יום חמישי, 27 בספטמבר 2018

לקנות או לא לקנות? ספטמבר 2018


היוש לכולם .
אז סוף חודש ספטמבר הגיע וזה הזמן לפוסט סקירה על המוצרים שסיימתי .
אני יודעת שפוסט קודם ציינתי שאכתוב פוסט על מוצרי שפתיים וזה לא נעשה אני עובדת על זה ומקווה שיצא לפועל בקרוב.
החודש הזה רכשתי כמה מוצרים שווים ,חלקם היו אצלי הרבה מאוד זמן ברשימת קניות אז יש למה לחכות.

עשיתי סדר בלקים שלי ומסתבר שהיו לקים שחלקם התייבשו אז אני אתן סקירה קטנה על המוצרים שפה.
ולפני שאתחיל וידוי קטן :יש לי ציפורניים שומניות שגם שעשיתי לק ג'ל אצל 4 קוסמטיקאיות שונות אצל אף אחת מהן זה לא החזיק מעבר לשבוע.
אני שוטפת כלים ועוזרת במטלות הבית .
פנינים שחורות pearl nail בגוון שחור.
מבחינת ההליך של זה צריך מרוח 2 שכבות של לק מאותו גוון .
לפזר את הפנינים על הלק להדק את הפנינים ולהמתין כ20 דקות.
נרכש מביוטיקייר לפי דעתי אם אתם מתכוונות לעשות את זה לאירוע ,אותו יום זה יחזיק אך יום למחרת ככל הנראה שהפנינים יחלו ליפול ,בנוסף זה תהליך שלוקח זמן והמתנה .
לק כסוף של ביוטיקייר בגוון 93 לק כסוף שימרי יפיפה ,העמידות שלו מאוד מבאסת ,כבר למחרת הוא מתחיל להיעלם בקצוות הציפורניים .
שמן הזנה לציפורניים -מוצר שדי אהבתי אבל לא נראה לי שארכוש שוב.
מדובר על שמן לציפורניים אני אהבתי להשתמש בו אחרי ששייפתי את הציפורניים ולפני שעשיתי לק .
לק סגול מטאלי של ladycare  מספר 85 אוי כמה חרשתי על הלק הזה .
הצבע שלו כל כך יפה  סגול כהה מהמם שמאוד מחמיא לציפורניים ארוכות וגם לקצרות .
מבחינת עמידות החזיק עליי יומיים שלושה גג .
אחד הלקים היפים שהשתמשתי לאחרונה היה של gade -532 peacock blu מן גוון טורקיז יפיפה שמתאים לדעתי לכל עונה ונראה כל כך יפה בתמונות כל עוד הוא שלם על הציפורניים .
המריחה שלו נוחה אבל מבחינת עמידות כבר יום למחרת הצבע התחיל להיעלם בקצוות הציפורניים גם בימים שלא ניקיתי את הבית הבחנתי בכך .




קרם רגליים הוא מוצר שלדעתי מאסט בכל בית .
אני סובלת מיובש ברגליים ,ידיים גם בקיץ וגם בחורף .
הייתה תקופה שהייתי משתמשת כל לילה בקרם רגליים היום התדירות ירדה ל3-4 פעמים בשבוע .
אני מאוד אוהבת את הקרם רגליים הזה שרכשתי בעבר בים המלח .
בדרך כלל קרמים לרגלים כבדים ומריחים לא משהו .
זה דווקא בעל מרקם קליל ונמרח בקלילות הוא מכיל שמן זית ,שמן אפרסק ,אלוורה ,ויטמין b5 ועוד .
מאוד אהבתי את השימוש בו ואם אני אמצא אותו שוב כמובן שארכוש אותו.




 בושם שמאוד אהבתי royal marina של מרינה דה בורבון.
בושם שהושק ב2013 ,בעל ניחוח דומיננטי מכיל אשכולית ,פרי האסאי ,איריס וניל ועוד.
אני מאוד אהבתי להשתמש בו בשעות הערב .
יצא לי לראות אותו הרבה פעמים במבצע של 100 שח בפארם אז שווה לבדוק .


דאודורנט של רקסונה לגבר כן יש לו ריח של דאודורנט של גבר ,ריח חזק אני אישית מאוד אהבתי את הריח שלו .
הוא לא מהסוג הג'ל אלה מהחומר הלבן שכן מתפרק ומתפורר .
מבחינת ביצוע השתמשתי בו רק למכון כושר ומאוד אהבתי אותו .
עוד מברשת איפור שמאוד אהבתי של ביוטיקר זה מבקשת סומק /פודרה שאצלי כבר כמה שנים .
אני צבעתי את המקל שלה עם לק כי האריזה השחורה הייתה קצת משעממת בעין .
מבחינת מוצר המבקשת עצמה עלה כ10 שח ,
המברשת לדעתי תתאים יותר לסומק מכיוון שלפודרות אני אוהבת מברשות גדולות ודחוסות יותר .
היא לא מנשירה והחזיקה לי המון זמן שזה מדהים ביחד למחירה הנמוך.
נכון לעכשיו אני רוצה להרחיב את אוסף המברשות שלי עם מברשות ברמה יותר גבוהה אבל למי שמתחילה ,מי שמחפשת מברשת טובה במחיר נמוך היא תהייה מעולה.


מבחינת מוצרי טיפוח לפנים מאוד אהבתי את השיגרה של שלושת המוצרים האלה .
סבון פנים לניקוי הפנים ולמראה עור מאט .
מאוד אהבתי אותו כן מרגישים שהוא מנקה את הפנים ביעילות ואני אישית מאוד אוהבת את החימר במוצרי טיפוח אז אהבתי אותו .
מי פנים שמופיע דיי הרבה בבלוג זה של קליניק ,כן יש לו ריח של אלכוהול מי שיש לה בעיה של ריח שתיקח זאת בחשבון .
כמות האיפור /לכלוך שזה מוציא מהפנים התחושה הזאת אחר כך של פנים ניקיות יותר פשוט כיף .
מסכת חימר לפנים של לוריאל מסדרת pure clay glow mask  אני אוהבת להשאיר עוד חצי שעה ולשטוף מאוד אהבתי אותה.
הצנצנת משדרת יוקרה אני הייתי מוספיה מברשת קטנה למריחת המסכה באריזה .
אני השתמשתי בה במברשת מייקאפ שטוחה בשביל לא להכניס את האצבעות כל רגע מה שמכניס חיידקים .


קרם גוף של קרמה הקלאסי -ריח נעים ,נספג במהירות אריזה ענקית  של 500 מל שמספיקה להמון זמן .
אהבתי אותו מאוד אבל יש לי עוד המון קרמים שגם בשימוש יום יומי נראה לא שיספיקו לי לשנה אחת לפחות .
סבון גוף בריח לגונה ופרחי מים ,ריח נעים מאוד עושה חשק לים וחופשה .
אז אלו המוצרים שסיימתי בחודש ספטמבר  האם ניסתם את המוצרים ?
מה דעתכם עליהם ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה