יום שבת, 21 באוקטובר 2017

רכישה מסטרוברי אוקטובר 2017

היוש שבוע טוב
השבוע קיבלתי את ההזמנה שלי מסטרוברינט , חייבת לציין שהמשלוח הגיע סופר מהר הזמנתי ב6.10 וקיבלתי הודעה מהדואר ב18.10 והפעם גם עשיתי הזמנה שזה לא משלוח מהיר אז אני סופר מרוצה.
שמחה גם שסטרוברי חזרו לעטיפה הסגולה המוכרת שכל כך מזוהה עם האתר.
חוץ מהקונסילר שכבר ניסיתי בעבר כל המוצרים חדשים לי אז אני סופר סקרנית לנסות אותם.
המוצר הראשון שבגללו עשיתי את ההזמנה זה המי פנים של גרלן Super Aqua-Lotion Replumping
כבר הרבה זמן אני רוצה לנסות את המי פנים הזה ,שמעתי עליו הרבה המלצות אבל בגלל המחיר כל הזמן דחיתי את הקנייה .
בארץ הוא עולה 220 ש"ח אני בדקתי במספר פארמים ובאף מקום לא היה הנחה עליו .
בסטרוברי המחיר שלו כרגע עומד על כ180 ש"ח קישור פה ובנוסף היה לי קוד קופון לעוד 15 אחוז  הנחה ככה שיצא לי ממש משתלם .
 מוצר הבא זה שמפו של לאוקסיטן לשיער יבש ופגום גם פה ראיתי שיש הרבה המלצות על המוצר ,לא רכשתי את המרכך כי יש לי מלא מסכות לשיער .
  דקלאור -קרם ידיים אריזה של 50 מ"ל .
חיפשתי משהו איכותי ובגודל קטן יחסית לידיים בגלל שבחורף אני אמורה לנסוע לחו"ל ועם פה בישראל אני סובלת מקור ויובש ומאוד חשוב לי שהידיים שלי לא יהיו סדוקות ההמלצות שראיתי היו בעיקר על זה של לאוקסיטן  ואת  זה אז החלטתי לקחת אותו גם כי הוא היה במבצע .
הקרם מכיל חמאת שיאה ושמן קוקוס.
עוד מוצר שאני כבר הרבה מאוד זמן רוצה זה את המעגל ריסים של shu uemura מי שצופה ביוטיוב  בוודאי מכירה את המוצר שקשה להשיגו וברגע שעשיתי הזמנה ידעתי שהוא חייב להיכנס גם.
לשמחתי קיבלתי שני מתנות מהאתר ,היה בקנייה מעל סכום מסוים מקבלים מתנה סודית אז אלו שני המוצרים שאני קיבלתי
קונסילר של bourjois שניסיתי בעבר קיבלתי את גוון 03 bronze to dark עכשיו שקצת השתזפתי נראה לי שהוא יהיה לי טוב.
עפרון עיניים של פופה בגוון 26 multiplay שמעתי גם הרבה המלצות על עפרון עיניים של פופה ועדיין לא יצא לי לנסות .
אז זה הקנייה שעשיתי הפעם .
חייבת לציין שאני סופר מרוצה מהשירות ,אריזה המתנות ואני בטוח אעשה עוד הזמנה יש לי כבר כמה מוצרים בסל :}



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה