יום שבת, 29 בספטמבר 2018

התחדשויות ספטמבר 2018

היוש
טוב אז אפשר לומר שהחודש הזה קצת התפזרתי בקניות ורכשתי המון מוצרים רובם חדשים לי והיו המון זמן ברשימת הקניות העתידית שלי .

לכבוד ראש השנה קיבלתי מתנה את הסט היפיפה הזה של חברת סבון .
מדובר במארז שהחברה הוציאה לכבוד ראש השנה .
המוצרים שיש במארז הם מסדרת ריח פטצ'ולי ,לבנדר ווניל . המוצרים שיש במארז הם :סבון גוף ,קרם ידיים וקרם גוף אני מאוד אוהבת את הריח והאריזה מהממת .



 מי שעוקבת בקבוצת מכורי איפור בפייסבוק בטח שמע על הפינוק שניתן בהזמנה באתר של אסתי לאודר היוקרתית .
מה שקרה שקודם כל היה הנחה להזמנה ראשונה באתר ,בנוסף ,על כל הזמנה היה תיק עם 7 מוצרים מקטנים מעבר ל2 דוגמיות שמקבלים .
מה שקרה שחלק מההזמנות קיבלו שתי מארזים עם מוצרים מוקטנים [ אני אחת מהן :}.
חייבת לומר שהחווית קנייה באתר הייתה מאוד נעימה , ההנחה עבדה בקלות ,הדוגמיות והמוצרים שקיבלתי היו מדהימים ומעבר למצופה [המוצרים עצמם וגודל הדוגמית ] .
תראו כמה מוצרים קיבלתי על קנייה של מיקאפ בלבד .
התיק איפור יפיפה וכל כך הולך לשמש אותי בנסיעות.
אז רכשתי את המייקאפ האגדי שמופיע בעל המלצה כמעט ברשת double wear .
הולך להיות לי דיי הרבה אירועים חשובים בקרוב ועם כמות שינה מועטה ,לימודים לתואר ראשון ושגרת אימונים אני מרגישה שהגיע זמן לעבור שלב למייקאפ עם כיסוי גבוה יותר לאירועים אלו .
אני מאוד נרגשת לנסות אותו ולראות על מה כולן מדברות והאם זה נכון כל מה שאומרים לגבי כיסוי ועמידו ת.
מבחינת דוגמיות שקיבלתי :סומק בגוון 120  sensous rose
היילטר במהדורה מוגבלת.
דוגמית של המסכה לפנים בגודל 30 מל כל אחת .
דוגמיות של הפריימר 15 מל כל אחת.
אודם בגוון pure color envy 420
דוגמית של המסקרה sumptuous extreme גודל מעולה לנסיעות של 2.8 מל
סרום תיקון לפנים.
קרם לחות להגנה לעור מתהליכי חמצון 15 מל .
קרם לחות למראה מאט 15 מל .
עוד דוגמית של פריימר ודוגמית של קרם עיניים .




 ביום הולדת האחרון שלי ביקשתי למתנת יום הולדת גיפט קארד למאק על מנת שאני יוכל לרכוש את המוצרים שאני רוצה המון זמן שהם לא זולים בכלל ועל מנת לחסוך להם התלבטות מה לקנות.
אז במהלך החודש יצא לי להיתקל במבצעים במאק !! כן כן היה מבצע על מספר פריטים חלקם 30 אחוז הנחה ,חלקם 40 אחוז וחלקם 50 אחוז הנחה.
חיכיתי לרגע הזה כל כך שאני יוכל לנצל את הגיפט קארדים שיש לי וגם לקנות כמה שיותר פריטים .
בהתחלה חשבתי לשמור את זה לקיץ הבא שאסע לאילת לבסוף שראיתי את המבצע הבנתי שאין מקום להתלבטות ועכשיו זה הזמן .
רכשתי את הפלטה של 9 צלליות fard a paupies  burgundy times nine
עוד שלושה צלליות בודדות בגוונים :  brown script matte \
paradisco frost ./dusk
עפרון שפתיים בגוון half -red
paint pot -tailor grey
שפתון מסדרת retro matte -peronal statement .
גלוס בגוון  purple mocha
ליפסטיק במהדורה מוגבלת בגוון elle belle

