יום שישי, 27 באוקטובר 2017

לקנות או לא לקנות ? פוסט 88

היוש
היום נשארתי בבית כי אני לא כל כך מרגישה טוב [גרון ושיעול ] אז חשבתי לנצל את הזמן ולעדכן אתכם במוצרים שסיימתי .
אני די שמחה לראות שבתחום האיפור והטיפוח יש הרבה מוצרים שסיימתי . .
חשבתי לשנות את שם הפוסט ללקנות או לא לקנות ואז לציין את החודש והשנה במקום מספר הפוסט בסדרה נניח לקנות או לא לקנות אוקטובר 2017 מה דעתכם ?

משהו שלא קשור לאיפור זה החטיף אנרגיה הזה של קורני שיצא במהדורה מוגבלת .
קודם כל תסתכלו על האריזה המושלמת הזאת שעושה חשק לחופשה סופר טעים וממש הולך טוב עם הקפה של הבוקר ,תחליף לעוגה בפחות מ100 קלוריות בטעם עוגת גבינה עם תותים יאמי.


אקנתרים -תמיסה אנטיביוטית לטיפול בפצעי בגרות .
מדובר בתכשיר שנקנה ברשם של רופא משפחה .
נתתי הרבה הזדמנויות למוצר הזה וסיימתי את כולו ואני יכולה לומר בלב שלם שלי הוא לא עשה כלום .
יש מוצרים מוצלחים יותר שגיליתי שעובדים יותר .
על המסכה לפנים של soft touch  כתבתי כבר בבלוג בפוסט של המוצרים הכי בשימוש אוגוסט 2017
 
כמו שכבר אמרתי סיימתי הרבה מוצרי טיפוח :}
גם על הקרם עיניים הזה כתבתי כבר פה .
תחליב לשיזוף עדין של לנקסטר עם spf 15,.
מדובר במוצר בגודל נסיעות שרכשתי בעבר .
התחליב בצבע לבן בעל ניחוח נעים  בגלל שאהבתי להשתמש בו רכשתי לא מזמן שני מוצרים של החברה .
קרם רגליים ללין testy vanilla [מהדורה מוגבלת ] קרם רגליים מדהים בעל ניחוח של וניל וואו ,מרכך את הרגל ,נספג בקלות לגבי שמנוניות אני לא יכולה לומר כי אני שמה אותו וגורבת גרביים על מנת שהקרם ייספג יותר.
דוגמית של סרום של גרלן  מסדרת Abeille Royale Daily Repair Serum.
ככל שנהייה קר יותר אני משתמשת במוצרים לחותים יותר.
ניסיתי את הדוגמית הזאת שקיבלתי ,כן מרגישים שמדובר במוצר יוקרתי שנספג בקלות ונותן לקרם להיספג יותר טוב.
להגיד שאני רואה שינוי אני לא יכולה השתמשתי בו למשך שלושה ימים שזה לא מספיק לומר עם שווה את המחיר או לא.
 


בושם שהיה בעבר בבלוג , קניתי לי אותו ובגלל שאמא שלי אהבה אותו קניתי גם לה .
ראיתי לפני כשבוע שנישאר לה עוד קצת ממנו וזכרתי שמאוד אהבתי אותו אז אז לקחתי אותו וסיימתי אותו
הריח שלו מאוד מזכיר קיץ
 ED HARDY  -נקנה באתר סטרוברינט כחלק ממארז .
בושם פירותי ,חמצמץ ומתאים בעיקר לשעות היום .
גם פה חלק מהתווים העליונים זה אוכמניות בתווי אמצע תמצאו מגנוליה ואת פריחת האפרסק

אז הצבתי לעצמי מטרה לסיים את הלקים והאודמים שיש לי [כי בא לי לעשות קנייה חדשה ].
אני כל כך גאה בעצמי שהצלחתי לסיים 4 לקים .
אחד של red  בגוון 349 וורוד ממש יפה עמיד ליומיים שלוש.
sacara גוון 021 את הלק הזה רכשתי לפני כשנה וחצי שהייתי בזמן שירות בצבא .
נתקלתי בו החודש והלבן הטיפקס מאוד שיעמם אותי ורציתי קצת להקפיץ את הצבע.
אז ערבבתי אותו עם לקים אחרים ,הוספתי לו טיפה מאבקה של צלליות ולבסוף יצא לי צבע מהמם.
מן לבן ורוד מסטיק סופר מיוחד.
אומנם העמידות הייתה ממש גרוע ברמה שכבר באותו יום ששטפתי כלים הצבע החל לרדת אבל בגלל זה עברתי איתו כמעט כל יום עד שהגיע לסיומו .
לק של gabrini  גוון m4   אדום בורדו כהה ועמוק גם פה עמידות של כ3 ימים.
לק אחרון של beautycare  שלא זוכרת את מספרו.
גם אותו שידרתי והוספתי לו עוד קצת מלקים אחרים ופיגמנטים על מנת לתת לגוון להיות מיוחד יותר.


מברשת קבוקי של ביוטיקייר  מסוג המוצרים שניסיתי לאהוב ללא הצלחה.
המברשת מנשירה בקטע מטורף ברמה כזאת שמתאפרים וכל רגע מוצאים שיער במקום אחר בפנים .
סומק בגוון 210 סומק בעל צבע וורוד עתיק יפיפה בהתחלה מאוד נבהלתי מהצבע לאט לאט התחלתי לאהוב אותו ואני חושבת שהוא מאוד מוצלח גם העמידות שלו טובה.
המיקאפ שגם הופיע בבלוג וגם האודם בפוסט פה אני מאוד אהבתי את המיקאפ אבל יש עוד מלא שאני רוצה לנסות .
צללית של לוריאל מקולקציה ישנה של color minerals   נישאר בזה עוד חומר אבל בגלל שזה מוצר ישן הגיע הזמן להיפרד מדובר בצללית בצבע חום בהיר שימרית מדהימה שכל כך אהבתי להשתמש בה ביום יום .



אז זה להיום אשמח לדעת מה דעתכם על המוצרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה