיו אני יותר אוהבת את המסכות לפנים בזמן שאני מנקה את הבית אני משאירה את המסכה ל15/20 דקות ושוטפת.
השתי מסכות האהובות עליי עכשיו זה clean של softtoucs מסיכה לטיהור לעור רגיל עד מעורב ,מנקה באופן יסודי ועמוק את הפנים משתמשת בא פעם אחת בשבוע .
השנייה שרכשתי במשביר או בניו פארם מסכת בוץ מטהרת מועשרת במינרלים של ים המלח מיועדת לעור רגיל עד שמן.
יש לי אובססיה קלה למסכות בוץ מניסיון קודם שלי איתם היו לי תוצאות טובות.
אני מאוד אוהבת את המסכה הזאת אחרי השימוש איתה העור שלי מרגיש יותר נושם ויותר נעים.
פה ממליצים להשתמש בה בן פעמיים לשלוש פעמיים בשבוע אני משתמשת רק פעם אחת.
יש לשים לב שפה שמים את המסכה מחכים שהיא תתייבש לגמרי ואז שוטפים מדובר בעסק קצת מלכלך אבל שווה .
סרום לפנים של ללין -כמו שאמרתי הסבון פנים שאני משתמשת בו קצת מייבש את העור לכן אני זקוקה ליותר לחות בבוקר אני משתמשת עכשיו בסרום של ללין יש לציין שלי אין עור עם קמטים אבל אני מעדיפה לשמור על העור .
הוא נספג מהר וכן אפשר להתאפר איתו ולא צריך להמתין הרבה זמן .
מבחינתי הוא בסדר לא ראיתי שינוי בעור או משהו מיוחד .
מכירות את זה שתמיד לפני שהתקופה הזאת בחודש מגיעה מגיעים גם כמה חברים נוספים ?
אז אני החלטתי ללכת לרופא ואולי לנסות תכשיר שהוא לא קוסמטי בתקווה שיעשה פלאים.
מדובר בתכשיר שאפשר לקנות רק עם מרשם רופא .
ג'ל על בסיס מים לטיפול בפצעי בגרות [אקנה ] אני כל יום כבר במשך חודש ויותר משתמשת בו בתקווה שהוא יעלים שני פצעים קטנים וזה לא קורה . אני משתמשת בו בתקווה שיום יבוא ואקום בבוקר בלעדיהם בינתיים זה לא קורה.
מגבונים להסרת איפור של soft touch מגבונים להסרת איפור נחמדים איפור מהפנים קל להוריד גם מהעיניים איפור שהוא עמיד זה משימה יותר קשה .


 מבחינת מוצרי שיער -
שמפו לקשקשים של סבוקלם מעולה -
אומנם לקח לי כ3 חפיפות ליראות תוצאות אבל שזה הגיע היה כיף לראות שהשיער שלי לא נראה מפוצץ בקשקשים בגודל של קשקשים של דג.
הוא כן מייבש את השיער לכן חשוב להשתמש במרכך/מסכה עם המון לחות.
המסכה של פנינה רוזנבלום ללא מלחים היא המסכה האהובה עליי כרגע .
היא מעניקה לחות בדיוק כמו שאני צריכה יש לה ריח טוב והמחיר מעולה .
מוצר שאני משתמשת בו לאחרונה אבל לא יצא לראות אותו בפראמים אני רכשתי בכל בו התאומות בזמנו .
מדובר בסרום לשיער יבש ,שביר דק [ השיער שלי נוטה ליבש ושיער מלא ].
אני משתמשת בו מידי יום כל יום שני טיפות  ,נותן לשיער ברק ורכות מאוד אהבתי .

מוצרי טיפוח הגוף-
המוצרים שנגמרים אצלי בקצב שיא ,יש לי אובססיה קלה למוצרי גוף ,אחרי כל מקלחת קרם גוף עכשיו אני משתמשת באייקון ונילה בלאק של ג'ייד בריח המוכר  קרם  בעל ריח ממכר הבעיה היחידה שלי איתו שהוא קצת נוזלי ,אומנם הוא נספג מהר אבל איכשהו תמיד הריצפה מתלכלכת וצריך לנקות.
בקרם גוף אני משתמשת בן פעם לפעמיים ביום אחרי מקלחת .
קרם ידיים תמיד יש לי בעבודה ואני משתמשת בן 4 ל5 פעמים ביום כן התקופה הזאת של המזגנים מייבשת לי את העור ואני זקוקה להמון לחות לידיים עכשיו אני משתמשת בסבון  בריח וניל ,לבנדר פטצ'ולי המוכר מכיל חמאת שיאה  ואלוורה שמרגיע את עור הידיים מאוד אוהבת .
בלילה אחרי מקלחת מכיוון שלאחרונה אני עושה הרבה אימונים כ4 פעמים בשבוע ,נועלת עקבים לרוב בעבודה הרגליים שלי מאוד עייפות וכואבות לכן אני מצאתי שמאז שהתחלתי כל לילה אחרי מקלחת לשים קרם רגליים עם גרביים ללכת לישון בבוקר קמים העור פחות עייף ופחות כואב.
את זה מאוד אהבתי של סבון מכיל מנטול מרענן ופרשי
דאודורנט של סבון -לא עושה כלום
בושם של גברים שממש אהבתי ואני חורשת עליו לאחרונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה