יום שישי, 25 באוגוסט 2017

התחדשויות אוגוסט 2017

היוש
אז חודש אוגוסט תכף נגמר ואני את הקניות שלי בתחום הקוסמטיקה סיימתי בינתיים.
מבחינת צבע לשיער בא לי  להבהיר קצת את השיער אז הפעם רכשתי במקום את 4 שאני תמיד קונה את מספר 6 בלונד כהה .
שנראה יותר כמו חום כהה

 מבחינת מוצרי טיפוח לפנים התחדשתי במוצרים חדשים
רכשתי את הקרם פנים ללא שומן של ניוטרוג'ינה  אמור לסייע בפגמי עור.
שמעתי עליו הרבה המלצות ורציתי לנסות משהו חדש אז אעדכן בהמשך איך הוא .
גם רכשתי מאותה חברה את התרחיץ גרגרים ג'ל לניקוי הפנים מעניק לחות מכיל חומצה ההייאלורונית   מאוד סיקרן  אותי לנסות אותו אז אני השתמש בו בקרוב ברגע שאסיים את הדוקטור פישר.
מגבונים להסרת איפור של careline  גם פה רציתי קצת לגוון ולנסות סוג נוסף .
בדרך כלל אני מורידה איפור עם סבון פנים ומסיר איפור אבל ימים שאני עייפה או בנסיעות זה פתרון טוב כמובן שלא מוריד יסודי אבל עדיף מכלום.



 אז נכון אמרתי שלא ארכוש עוד איפור במיוחד שיש לי שישה מיקאפים .
אבל הם היו במבצע והגיעו לארץ והיו עליהם הרבה סרטונים ברשת כך שלא יכולתי שלא לקחת אותם .
אני לקחתי  את הגוון הבהיר ביותר 110 והגוון הכהה ביותר 315 שיתאימו לי להצללות והארות .
מחירו היה 55 שח ליחידה והשני בחצי מחיר.

 שעוות - קיץ חם , אני מעדיפה שעווה ואני מאוד מרוצה מאלו תמיד גם יש עליהם מבצעים .
רכשתי 2 מהסדרה של התפוח ו2 מהסדרה של הדבש
 ביוטיקייר - אז יצא לי לבקר בסניף החודש והייתי צריכה לעשות השלמות .
את הרצועות שעווה אני רוכשת משם כי הן מעולות והרבה יותר זולות מהסופר פארם .
רכשתי שני אריזות של מגובנים באריזה סופר יפה של זברה.
מדבקות לאף ,ריסים מלאכותיות וסט מברשות מספר 6 שמתאימות לטשטושים בעיניים .
אלו הקניות שעשיתי החודש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה