יום רביעי, 5 בספטמבר 2018

לקנות או לא לקנות? אוגוסט 2018

היוש
נכון שזה מוזר שאני כותבת שתי פוסטים ומפרסמת אותם אותו יום?
לי זה כן אבל רציתי לנצל את הזמן שיש לי לעבוד על פוסטים אני מתכננת במהלך שבוע הבא לעבוד על פוסט מוצרי שפתיים.

מבחינת מוצרים שסיימתי במהלך החודש:
חמאת גוף של green garden  נרכשב בים המלח.
החמאה מכילה מינרלים מים המלח ,חמאת שעאה , חמאת קקאו ,שמן שומשום ,שמן רוז שמכילים הזנה ורכות לעור .
מאוד אהבתי להשתמש בה בהחלט מרגישים שהיא משפרת את מרקם העור .
ספריי גוף של ויקטוריה סיקרט strawberries &champagne ריח פרחוני וחמצמץ אני מאוד אהבתי לשים בתיק ולהתרענן במהלך היום שימו לב כי הריח לא עמיד .
שני דאודורנטים שסיימתי אחד בניחוח ma-carelone  השני הגנה מוגברת בעת פעילות ספורטיבית של crema  לגבי שניהם יש להם ריח טוב ליום יום הם נהדרים לפעילות ספורטיבית פחות אהבתי את שניהם אני מתאמנת אימונים מאוד חזקים ועדיין לא מצאתי את המוצר שגורם לי לשרוד בשלום במכון .\



 שמפו שפחות אהבתי זה מסדרת gliss מיליון גלוס -הוא מאוד כבד על השיער והשאיר לי את השיער שומני נתתי לו מספר הזדמנויות ואחרי כמה זמן הוא פשוט הפך להיות המנקה מברשות איפור שלי .
שמפו קפאין לשיער לטיפול בקשקשים מדהים !!!!
וואו בהחלט הרגיש לי שהשיער חזק יותר , השיער היה נקי הרבה יותר מקשקשים וכבר אחרי 2 חפיפות הרגשתי בהבדל משמעותי מאוד אהבתי אותו .
עוד מוצר שעזר לי מאוד בשיקום השיער שמן לשיער של וטיקה -משאירים אותו שעה על השיער ואז חופפים .
השיער מרגיש נעים יותר ורך יותר בתור אחת שעושה מלא פנים ועם בלונד הרגשתי שהוא עוזר לי מאוד .
ואחרי שחפפנו ,שמנו מסכה רגע לפני הייבוש שמתי את הסרום הזה של joya סרום זרעי פשתן ללא מלח .
אני השתמשתי בו לפני פן ואחרי הוא כן הוריד את הנפח ונתן ברק מאוד אהבתי אותו.



המלצה קטנה למי שמחפשת מתנה לגבר ולא רוצה להשקיע הרבה כסף ממליצה על הבושם הזה של אדידס .
אני רכשתי אותו לאבא שלי ומאוד אהבתי את הריח השנה אמא שלי אימצה את הרעיון וקנתה אותו גם למתנות שהייתה צריכה .
אני זוכרת שעלה בסביבות ה40 שח.


סבון גוף שמאוד אהבתי לאחרונה זה של פלמוליב המכיל כדוריות קטנות ,הריח כייפי ונעים .
רצועות להסרת שיער של אורנה 19 לא אהבתי ,בכל רצועה אפשר להשתמש רק פעם אחת זה לא חסכוני וגם בפעם אחת הרבה פעמים הדבק עובר ליד ולא מוציא.
הצלחתי לסיים עוד לקים :}
אחד זה של gade 509 ורוד עדין יפיפה עמידות ליומיים שלושה.
SOPT TOUCH 30  לק עמיד המתייבש במהירות מדובר על גוון שקוף גם פה העמידות לא גבוהה .
יש לציין שאני בעלת ציפורניים שומניות שאפילו לק גל לא מחזיק עליי אז יכול להיות שעל מישהי אחרת הלקים האלה יהיו עמידים יותר .


תגובה 1:

  1. אוהבת מאוד את הסבונים הנוזליים של פלבוליב!
    פוסט מעולה, תודה.

    השבמחק