יום רביעי, 5 בפברואר 2020

מוצרים שסיימתי ינואר 2020

היוש
איזה כיף פוסט ראשון של מוצרים שסיימתי לשנת 2020
הפוסט הזה לא ארוך במיוחד בייחס לפוסטים אחרים בסדרה כיוון שבחופשת לידה אני פחות מתאפרת אבל אל דאגה התחלתי את לימודי האיפור ואתם הולכים לראות המון ביקורות על מוצרים .

שמפו שמאוד אהבתי זה השמפו השחור של גליס שאמור לשקם ,לחזק ולהבריק שיער פגום מאוד ויבש .
מי שמכירה אותי יודעת שאני צבעתי תשיער לבלונד  ככה שהשיער שלי עובר תהליכים כימים לעיתים די קרובות .
מאוד אהבתי אותו הוא לא כבד ממליצה בחום .

דוגמיות שקיבלתי של שמפו ומרכך של חברה sachajuan הדוגמית סופר קטנה רשום שיש 10 מ"ל אני בספק אם יש את הכמות הזאת הוא לא הספיק לי לכל השיער ולכן אני לא יכולה לתת חוות דעת עליו .
אם מישהי ניסתה אשמח שתרשום את דעתה למטה בתגובות .




סבון גוף שסופר אהבתי הוא של לנקום bocage יש לו ריח עדין של בושם אני מאוד אהבתי הוא לא זול מחיר מלא 109.9 אני רכשתי אותו במבצע בעבר .
פילינג גוף שגם מאוד אהבתי שהוא סופר זול ואריזה כל כך מקסימה זה סבון פילינג מועשר בתמצית וורודים ווניל אני סופר אהבתי אם אתן רואות אותו בפארם ממליצה לרכוש כי בדך כלל מוציאים כל הזמן גרסאות שונות בריחות שונים .


על המסקרה של אסתי לאודר רשמתי רבות בבלוג ניתן לראות בפוסטים קודמים .
עוד מוצר של אסתי לאודר שסופר אהבתי זה night wear plus קרם לילה שנותן בוסט של לחות מאוד אהבתי ובהחלט אקנה אותו שוב .
דוגמית של קרם פנים של דיור שנספג בקלות מתאים לעור יבש בעיקר לעכשיו לעונת החורף הקרירה סופר אהבתי 


 בושם שמן של ביוטיקייר ריח ממש טוב אני משתמשת בו אחרי מכון כושר/מתי שיש לי סידורים קטנים שלא בא לבזבז בשמים יקרים ככל הנראה לא אקנה אותו שוב לפחות לו בזמן הקרוב כי יש לי ים בשמים .
דאודורנט שסופר אהבתי זה של ניוואה לא משאיר סימנים ועושה את העבודה .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה