יום שני, 2 באוקטובר 2017

לקנות או לא לקנות פוסט? 87

היוש
כמו שאתן רואות אני מנסה לכתוב קצת יותר ומשתדלת לכתוב גם לא רק בשבת .
כרגיל חיכיתי שתתמלא לה שקית של מוצרים בשביל שיהיה לי מספיק בשביל פוסט חדש.


מבחינת איפור סיימתי את הצללית קרם של ביוטיקייר שרשמתי עליה כבר פה אהבתי אותה עכשיו משתמשת במשהו אחר [כל הפרטים בפוסט הבא] שאני אוהבת יותר.
צללית בגוון 29 מן לבן ,שמפניה ,זהב משהו מיוחד אני השתמשתי בה להארות והיא מושלמת .
אודם מסדרת  moisturized lasting בגוון 07 ניוד חום סגול יפיפה יחסית עמיד גם אחרי שתיה נשאר יפה מאוד אהבתי אני לא ארכוש אותו שוב אבל רק בגלל שיש לי עוד מלא מוצרי שפתיים .
מוצר שסופר אהבתי זה עפרון שפתיים של אסנס גם עליו כבר כתבתי פה נהדר יש לי עוד שתיים בגוונים שונים .
עפרון שחור של ויקטוריה סיקרט הגיע לי כחלק ממארז איפור מאוד אהבתי אותו ,עפרון שחור קל לטשטש ועמיד.
 מבחינת מוצרי טיפוח -
מי פנים מיסלרים מעולים מורידים איפור עיניים עמיד בקלות מבלי להשאיר תחושה של צריבה  ,זולים עושים את העבודה בהחלט ירכשו שוב.
מי פנים של careline  כתבתי עליהם בשגרת טיפוח שלי פה
מסכת בד של ספורה - מסכת אצות אמורה לתת זיהומים בעור , לתת עור בריא וקורן .
בפועל חוץ מלקרר את הפנים לא הרגשתי שזה עושה משהו.
מדובר במסכת בד שמשאירים 15 דקות ומורידים .
 צמר גפן של מזור משהו שלא חדש בבלוג .

קרם הגנה לגוף  spf 50 של קליניק - תמיד אני משתמשת בקרמי הגנה של דוקטור פישר /careline  ואף פעם לא יצא לי לנסות משהו יוקרתי .
רציתי לנסות פעם אחת כדאי לדעת אם יש הבדל .
קודם כל חייבת לציין שהמחיר לא זול לפני מבצעים 150 [אני לפני יותר משנה ופתחתי רק השנה ] ,במבצעים יצא לי לראות בסביבות ה100 שח .
מדובר בקרם הגנה שמגן מפני uva +uvb  ,נוסחה עדינה שמתאימה גם לעור עדין ,נבחן לאלרגיה ,100 נטול בושם ,דוחה מים וזעה .
בפועל קרם הגנה בעל אריזה נוחה חרשתי עליו הקיץ הזה לא הרגשתי שיש הבדל בינו לבין הקרמים הזולים יותר שניסיתי כבר .
קרם גוף מוקטן של סבון -בריח וניל, פטצ'ולי ולבנדר .
קרם גוף בעל ניחוח נעים ,נספג מהר ,מכיל שמן זית ,אבוקדו ,מכיל ויטמינים נהדר וגודל טוב לנסיעות של 30 מ"ל .
 סבון גוף של כיף בריח חלב לבנדר נהדר לא פעם ראשונה שאני רוכשת אותו ,
שמפו של הוואי מסדרת 6 פעולות רשמתי עליוגם בפוסט הקודם
מי פה של קולגייט אופטיק וייט - אפקטיבי לשיניים לבנות ונשימה רעננה .
רכשתי שני בקבוקים כאלה במבצע ואחרי שסיימתי אחד והתחלתי בקבוק חדש יכולה לומר שאין כל שינוי בגוון השיניים שום לבן ושום נעליים .
גם מבחינת הריח את התחושה הזאת של הרעננות כמו בליסטרין לא אהבתי ולא ארכוש שוב.
ונסיים עם מוצר שמאוד אהבתי - מסכה לשיער של לוריאל מסדרת אלביב 6 שמנים מסכה מדהימה יש לה ריח נעים והיא מרככת את השיער מאוד מומלצת
אז זה המוצרים שסיימתי להפעם מקווה שאהבתם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה