יום שני, 3 בפברואר 2020

ההזמנה מגילטי הגיעה כולל קופסת המוצרים של יאנה



היוש
קודם כל תסלחו לי מראש שלקח לי הרבה זמן לכתוב את הפוסט הזה .
תכננתי לכתוב אותו עוד שקיבלתי את החבילה אבל איכשהו זה קצת נדחה [אמא טרייה תסלחו לי ]
אז הזמנתי את הקופסת המסתורין של יאנה מאתר גיילטי .
תאמת שהתלבטתי קשות אם להזמין או לא .
המוצרים נקנו מכספי האישי .
מצד אחד אני לא מכירה תמוצרים ולעשות הזמנה גדולה קצת חששתי כי לא ידעתי איזה מוצרים אקבל ואם אני יאהב או לא אבל ,מצד שני יאנה זאת יוטיוברית שאני סופר אוהבת .
אני צופה בסרטונים שלה ומאוד אוהבת איך שהיא מסבירה דברים ואומרת את דעתה האמיתית על מוצרים בניגוד לכאלה שמשבחות מוצרים רק בגלל שקיבלו מיח"צ .
יש גם משהו מאוד אומנתי וייחודי אצל יאנה ממליצה לצפות בה ביוטיוב ולעקוב אחריה באינסטגרם .
אני מאוד מרוצה ממה שקיבלתי והולכת להוסיף את זה למזוודת האיפור המקצועית שלי [כן כן התחלתי ללמוד ]

בנוסף הזמנתי את הספוגית של mikaella שדיי מעניין אותי לנסות את המוצרים שלהם יש מבחר מברשות כולל השיתוף פעולה עם miss tomy 

בנוסף קיבלתי מתנה את long lasting liquid lipstick בגוון monaco שהוא מהאריזה החדשה .
תאמת שאת המוצרי שפתים באריזה הקודמת פחות אהבתי מקווה ששיפרו פה תפורמלה ואת זה אני יאהב .
מבחינת המוצרים שקיבלתי במארז של יאנה שחייבת לציין שהאריזה סופר מהממת  .
קיבלתי 2 מוצרי שפתיים אחד מסדרת verry matte בגוון very hollywood גוון אדום יפיפה הוא העמיד מבין השניים .
השני מסדרת very glossy בגוון very fresh מן ניוד /חום יפיפה מזכיר קצת את האודמים שהיו איי שם בשנות השמונים .
קיבלתי גם סומק בגוון sun kissed glow ורוד יפיפה עדין אני יודעת שהוא הולך לככב אצלי חזק במגוון לוקים הוא מאוד בובתי ויפיפיה .
היילטר אחד היפים שראיתי תאמת שהמרי לו שלי הולך תכף להסתיים אז הוא בא לי בול בזמן .
הוא בגוון זהבהב סופר פיגמנטי ויפה .
ועוד מוצר שקיבלנו זה מניפת מסקרה שאמורה לעזור ולמנוע מסימני המסקרה לעבור וללכלך את העיניים .
בהחלט הולך להיות שימושי גם בהדבקה של ריסים אני מאלה שהורסים תמיד את הצלליות של העיניים אז אני חושבת שאני דיי הולכת לאהוב את המוצר הזה .
בעקבות תחילת הלימודי איפור שלי אני עשיתי קנייה דיי גדולה של מוצרי איפור וטיפוח באתרים שונים אני אפרסם זאת בפוסט נפרד .













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה