יום שבת, 2 בספטמבר 2017

לקנות או לא לקנות? פוסט 85

היוש
יום שבת הגיע וזה הזמן לפוסט חדש על מוצרים שסיימתי ,אני כל הזמן בהלם שאני פותחת את השקית בקצב המוצרים שאני מסיימת גאה בעצמי .
הצבתי לעצמי מטרה עד נובמבר לסיים כמה שיותר מוצרים ולקנות כמה שפחות .
מהסיבה שבנובמבר אני רוצה לטוס .
עדיין לא יודעת אם לבודפשט או בוקרשט אם אתן יודעות איזה יעד עדיף יותר תרשמו למטה .
 צבע לשיער אני התחלתי לשלב את גוון 4-0 חום בינוני עם גוון  בלונד כהה 6-0
התוצאה אצלי זה שחור כהה עם קצת פיגמנט חום .
אני מאוד אוהבת את הצבעי שיער של החברה הזאת.


מבחינת מוצרי שיער על המוצרים האלה כבר כתבתי יצא שבאותו זמן סיימתי את כולם ועכשיו השגרת שיער שלי השתנה עם אתן רוצות לדעת במה אני משתמשת עכשיו תרשמו כאן בתגובות ואני יעשה פוסט חדש.
פוסט על המוצרים האלה פה
 לקים -
סוף סוף סיימתי שני לקים שהגיעו לסיומם אחד ורוד מרקר של ליידי קר עמידות של יומיים לאחר מכן כבר מתחיל להתקלף
גם השני מהסדרה הישנה של softtouch בעל עמידות של יומיים שלוש בגוון פנינתי גוון שדי אהוב על הנשים המבוגרות .
חייבת לציין שעל פעם ששמתי אותו אמא שלי החמיאה לי ץ
אני לא ארכוש אותם שוב כי יש לי כל כך הרבה לקים שאני רוצה לסיים אותם .

מסקרה של אסנס שהייתה במהדורה מוגבלת love princess לדעתי חוץ מלהאריך את הריסים ולהפריד זה לא עושה כלום.
אני מעדיפה מסקרות שנותנות נפח ומראה דרמטי פחות עפתי עליה.
מסקרה שלהפך מאוד אהבתי flormar spider lash volume mascara
מאריכה ,מעבה נותנת מראה של ריסים שחורים ומלאים .
רכשתי את המסקרה הזאת בברצלונה .
מייקאפ  שמאוד אהבתי vitalist  עם spf20  של סופט טאצ' .
מייקאפ   בעל כיסוי בינוני ,בעל כיסוי מאט עמיד נותן מראה של עור אחיד ,נטול שומן, מועשר בחומצה היאלרונית לשמירה הלחות הטבעית של העור ועוד הרבה מרכיבים טובים.
סופר אהבתי אותו.

 צמר גפן אהוב עליי של מזור ניתן לרכוש בסופרים .
גם על הבנזק רשמתי במוצרים שהכי בשימוש .
אחרי שסיימתי אותו אני יכולה לתת את חוות דעת הסופית שלי .
המוצר הזה לא עושה כלום .
ניסיתי ניסיתי השתמשתי בו כל יום ולא הבחנתי בשינוי לדעתי לוקח זמן למצוא מוצר שמטפל נקודתי בעור בפצעים אבל ברגע שאתם מוצאים משהו שמתאים לכן תשמרו עליו .

 ליסטרין הכחול -
המי פה אהובים עליי אני יכולה להגיד שהתחלתי להשתמש עכשיו במשהו אחר וזה של ליסטרין הרבה יותר טוב.

גם על הקרמים של סבון כתבתי כבר פה
סופר אהבתי אותם.
את הספריי הכתום של סקארה פחות הוא היה בשימוש רק אחרי שהייתי מנקה את הבית הייתי משתמשת בו שיהיה עוד ריח בחדרים כי הוא זול .
עד כאן להיום אשמח לדעת מה חשתם על הפוסט
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה