יום שבת, 21 בינואר 2017

פרויקט מוצרי שפתיים ינואר 2017

גוד שבס :}
מי לא מכירה את זה שבא לה לעשות קנייה גדולה אם זה בפראם או ברשת ,להתחדש בצבעים חדשים חברות חדשות בקיצור משהו חדש.
אני החלטתי שכרגע אני עושה הפסקה בעיקר של מיקאפים ומוצרי שפתיים שאותם יש לי בכמות שיכולה להספיק לחמש בנות .
אז מה מטרת הפרויקט ?
לקחתי את עשרת השפתונים הכי וותיקים אצלי אלה שבדרך כלל לא בשימוש והם הפכו להיות הכי בשימוש אצלי המטרה היא לסיים קודם עם מוצרים ישנים ולסיים כמה שיותר ואז לעשות קנייה במיוחד לפני החופשה הבאה .
רוב החברות פה עממיות כי את היוקרתיות התחלתי לקנות רק לאחרונה לכן הן יכנסו לפוסט הבא בעה.
השתדלתי לצלם מכמה זוויות כדי להמחיש לכן את הגוון כמה שיותר ברור.
 מימין לשמאל -
careline r20 ruby red - מסדרת color code - גוון תות יפיפה עשיר מבריק ואטום הבעיה שלדעתי החברה הייתה צריכה להשקיע קצת יותר במוצר דיי בטוחה שאם היו משקיעים יותר היה לי יותר ממוצר אחד ושאני אומרת שצריך להשקיע במוצר אני מתכוונת קודם כל בפלסטיקה שלו שדי מרגיש זול כבר אחרי כמה שימושים המכסה נסדק ובחומר עצמו של המוצר הליפסטיק נמרח יפיפה הבעיה שברגע שמניחים אותו בקיץ או לחילופים שותים או אוכלים הוא מתחיל להימרח בשאר חלקי הפנים ולנזול ממש לא נעים .
בשביל להשתמש בו כי בכל זאת עלה לי בסביבות ה40 שח אני שמה לפני עפרון שפתיים ואז למעלה קצת מפדרת אבל זה לא אמור להיות ככה מקווה שמישהו מהחברה יקרא את הפוסט הזה וכן יחליט לשפר את המוצר כי בסך הכל יש גוונים יפים .
sacara 50 - אודם חורפי ויפיפה מן גוון אדום /וורוד כהה מבריק אומנם לא עמיד אבל בשביל 5 שח לא מתלוננים .
אני מאוד אוהבת אותו בתקופה החורפים עם איפור מעושן או צללית בגוון שמפניה /חום עדין .
ilmakiage red matte --
המוצר מעולה אודם אדום מט עמיד  שלא מייבש את השפתיים פשוט מושלם הבעיה זה הפלסטיקה של המוצר החלק שמסובבים את הליפסטיק נהרס וקצת קשה לסובב את זה דיי מעצבן כי לא מדובר פה במוצר זול .
אני יודעת שהחברה עשתה שינוי מקווה מאוד שטיפולו בזה.
essence 64 flirty pink - ליפסטיק שרכשתי בעבר בגרמניה טרם עלייתה ארצה .
מן גוון ורוד עדין יפיפה שאני מוצאת לנכון להשתמש בו כמעט בכל זמן.
laline -בתקופה שללין הוציאו סדרה של מוצרי איפור כיום לא ניתן כבר להשיג .
גוון וורוד בהיר ,חיוור מזכיר תאודמים של הדודות של פעם מאלה שאמא תאהב ולא תגיד שהאודם כהה מידי .
sacara 32 - גוון וורוד יפיפה מאוד קיצי ,מבריק ,אטום גם הוא לא עמיד אבל בשביל מחיר כזה לא מתלוננים.
essence 08 colour crush -מאוד דומה לזה שלפניו כן יש לי חולצה לצבע הזה בקיץ ואפשר למצוא אצלי דיי הרבה גוונים דומים של חברות שונות.
beautycare 98  - וורוד חיוור ,סוג של מט אותו קצת קשה לי לשלב מכיוון שהוא לא צבע כל כך לביש מי שבכל זאת משתמשת בו אשמח לדעת איך אתן משלבות אותו ?
my cosmetics  -שוב הגוון הוורוד הפעם קצת יותר כהה ,מוצר נחמד לא עמיד לדעתי של אסנס הרבה יותר טוב.
Maybelline 660 tempting toffee -גלוס וורוד עתיק לימים האלה שהשפתיים יבשות ואתן רוצות להתאפר ושום אודם לא יושב יפה הוא מתאים בול ! אומנם לא עמיד בכל זאת גלוס אבל מציל אותי לא פעם בחורף.

עד כאן להיום אלה המוצרים שנבחרו לפרויקט השפתונים הראשון ,מחכה כבר לסיים איתם ולעדות לכן פוסט חדש על מוצרים חדשים יותר.




 

2 תגובות:

  1. היי, כל הכבוד לך שאת מצליחה לסיים מוצרי איפור וטיפוח, ממש מעניין לקרוא ולראות את הפוסטים שלך ומה את חושבת על כל המוצרים. וזה גם סוג הפוסטים שאני אוהבת לקרוא. לסיים מוצרים הישנים יותר ולהתקדם הלאה לחדשים. אני גם עושה לי פרויקטים כאלה. אז שיהיה בהצלחה ותמשיכי לכתוב.

    השבמחק
  2. וואי! איזה פרוייקט מרשים ביותר!
    מעבר לזה שאני מחכה לראות את מוצר הגמר,
    העפת אותי בדימיון לאפשרויות שאפשר לעשות עם עוד
    מוצרים ועוד גוונים.
    מרתקקק!

    השבמחק