כן אני יודעת שמוצרי שפתיים אני לא צריכה ואלוהים יודע מתי אשתמש בגוונים האלה .
אבל הצבעים כל כך מיוחדים לא דומים לשום דבר שיש לי שהייתי חייבת אותם .[מנסה לשכנע את עצמי ]

 שני מוצרי טיפוח אחד זה קרם לחות דמי מייקאפ של סבוקלם .
ליום יום אני פחות מעדיפה את הכיסוי הכבד ,לאחרונה גם אין לי המון זמן להתעסק עם איפור בבוקר אז חיפשתי מוצר שאני מקווה שיאהב שיש בו גם מייקאפ עם כיסוי עדין וגם מקדם הגנה.
קרם לחות לפנים של דוקטור עור  לעור מעורב ושמן .
קראתי עליו המון המלצות ברשת והחלטתי לרכוש אותו .

ב
 בשופרסל דיל ראיתי את המסבון פנים וג'ל רחצה הוורודים והמתוקים האלה .
בגוד פארם רכשתי בושם שמזכיר טיפה את הריח של הבושם של לנקום לה ויה בל .
אני בטוחה שזה לא הריח בדיוק ולא אותו איכות אבל בשביל פגישות קצרות של שעה שעתיים דיי מבאס אותי לשים בשמים יקרים .

 עוד שני מוצרים שגם כמה זמן נמצאים ברשימת הקניות שלי זה המייקאפ של לוריאל טרו מאצ' שגם עליו קראתי המון ביקורות טובות ואפילו קיבלתי המלצות מחברות .
מוצר נוסך זה שפתון עמיד בגוון 322 שנראה לי יהיה מהמם לעונת החורף.
 בביוטיקייר נכנסתי לקנות את המדבקות לאף שאני משתמשת בהם באופן קבוע ,סיכות לשיער ,ריסים מגנטים מספר 3.
על הדרך הייתי חייבת לקנות הבושם שמן החדש שלהם .
חייבת לציין שהריחות פשוט וואו .
בהתחלה עשיתי ניסוי שמתי על היד ואז עשיתי סיבוב בקניון ,לאחר שעתיים הריח עדיין נשאר והיה ממכר אז חזרתי לחנות ורכשתי אותו  wonder love וגם את זה בריח של נרסיסו כמובן שיש עוד ריחות טובים אחרים ואני מתכננת שיהיו לי את כל הבשמים בסדרה המחיר ממש מצחיק של 13.9 ליחידה והוא החזיק לי עליי עוד שעות לאחר מכן
ביוטיקייר כל הכבוד !!
 טוב אז נכון שכבר הייתי במאק וקניתי צלליות אבל שראיתי את הפלטה הזו במיוחד את הגוונים האדומים והחומים ידעתי שאני חייבת אותה .
מדובר בפלטה של וואו all eyes on me  .
אם לומר את האמת לא יוצא לי להיכנס כמעט לחנויות של וואו , בעבר רכשתי מספר מוצרים אבל לא הייתה התלהבות רבה .
כאשר נכנסתי לחנות באותו יום הייתי בהלם מכמה דברים השתנו שם וכמה שהחברה החליטה ליישר קו ולחדש המון מוצרים .
אני יודעת שיש המון תלמידות ,סטודנטיות שלא יכולות להרשות לעצמם פלטות יקרות במאות שקלים אז זה מחמם את הלב לראות שגם החברות הנגישות דואגות לפתח ולחדש מוצרים .
לגבי איכות המוצר אני אנסה אותו ואעדכן בקרוב .



אז זה הכל מי שקראה את הכל רוב תודות אני יודעת שהפוסט ארוך .
לגבי הפלטת צלליות והמוצרי טיפוח יהיה סקירה  בקרוב .
מוצרי שפתיים ,בישום וקרמים רק בשלב יותר מאוחר כרגע אני דואגת לסיים מוצרים פתוחים ושיש לי כבר .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה